Juni 2021

Welkom Annemiek!
Hier inmiddels 2x de emesafene gehad maar ik merk er echt al wel wat van. Lang niet meer zo'n vies weeïg gevoel :) 
Verder zijn we echt nog aan het nagenieten van de goede echo. Kan het haast nog steeds niet geloven. 
Fijn weekend dames

Goedemorgen Dames,
Ook ik zou hier gezellig mee willen kletsen.

Ik ben Kelsey 23 jaar en 5 weken zwanger van onze 2e baby. Ik heb al een zoontje van 5 jaar. Voor nu ben ik uitgerekend op 25-06.

Kan nog steeds niet echt geloven. Kwaaltjes heb ik ook niet echt, alleen een beetje gevoelige boobs.

@HappyH ik heb gisteravond een pil gehad en daardoor echt vanmorgen nergens last van gehad. Na het ontbijt begon het toch weer op te spelen dus weer een gepakt en die moet nu weer gaan werken. Inderdaad echt veel minder misselijk en weeig gevoel. 

Weer even flink moeten bijlezen? leuk weer een aantal nieuwe dames erbij!
Ik ben nu 8+1 en merk dat ik me steeds beter ga voelen, heb echt veel minder kwaaltjes. Super fijn, maar het maakt me ergens ook onzeker. Zijn er hier die dit herkennen bij deze termijn?
We wilden het eigenlijk volgend weekend aan onze ouders gaan vertellen, maar twijfel dan toch weer om toch te wachten tot de termijnecho..

@mivd ik ook, ben vandaag 8+1 en heb sinds vrijdag ook veel minder last. Nog wel last van borsten en in de avond wat weeig en maagzuur maar verder voel ik mij prima. Zit ook wel bij mij in mijn achterhoofd hoor, maar denk dat het over een paar dagen wel weer terugkomt. We wachten het maar weer af.

Ik denk dat je blij moet zijn dat het minder wordt hoor! Maar uiteraard snap ik ook de onzekerheid. Aftellen tot die volgende echo ? Bij mij wordt het juist iedere dag een beetje erger. Ik ben nu 8+3 (zoiets). Ondertussen de hele dag zwaar misselijk. Maar niet zo erg dat ik moet overgeven. Vorige zwangerschap heb ik dat tot het einde gehad. Ik hoop dat het deze keer wel weg gaat ? 
@Mama muts en @Kels, welkom en gefeliciteerd!!?

Ben vandaag 8+4 maar ben echt mega misselijk ondanks de emesafene en t wordt alleen maar erger. Moest vrijdag in de auto naar t werk zelfs overgeven en savonds weer. Moet bijna elke dag overgeven. 

Had eigenlijk dinsdag mn intake bij de verloskundige maar heb net een mail gehad dat t telefonisch wordt

Terug
Bovenaan