Juni 2021

@Esmee, ja kan niet wachten! Wil gewoon zo graag die bevestiging, maar knijp hem ook echt... Denk dat ik ook meer moet drinken. Kom echt niet aan de 2 liter. 

Zo leuk dat al een aantal dames hun zwangerschap bekend hebben gemaakt!
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en 3 november de eerste afspraak, hopen dat die drie weken omvliegen ! Zou dan ongeveer 7 weken zwanger  zijn en 19 juni uitgerekend. Ik denk dat dit nog wel aangepast zal worden ivm een lange en onregelmatige cyclus.

@Cherryblossom ik denk ergens na de eerste echo, misschien tweede echo, ik vind het wel leuk om gelijk wat fotootjes te kunnen laten zien. Al mijn vrienden weten het inmiddels! Dan hoef ik niet meer excuses te verzinnen voor koffie en eten. ? 
@Nici, spannend de eerste echo!! Ik heb hem volgende week maandag, ben begonnen met aftellen. Hoe dichterbij het komt, hoe spannender het wordt!

@Minni jaaa wij hebben het ook al aan een stel verteld... wij eten vaak met hun en er wordt eigk altijd rood vlees klaargemaakt. Ik dacht dan vertel ik het liever op een leuke manier dan dat we voor het blok gezet worden met een vraag! Dus heb een speentje ingepakt met op de speen geschreven juni 2021. Was super opgelucht dat ik het ff niet hoefde te verbergen ? Na de 1e echo gaan wij het familie vertellen (21 okt). We hebben op 2 nov nog een echo en daarna gaan we het de rest van de vrienden vertellen.
Nog 7 nachtjes slapen voor jou!!

Vandaag de verloskundige gebeld, 7 nov de 1e echo? vandaag voor de zekerheid nog een CB test gedaan. Daar gaf hij aan dat ik 2-3 weken ben maar op de beschrijving staat dat de huisarts dan 4-5 weken rekent. Hoe weet ik nu wanneer ik ongeveer uitgerekend ben dan? 
Voor mij is t de 3e maar omdat t 11 jaar geleden is voel ik me zo onzeker en ben best angstig moet ik zeggen. Mijn vriend wilt t absoluut nog met niemand delen helaas. Al zou ik t wel met iemand willen delen.
Hij wil de zoiezo de 1e echo afwachten. Is voor hem de eerste dus helemaal zo onwerkelijk merk ik. We hadden ook echt niet verwacht dat t gelijk raak zou zijn. Heb toch 10 jaar de mirena gehad. Dus t moet nog beetje zakken denk ik?

Ik heb 11 november de eerste echo. Zo spannend. Nu begint het écht te worden voor mijn gevoel. Zo gek. 
Nu nog een goede smoes verzinnen waarom ik eerder weg moet die dag ?

Leuk dat het al zo'n grote groep is! Welkom en gefeliciteerd allemaal! 
@Nici, super spannend!!! Heel veel succes alvast (en plezier natuurlijk ?) hopelijk heb je een mooie echo! Zijn er nog meer dames die deze week al een echo hebben? 
@gebruiker klopt! Clearblue gaat eigenlijk uit van je ovulatiedatum. Voor de duur van je zwangerschap kijken ze naar de eerste dag van je laatste menstruatie (mits je een beetje een regelmatige cyclus hebt). Die ligt bij een regelmatige cyclus ongeveer twee weken voor je eisprong. Als je nog geen menstruatie hebt gehad of niet echt regelmatig bent dan is dit wat lastiger om uit te rekenen.
Zo leuk allemaal! Bij mij kriebelt het soms ook echt om het al tegen iemand te zeggen. Een aantal vriendinnen zijn zwanger en ik weet gewoon dat ze zo ontzettend blij voor ons zouden zijn, maar ik kies toch maar voor wat meer zekerheid en hou het nog even voor onszelf.?
Ik lig alweer 2 uur in een donkere kamer. Ik kreeg ineens ontzettende hoofdpijn, werd er misselijk van. De pijn in m'n borsten leek alleen veel minder maar lijkt nu ook weer heftiger te worden ? ik slaap ook echt slecht en ben zo prikkelbaar hahaha. Kan me echt doodergeren aan een lichtje dat ergens buiten brandt terwijl ik wil slapen en net werd ik ook boos in mezelf omdat mijn vriend op de oprit nog een kwartier met z'n auto aan stond ? 

Terug
Bovenaan