Juni 2021

Ik heb 4 doosjes gekocht voor beide ouders en voor mijn broer en zijn zus. ? ik wil in ieder geval daar een fotootje in doen van onze kat met baby schoentjes. En iets persoonlijks voor een tante of oma. Zo spannend. Voor het eerst dat ik het echt begin te geloven. Gisteren was ik alleen moe en voor de rest had ik nergens last van en toch voor die bevestiging ben ik weer gaan testen vanmorgen en nu was het een knaltest en een mooie volle streep. ?

Ik sluit me graag, voorzichtig, aan hier. Vanmorgen op 11DPO een licht positieve test in de vierde ronde voor ons tweede kindje! :D
Vanmiddag op de fiets naar de Kruidvat voor nieuwe tests. Als alles goed mag gaan ben ik 23 juni 2021 uitgerekend, enorm bijzonder want bij ons eerste kindje was ik op 22 juni 2019 uitgerekend. 
Zo leuk om hier mee te lezen en schrijven!

Allemaal gefeliciteerd dames !
Afgelopen vrijdag had ik 3 positieve test ( van trekpleister en Action )
Net samen met vriendlief de CB met wekenindicator gedaan en deze gaf aan Zwanger 2-3 weken. Nu gaat het echt pas landen denk ik, komt door dat woordje zwanger hè ;)
Bellen jullie gelijk al de verloskundige en evt aanmelding voor Moeders voor moeders ?

Ik ben eruit: ik heb een fotolijstje gekocht met ruimte voor twee foto's, aan de ene kant doe ik een foto van onze dochter en aan de andere kant een kaartje met de uitgerekende datum erop van baby 2. Ben benieuwd hoe snel het kwartje valt.
Welkom allemaal! Juni is een gezellig drukke maand volgens mij ?

Hoi!
ik wil mij hier ook graag melden. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, middels IUI (vijf ronden). Heel erg gepland en gewenst dus.
Mijn positieve test is al van 24-9, donderdag a.s. hebben we de eerste echo in het ziekenhuis bij 7 weken. De uitgerekende datum is vooralsnog 3 juni. Als de echo goed is, gaan we dit weekend onze ouders inlichten. Twee vrienden weten het inmiddels al.
Zo leuk en zo spannend!

@chachatango hier ook wisselend, soms echt flinke opvliegers ook en dan weer de rest van de dag koud en zit ik met 2 truien over elkaar heen aan...
Gister was het een beroerde dag, hele dag hoofdpijn dat ik er misselijk van werd en de oprispingen hielpen al helemaal niet, ik ruik ook zoveel geuren dat ik daar ook weer misselijk van wordt hahaha...
Dit weekend aan mijn schoonouders vertelt via een hint op een kaartje, schoonvaer was jarig en die heeft het gelijk door dat als ik geen wijn drink of vis eet. Schoonpa was weer helemaal in tranen (wordt zijn 4e kleinkind).
Je kan je gelijk aanmelden bij de verloskundige en moeders voor moeders, ik start vrijdag, ben dan bijna 7 weken.
Gefelicteerd voor de nieuwe dames!

Zo, de groep groeit inderdaad snel! Gefeliciteerd en welkom allemaal!!
Leuk ook om te lezen hoe iedereen het heeft verteld of gaat vertellen. Vond het zelf ook echt leuk om te vertellen aan onze familie. De tweede ronde wordt na onze eerste echo, dan vertellen we het aan onze vrienden. Kijk er nu alweer naar uit! Na de 2e echo ga ik het ook aan mijn collega's vertellen.
@Gebruiker: grappig, ik loop exact een dagje voor op jou, zoals het nu lijkt. Ik ben 2 juni uitgerekend en krijg aanstaande woensdag mijn eerste echo (7 weken) in het ziekenhuis! Merk dat ik het mega spannend vind! Heb de hele tijd dat vervelende stemmetje in mijn hoofd: wat als ik gewoon niet zwanger blijk te zijn...
Mijn hoofdpijn is ein-de-lijk weg. Die warme vlagen herken ik. Vooral in combi met extreme moeheid. Oeh, en moeten jullie er 's nachts ook zo vaak uit om te plassen? 

@Nici spannend woensdag al, is nu echt aftellen! die hoofdpijn he, verschrikkelijk, had ik ook veel last van bij mijn vorige goede zwangerschap....pff...moet heel veel water drinken, dat helpt tegen de hoofdpijn..

Terug
Bovenaan