Juni 2021

@Gebruiker het is idd precies wat Skye hierboven zegt! Dus je rekent vanaf je laatste menstruatiedatum 40 weken of vanaf je ovulatiedatum 38 weken. Op internet zijn een hoop sites die het voor je uitrekenen! Spannend dat het voor je vriend de eerste is! Ik snap wel dat hij wat zekerheid wil, maar ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om je mond te houden ?

@Chachatango nog even aftellen! Voor mij begint het besef ook langzaam te komen. Af en toe overvalt het me ook... ben ik hier wel klaar voor, kan ik dit wel etc. het is zo 'groots'. Maar komt goed voor ons allemaal dat weet ik zeker!

@Skye ik heb volgende week de echo. En jij? wat leuk dat je samen met wat vriendinnen zwanger bent, dan zijn de kindjes straks ongeveer even oud ☺️ Veel beterschap met de hoofdpijn! Echt vervelend als het zo heftig is ?

@CherryBlossom aaah ook heel spannend! Zo'n leuk moment lijkt me! Ik heb morgen een belafspraak met mijn gynaecoloog dus ik verwacht dat we dan ook gelijk een echo plannen! 
Ja heel leuk! Al zijn ze wel allemaal bijna op de helft of al over de helft haha, maar dat maakt het niet minder leuk. Mn schoonzusje  is ook zwanger dus ik zit lekker in een omgeving met allemaal zwangeren ? hoofdpijn is inmiddels weer wat gezakt gelukkig ?

@CherryBlossom en Skye thanks!
@Skye, beterschap met je hoofdpijn. Had het de afgelopen dagen ook heel heftig. Hoop dat het snel weer weg mag trekken.
@Minnie, ja he. Super spannend! Voor jou is het ook alweer snel! Hoop dat we hier heel veel mooie echo verhalen mogen neerzetten met z'n allen.

Vanavond weer het idee van een blaasontsteking. Super irritant. Meer mensen bekend mee?
Idd leuk met vriendinnen zwanger zijn! Maar ook nog lastig, heb meerdere vriendinnen waarbij het niet lukt en waarvan bij een net een miskraam heeft gehad nadat het eindelijk was gelukt na 20 mnd.
Ben benieuwd naar de persconferentie van morgen. Vandaag al bericht gekregen dat ik 2 nov met de eerste echo alleen moet komen zonder partner. Vet balen, belangrijkste is als alles maar goed is met de baby!

Je hebt grotere kans op blaasontsteking nu dus ik zou als ik jou was even je plasje inleveren bij de huisarts!
Ik heb alleen sneller buikpijn nu als ik mijn plas te lang ophoud. En ik moet al vaker plassen dus dat is best wel vaak lopen op een dag haha!
Dit wordt onze tweede en dat merk ik echt. Sommige broeken zitten al niet meer lekker, dus ik draag nu maar rokjes en leggings naar mijn werk. 

Woehoee vandaag ben ik 6 weken, even deze mijlpaal vieren hoor ?

ik ben ook bang voor de persconferentie... ik hoop echt dat mijn partner meemag naar de echo! Het is voor ons de 1e, en ik merk dat hij het echt nodig heeft om er een beetje gevoel bij te krijgen. Herkent iemand dit?

Ja  ik hoop het ook. Mijn vriend kijkt ook echt uit naar morgen. Hoop dus niet dat dat ineens niet meer kan. Zou ik echt zuur vinden...

@cherryblossem ja dat herken ik ook. Hij is er wel mee bezig, maar voor hem moet het nog een beetje echt worden. Hij kijkt ook erg uit naar de echo. Tot nu toe mag hij nog mee.. 

Terug
Bovenaan