Juni 2021

@Pukje bij mij was cycles altijd wel regelmatig. Jou niet? Vervelend die maagpijn!

Moeders voor moeders weet ik nog niet, vorige keer niet meegedaan, kzou is even moeten kijken hoe het precies in zn werk gaat!
En wat betreft een zomerbaby, is wel leuk ja! Alleen alst heel warm is ist zo zielig vond ik, mijn dochtertje is ook precies in juni geboren, dus zelfde tijd. Verder vond ik het heerlijk! Alle seizoenen hebben zo zn voordelen en nadelen denk ik.
@gebruiker, dat is zeker spannend, na zo een lange tijd!
@BabyG, oeps, hoe ga je je daar onderuit praten?! In deze tijd wel lastig trouwens... ze denken misschien gelijk andere dingen?!

Ik heb ook al wel kwaaltjes, dat was ook de reden dat mijn vriend helemaal overtuigd was dat het raak was haha! Daarom heb ik 2 dagen voor NOD getest. Ik heb al een tijdje pijnlijke borsten, misselijk, heel erg moe en echt een opgeblazen gevoel (ik typ dit nu ook weer met mijn broek los ???) 

'Gelukkig' komende weken weer thuiswerken dat scheelt met verbloemen ☺️

ik ga morgen nog een x testen en dan eens de VK bellen denk ik.. moeders voor moeders weet ik nog niet.. wij wonen in een buurt in een dorp waar er nogal veel pottenkijkers zijn om het zo maar te zeggen haha 

Leuk dat er meerdere mee doen met Moeders voor Moeders, ik heb veel vriendinnen die moeilijk zwanger raken en in trajecten zitten dus ben blij dat ik hiermee mijn steentje kan bijdragen.
Mijn naaste collega's weten het al, maar dat komt meeromdat ik dus de afgelopen maanden buitenbaarmoederlijke zwangerschappen heb gehad waar zij op de hoogte van zijn omdat je dan vaak naar het ziekenhuis moet. 
Is ook wel weer leuk, ik heb de hele dag enthousiaste mensen om me heen, dan voel ik mij op en top zwanger :).
Ik mag ook 19 oktober voor een vroege echo! Ben dan 7+2 weken zwanger! echt heel spannend!
Succes allemaal met de komende weken en het wachten tot de eerste echo!

@Elcy uh ja....geen idee?! 
Ik heb besloten om met MvM mee te doen, omdat wij zelf ook een tijdje in het traject zaten. Vind het een mooie gedachte om iets terug te kunnen doen. Vraag me alleen af hoe het gaat. Zie een soort melkboer voor me met een kraat met flessen?

Ik heb vandaag ook de vk gebeld! Mag maandag 19 oktober, zo spannend.
Ook maar meteen voor moeders voor moeders aangemeld, super mooi initiatief en een kleine moeite idd ? kregen jullie snel reactie ? 

Ze komen dat toch aan de deur ophalen ofniet? Zijn jullie niet bang voor roddels/geruchten of wonen jullie in een stad? ☺️ ik vind het een supermooi initiatief maar heb geen zin in roddels hier in het dorp en dat bijv fam. Het dalijk van iemand anders moet horen... 

weet iemand misschien meer details over hoe dat werkt? 

Ik had binnen een dag reactie en word morgen gebeld.
Het gaat vrij anoniem, de chauffeur rijdt in een busje zonder naam of iets erop. Je krijgt dan een krat met grote blauwe flessen, daar kan denk ik 3 liter in per fles. Eens per week worden ze dan opgehaald, je kan zelf een avond kiezen. Dus je kan thuis zijn en het afgeven of buiten zetten. Bij ons is het niet zichtbaar voor de buurt zet het achter het hekje bij de voordeur. Verder woon ik in een groot dorp dus geen roddels hier hahaha
Leuk dat er zoveel mee doen!!

@Midvdw leuk dat we allebei op 19 oktober een afspraak hebben, hoe laat moet jij? ik 17.30 dus moet eerst nog de dag door komen dan....

Ik ben ook op 19 oktober! Gelukkig wel om 9 uur 's ochtends. Nog 3 weken wachten en dan is het zo ver! ?
Hebben jullie nog tips voor leuke apps? Ik gebruik nu de Zwangerschap+ app. 
Roddels in het dorp ik kan me er niets bij voorstellen.? Heb altijd in grote steden gewoond. We zijn nu wel op huizenjacht in een kleine stad in het Oosten. Héél benieuwd hoe dat zal zijn.

Terug
Bovenaan