Juni 2021

Ja vind t onwijs jammer dat m'n partner niet mee mag. Gelukkig is het onze 2e zwangerschap dus weet hij wel een beetje hoe het gaat. Maar dan nog.. 
Denk dat het ermee te maken heeft dat ik naar het ziekenhuis moet. Ik zie bij verloskundigepraktijken dat die wel iets soepeler zijn. Toe maar, het is niet anders:) 
@cherryblossom, jij bent echt wel zwanger hoor ;)

@Chachatango ja een luikje om ff te kijken ofzo was wel makkelijker hè ?

@HappyH jaaa ik moet gewoon echt stoppen met testen nu hè? 
oh wat balen dat jouw partner niet mee mag!! Ook al is het de 2e het is zo'n bijzonder moment.. kunnen jullie misschien Facetimen? 

Haha lekker vroeg allemaal! Ik ben uiteindelijk maar beneden op de bank gaan liggen en nog wel een uurtje in slaap gevallen ?
CherryBlossom haha ja jouw test is echt top!!! ? fijn he?! 
Bij mij weet ik nog niet of mijn vriend mee mag. Stiekem denk ik van wel. Afgelopen maandag mocht hij ook mee naar de afspraak. Ik hoop het echt! Zou het vreselijk voor hem vinden als hij niet mee mag (en voor mezelf ook). 
Op mijn werk weten ze het nog niet. Ik werk door corona nu bijna volledig thuis en heb een kantoorbaan. Mijn werk zou het ook prima toelaten als ik tussendoor bijv. even een uurtje ga liggen. Maar mocht ik echt last krijgen van extreme kwaaltjes dan zou ik het gerust zeggen. Ik ben heel open met mijn collega's en mijn teamleider is ook altijd heel begripvol. 

@CherryBlossom & Skye herkenbaar. Om 6 uur wakker en ook nog maar een keer getest. Hij is wel mooi opgelopen: https://www.mupload.nl/img/bszcqzbqo95.jpeg Nog niet veel kwaaltjes, dat maakt het ook onzeker. Wij hebben het mijn vader, zus en zijn ouders al wel verteld. Zij weten van de twee miskramen af en dat we in het ziekenhuis er mee bezig zijn. Als het fout gaat willen we het ook delen. Maar hopelijk gaat het deze keer goed! Vind het ook wel handig omdat we daar regelmatig eten. 

Ik werk ook thuis vanwege Corona dus nog geen reden om het te vertellen op werk :) In het ziekenhuis bij mij mag mijn vriend trouwens wel mee naar de echo! 

Oh wat testen jullie allemaal veel. Gewoon op vertrouwen dames! Een streepje is een streepje, dus jullie zijn zwanger ;)
Het is moeilijk maar heb vertrouwen in je lijf. Dat is erop gebouwd om kindjes te groeien ;)
Ik ben ook vreselijk moe en heb, net zoals bij mijn dochter, last van mijn darmen. Ik voel me dus precies hetzelfde als bij mijn vorige zwangerschap. Voor mijn dochter twee miskramen gehad en toen voelde ik me anders. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb alleen nog niet naar de verloskundige gebeld. Ik bel komende week ergens denk ik :) mag waarschijnlijk toch pas met 9 weken komen. Met 8 weken zijn we op vakantie dus dat is wel jammer haha. Moet ik langer wachten ;)

@M'tje mooie oploop! 

Toch nog ergens goed voor al dat thuiswerken! ? Ik heb ook een kantoorbaan maar door een belangrijk project moet ik veel werkzaamheden echt op kantoor doen (softwaretechnisch dingetje). Ik denk dat er wel kans is dat ik het aankomende week ga vertellen... dan weet mijn leidinggevende in elk geval waarom ik even wat minder hard kan werken dan anders en dat voelt voor mij wel echt fijner!

@Esmee, heb jij ook al zo'n vroege vogel ? Hier was het 05:30 vanmorgen, het voelt alsof ik er alweer een hele dag op heb zitten! 
Ik kijk nu wel enorm uit naar de eerste echo. Nog anderhalve week! Mijn man mag gelukkig wel mee naar de echo. Mijn ouders passen op onze dochter, maar dat doen ze iedere week dus ze gaan daar niets van merken. Mijn moeder weet het denk ik al wel, was vergeten de zwangerschapsvitamines op te bergen toen ze hier was, ze heeft niets gezegd. Oeps ? 
Fijn al die mooie testen dames! 

Terug
Bovenaan