Juni 2021

Even van me afschrijven hoor..  Nu 6+3 zwanger en al ongeveer een week een beetje donker bloed bij afvegen. Hoefde niet wat te betekenen volgens de verloskundige. Vanmorgen bij afvegen had ik echt helderrood bloed en een stolseltje. Maak me nu wel echt zorgen! Straks de verloskundigr maar weer bellen.. 

@Leoniexx wat schrikken! Hoop echt voor je dat het niks is. Hou je ons op de hoogte van hoe t nu verder gaat? 
Hier vanmorgen erg misselijk, dan is t toch wel wat lastiger met een 1,5 jarige om je heen. Gelukkig vermaakt hij zich erg goed, dus kan ik nu mooi even bijkomen van de ochtend op de bank :)

Ik mag vanmiddag komen voor een echo. Ben ontzettend zenuwachtig.. Hou de laatste tijd al niet veel binnen, maar nu helemaal niks. ?
Hopelijk vanmiddag goed nieuws van mijn kant! 

Na 2 koppen thee gister avond verdween het gevoel van de blaas ontsteking weer. Denk dat mn blaas echt aangeeft dat ik op tijd en veel moet drinken. Denk ook echt dat mijn lichaam gister heel hard aan het werk was, zat onder de uitslag/puistjes, heel moe en klein beetje bruine afscheiding.
@leoniexx spannend! Succes en hopen op het beste!

@Tmaam ja dat klopt ook! Alleen bij mij ben ik dus degene waarbij het al langer duurt en meerdere keren mis is gegaan?
Ik zou voor de zekerheid idd even je urine inleveren bij de huisarts. In je zwangerschap kun je sneller een blaasontsteking krijgen. Ik word trouwens ook echt gek van het vele plassen. Vooral s avonds als ik in bed lig! Ik blijf het gevoel houden dat ik moet plassen en daardoor kom ik gewoon niet in slaap. 
@CherryBlossom hier ook herkenbaar! Zeker na de miskramen is hij gewoon best wel sceptisch. Aan de ene kant wil hij het al tegen iedereen zeggen maar het wordt voor hem ook pas echt als we een goede echo hebben gehad. Ik duim ook echt dat hij mee mag!
@Leoniexx wat schrikken en spannend voor je! Fijn dat je vanmiddag een echo kunt krijgen. Ik hoop dat het niks is ?

@Leoniexx oh bah wat zal je geschrokken zijn. Hopelijk is het iets onschuldigs. Wel heel fijn dat je vanmiddag al terecht kan. Ik ga heel hard voor je duimen ??? 

Terug
Bovenaan