Juni 2021

Gefeliciteerd dames!
Ik ben nu sinds een paar dagen bezig met Moeders voor Moeders en mocht inderdaad let 6 weken starten. Moet zeggen dat ik het echt goor vind ruiken, maar....het is voor een goed doel.
Zijn er ook meiden die zo'n last van hoofdpijn hebben als zwangerschapskwaal? Ik heb nu al 4 dagen migraine en word er echt gek van. Paracetamol helpt niet helaas. Hoop echt dat het morgen weg is.

Ik mocht bij 5 weken starten met moeders voor moeders. 
Het ruikt indd echt smerig, niet bevordelijk voor de misselijkheid.. ?
Moet er wel goed om denken dat als er visite over de vloer komt dat ik de fles uit het toilet haal.. Hoe doen jullie dat? 

Ik zet ze boven op het toilet en ga daar plassen :) ziet niemand het en is meer ruimte en een betere wasbak om te spoelen. 
Heb me ook net aangemeld. Bij de eerste zwangerschap meegedaan, tweede niet. Ik vond het een gedoe, maar vind het nu eigenlijk weer belachelijk dat ik het niet zou doen. Je kunt met zoiets kleins mensen aan het meest waardevolle helpen. Dus toch maar nu weer aangemeld. :) maar poeh die geur he haha even afzien. 

Oh wat goed dat jullie allemaal meedoen! Ik heb morgenavond telefonische intake. En dan ook gauw starten want ben nu 5 weken en een paar dagen. De geur, pfff ja, dat staat me nog wel wat tegen. Ben nu al misselijk dus hoop dat ik zonder over te geven die flessen kan vullen.

Hebben jullie het ook veel warmer als normaal? Ik kan de laatste 3 dagen gewoon geen trui meer aan nu. Om vervolgens laat in avond weer koud te krijgen ?

Hebben jullie het ook veel warmer als normaal? Ik kan de laatste 3 dagen gewoon geen trui meer aan nu. Om vervolgens laat in avond weer koud te krijgen ?

Hoi,

@ Alittlebite, ik heb mij ook aangemeld en mag morgen starten maar ben tussen de 6 en 8 weken. Je mag vanaf de 6 starten, maar volgens mij kan het ook daarvoor toch. Het gaat om het hormoon.

Gefeliciteerd verder voor alle nieuwkomers. Ik heb de echo op 22 oktober en de tijd kan mij niet snel genoeg gaan. Probeer mijn moeder ook te ontlopen voordat ik mij verspreek?

Terug
Bovenaan