Juni 2021

Hallo allemaal, 
Proficiat met jullie zwangerschap! Ik sluit me graag aan bij deze groep want ik had gisteren een (lichtjes) positieve zwangerschapstest! Het is ons tweede kindje (we hebben een zoontje van 18 maanden). De uitgerekende datum is 21 juni! 

Ik heb vandaag na de eerste test van vorige week maar even een clear blue met weken indicator gedaan. 2 tot 3 weken zwanger, dus dat klopt wel met de berekening. Ga maandag dan toch de verloskundige maar eens bellen.
Vind het wel gek, af en toe vergeet ik het gewoon. Misschien ook omdat ik nergens last van heb, behalve dat m'n baarmoeder wat zwaarder voelt ofzo. En dat ik vaak moet plassen. Misselijk zoals de vorige zwangerschappen ben ik nu niet. Merk wel dat ik het spannend vind of alles goed is. Het is onze derde en kan me gewoon niet voorstellen dat we zo gezegend zullen zijn dat we nog een gezond kindje mogen krijgen. Zoveel geluk kan een mens toch helemaal niet aan?
Heb al wel stiekem een wollen truitje gekocht in maat 56 :0 

Ik heb afgelopen maandag een kies getrokken met flinke onsteking. Ontzettend veel ibuprofen nodig gehad :-( kom ik er nu ineens achter dat het helemaal niet goed is. Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik probeer zonder nu te gaan slapen... :(

@Josefienn, gefeliciteerd!!
@Chachatango, goed dat je nu bent gestopt. Misschien de tandarts even bellen maandag als je last blijft houden wat je wel mag nemen?
@Kindersurprise, komt vast helemaal goed! Maar kan me je gevoel wel voorstellen. Ik voel die angst ook wel een beetje, al is het voor ons de eerste. En wat leuk dat je al een truitje hebt gekocht. Ik moest even in de stad zijn en ben ook even verwonderend over de baby afdeling gelopen. 
Ik heb trouwens een vraagje voor iedereen die mee doet aan Moeders voor Moeders: vanaf wanneer mogen jullie meedoen (hoeveel weken zwangerschap)? Ik heb me vrijdagavond aangemeld, ze belde gisteren al en zei dat ik vanaf komende week al mee mag doen. Alleen ik ben dan nog geen 5 weken.. ik heb dat wel tegen haar gezegd, maar ze was overtuigd dat het al mag. De website zegt wat anders, dus dacht ik check even bij jullie. Vraag het haar anders nog wel even na als ze de boel langs komt brengen. 

Hey dames,
Ik heb 5.5 week geleden de mirena spiraal laten verwijderen en door dat ik allerlei kwaaltjes had vandaag dan toch maar een test gedaan! En ja hoor 2x een positieve test? 
Ik heb al 2 schitterende kids van 14 en bijna 12 en ben nu zwanger van mijn nieuwe partner die nog geen kids heeft. Ik ben 35 en mn partner 38, dus vind t behoorlijk spannend?
Ik moet eerlijk zeggen dat t allemaal nog moet binnen komen, t is zo lang geleden voor mij. Ik ga morgen de verloskundige bellen omdat ik geen idee heb hoe lang ik nu ben aangezien ik al 10 jaar niet ongesteld geweest ben en dus geen idee heb wanneer ik zwanger geraakt ben. 
Vind t zo spannend. Juist omdat dit voor mij de 1e x echt een bewuste keuze is geweest. Die andere 2 waren een kadootje.

Ahh wat leuk om al deze berichten te lezen. Ik had afgelopen vrijdag een positieve test in mijn handen. Afgelopen weekend een weekendje weg met vrienden niet en zo gek om er niets over te zeggen.
Wil morgen nog een CB test met weken indicatie doen en dan denk ik maar de verloskundige bellen ? Het is ons eerste kindje ! Zo spannend dit allemaal. Fijn dat je hier even je verhaal kwijt kunt.

Terug
Bovenaan