Juni 2021

hier een nieuwe member voor het juni groepje!
Eerste zwangerschap, heel erg gepland en gewenst en helemaal in de wolken. 
9 nov eerste afspraak bij de vk, en heb al best wat kwaaltjes. Extreem moe, veel pijnlijke steken in m'n onderbuik en hoofdpijn.
De uitgerekende datum zal denk ik rond 15-16 juni zijn. Heel spannend allemaal! Kijk heel erg uit naar de komende tijd.
Vraagje, wanneer gaan jullie het vertellen? 
Gr. Maddie

Ik ben met 5 + 4 gestart met moeders voor moeders. Ben nu 7 + 1 als het goed is. Ja die flessen stinken ontzettend. Hier is de ophaaldag als mn moeder op de kleine komt passen dus ik breng ze de avond ervoor naar de vrouw hier in t dorp die dat regelt en daar worden ze opgehaald. Ze staan boven in de kast dat niemand ze ziet ?‍♀️ 

Ik voel me nog steeds behoorlijk beroerd en last van mn maag. Sinds dit weekend hoort overgeven ook erbij. En ja hoofdpijn heb ik ook al n week of 2 last van. Echt ontzettende hoofdpijn. Maar heb ook t idee dat ik veel te weinig drink.

Waren vanmorgen bij schoonouders en ik vind kaas zo ie zo al vies en stinken en ze was kaas op der boterham aan het doen en ik zei oh wat stinkt die kaas toch. Ze heeft al 2x gevraagd of ik zwanger ben ?? En mn man verlulde zich bijna net op de eerste verjaardag van ons nichtje.... 

Maddie, wij hebeben 19 oktober eerste echo en dan willen we het of 8 november vertellen als onze dochter 1 wordt, maarja eigenlijk is dat haar feestje we hebben 9 november de 2e echo dus misschien vertellen we t daarna wel. Weet alleen nog echt niet hoe

Gefeliciteerd nieuwe leden van de groep! Leuk zoveel aanstaande mamma's. Ik heb wel steeds de neiging het iemand te vertellen. Misschien ook omdat ik het zelf nauwelijks geloof en het dan echt is ofzo haha.
Rond 5 december is denk ik de 12 weken echo. Op zich een goed moment met familie bij elkaar. Aan de andere kant wil ik ook niet teveel de aandacht dan op ons vestigen. Ik weet het nog niet goed. Mijn moeder komt hier logeren volgend weekend, weet niet of ik het stil kan houden haha. 

Wij hadden bij de eerste zwangerschap mijn vader en zijn vrouw een boekje met opa en oma pluis gegeven (nijntje) als 'vaderdagcadeau'. Duurde even voordat het kwartje viel maar was wel heel grappig.
Mijn moeder als cadeautje een rompertje gegeven met beste oma van de wereld. Die was ook direct helemaal ontroerd. 
Vergeet die momenten nooit weer. Bij de 2e en 3e is het allemaal iets minder spectaculair haha

Oke wij zijn er wss wel over uit... we gaan het volgend weekend vertellen aan allebei onze ouders! Spannend en heel veel zin in! Dan zijn we 6 weken, mocht het fout gaan dan kunnen we steun krijgen maar hebben er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed gaat. We geven ze een fles wijn met een etiket "Hooray baby on the way...." en een "opa biertje".
Broers en zussen willen we echt wachten tot na de 10 weken echo en daarna zo gauw mogelijk vertellen  op m'n nieuwe werk zodat we het ook met onze vrienden kunnen delen!
Zin om te shoppen! Heb het winkelmandje al vol van de prenatal ?
Voel me prima, moe maar kan door het vele werken komen. Vanochtend gevoel van een opkomende blaasontsteking dacht ik, niet zo fijn en een beetje rommelig gevoel in buik? Tegels zijn een beetje gevoelig.
De geur van echte koffie doet me nog niet echt goed, drink ik nu al helemaal niet ivm lage bloeddruk en duizeligheid.

Wat leuk al die bekendmakingen. Wij gaan het (ook) op 8 november vertellen aan onze beide families. Dan is het onze trouwdag. Superleuk, heb er nu al zin in :) heb voor ons zoontje een shirtje besteld met "Straks ben ik niet meer in mijn eentje". En dan eentje als een eendje zegmaar. 
Qua klachten ook veel last van hoofdpijn terwijl ik eigenlijk nooit hoofdpijn heb normaal. Erg moe en de misselijkheid loopt op. Hoop echt niet dat ik weer maanden loop over te geven. Maar goed, alles voor een goed doel!

Welkom alle nieuwe dames! Word een gezellige groep zo ? 

Leuk om te lezen hoe iedereen het straks bekend gaat maken, ben ook erg benieuwd welke reacties jullie allemaal gaan krijgen ☺️

Terug
Bovenaan