Juni 2021

@Esmee, wat leuk, die reactie van je dochter. Welke leeftijd heeft ze?
Nici, wat eng die corona besmetting van je vriend! Zou t heel spannend vinden zo tijdens je zwangerschap. 
Hier is t bloedverlies wat afgenomen! Gister had ik best een vlek in mn ondergoed opeens, maar sindsdien is t alleen maar wat spotting. Kleur is ook van helderrood naar wat donkerder bruin gegaan. Vanmorgen leek het erop dat de misselijkheid minder was, maar de poepluier van mn zoon was genoeg om me naar de wc te doen rennen ? toen ik eenmaal boven de pot hing, kwam mijn zoontje de badkamer in en  stond met een fronsend gezicht naast me - zo van, wat doe jij nou? Hij is 1,5 

@Leoniexx @CherryBlossom succes vandaag! 
Mijn vriend was wel even goed ziek. Koorts, benauwd en heel veel pijn. Hij begint nu wat op te knappen en nu ben ik de sjaak. Bah, voelt echt als een extreem zware griep. Ondanks dat we zo extreem voorzichtig zijn geweest, is het toch raak... Volgens de GGD, huisarts en verloskundige moeten we ons niet druk maken, maar ja...dat doe ik dus nu wel. Er is nog zo weinig bekend en 8 weken is nog zo pril.. Hoop gewoon dat die uk er niets van merkt. Gelukkig geen hoge koorts (heb nooit koorts), dus ik probeer maar vertrouwen te hebben. 

@Nici, ik snap het wel. Je kunt nog zoveel lezen of horen dat Covid niet schadelijk is voor de baby in je buik maar als je het dan eenmaal hebt komen toch de zorgen! Dat zou ik ook hebben. Maar het is echt waar, je baby merkt er niets van, zelfs al zou je koorts krijgen, jij voelt je hooguit extra beroerd. Beterschap, duimen voor een snel verloop! 
@Leoniexx @CherryBlossom, veel plezier vandaag! Ik hoop dat jullie veel kunnen zien ☺️
@HappyH, wat naar dat bloedverlies. Lukt het om een beetje afleiding te vinden? Sterkte!

Gefeliciteerd allemaal!! Hier een positieve test vorige week. Denk rond 22 juni ofzo uitgerekend maar door pcos geen idee wanneer dat ei is gesprongen. 

Hallo allemaal! Afgelopen zondag een positieve test na meer dan 2 jaar. Ik kan het nog niet bevatten. Het is dus echt nog hartstikke pril maar ik wil me wel graag aansluiten! Mijn uitgerekende datum zou 28 juni zijn volgens mijn berekeningen.

Gezellig weer een paar nieuwe. Gaat hard hier ? . Ik voel me nog steeds prima. Ik heb nergens last van en met vlagen beetje gevoelige borsten, beetje buikpijn met vlagen verder is alles rustig hier 5 weken en 4 dagen ongeveer hier. 
Ik ben zo benieuwd naar echo 11 november pas. Ik voel me gewoon te goed en voor mijn gevoel te weinig.. ik begin zelfs te denken dat ik een miskraam ga krijgen binnenkort, omdat het allemaal zo rustig is. We wachten het gewoon af en ben er heel rustig onder. Juist omdat het niet echt voelt.  

Vanmorgen de echo gehad, en ondanks dat ik af en toe nog wat (donker) bloed verlies ziet alles er goed uit. Ook een sterk kloppend hartje! ❤️ Uitgerekende datum blijft voor nu op 5 juni staan. Op naar 11november voor de termijnecho!
Mijn man had voor mij pilletjes gehaald van vsm okugest omdat ik me zo beroerd voelde en moet zeggen dat ze mij goed bevallen! Het is niet weg, maar hang niet meer constant boven het toilet. Aanrader dus?

Terug
Bovenaan