Juni 2021

Vorige zwangerschap alleen meegelezen maar nu toch besloten ook mee te praten. 

Afgelopen vrijdag (op onze 3jarig samenzijn) heel onverwachts positief getest. Ons eerste zoontje is net 13 maanden. 

Geloof/besef het nog niet helemaal, al vind ik mijn buik al best opgezet soms en heb ik al een paar dagen last van die irritante maagzuur. Dus volgens mij gebeurt er daadwerkelijk iets in mijn lichaam, haha!

Woensdag 14/10 het eerste consult bij de gynaecoloog (ben medisch vanwege medicatie).

Zin om elkaar te blijven updaten, succes allemaal! ☘️

Ik doe ook voorzichtig mee!
Gisterenochtend getest met idee dat ik gewoon ongesteld werd.. tenminste zo voelde ik me. Je wilt het toch weten om maar gewoon van die onzekerheid af te zijn. 2 streepjes, al geloofde ik het niet:). Gisterenavond nog maar een keer getest voor de zekerheid met een digitale cbtest (die kleine krengetjes zijn te duur maar ik moest het woord gewoon even zien staan denk ik).. zwanger!
Ik ben nu dus zwanger (van de 2e) en volgens mijn eigen berekening 9 juni uitgerekend!
Gefeliciteerd hoor allemaal!!

Gefeliciteerd Stphnie! Super leuk toch, mijn dochter is 11 maanden bijna.

Hier ook maagpijn, kan nog geen boterham eten. Heb je altijd regelmatige cyclussen gehad of hoe ging t bij jullie?

Welkom en gefeliciteerd allemaal!! 
Juni wordt een drukke maand zo te zien. Lijkt mij heel leuk, een zomerbaby! 
@Elcy, wat een mooie verrassing :)
@Stphnie, vind het wel wat toevoegen om je eigen ervaring te delen, leuk dat je mee praat
@Pukje Het blijft inderdaad toch weer heel spannend deze weken. Dan de NIPT, en de 20 weken echo en daarna vind ik het echt genieten! Dus nog even geduld haha.
Ook wel leuk om te zien dat er een aantal van de tweede zwanger zijn! Mijn dochter is net 1 geworden.

Gefeliciteerd allemaal! Kwaaltjes zijn bij nog vrij licht, beetje hoofdpijn en af en toe een gevoelige maag en opgeblazen gevoel. Borsten doen wel enorm pijn. Gaan jullie ook meedoen aan Moeders voor Moeders? @Minni Leuk een dochter van 1, mijn dochter is afgelopen donderdag 3 geworden :). Lijkt mij ook heerlijk een zomer baby! Ik krijg mijn echo waarschijnlijk ook eerder ivm 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen afgelopen jaar.  

Esmee ik heb de eerste zwangerschap ook meegedaan. Mooi doel! Heb me gisteren weer meteen ingeschreven. Vorige keer vanaf week 11 tot 16 meegedaan dat we er pas met 7w achter kwamen dat ik zwanger was. En de wikkeldoek die je krijgt is echt heel fijn!

Gefeliciteerd!,

Ik heb gisteren 3 positieve testen gehad en ook ongeveer begin juni volgens alle berekeningen. Na bijna 2 jaar hier gelukkig natuurlijk zwanger geraakt. Wel nog een btje angstig en spannend. Nog geen echte heftige kwaaltjes. Iemand wel?

Zo, ik heb me aangemeld bij Moeders voor Moeders en heb contact opgenomen met de verloskundige. En ondertussen beginnen de symptomen te komen:) Kreeg net al de vraag van een collega of ik me wel goed voel, want ik zie zp bleek en moe???

Terug
Bovenaan