Juni 2021

Pukje wat vervelend dat je zo erg misselijk bent en dat de emesafene niet helpt. Even navragen bij de huisarts of iets anders kan helpen?
Heb je wel al een echo gehad? Soms doen ze de intake telefonisch en alleen de echo op locatie nu vanwege corona. 

Ja heb de 19e mn eerste echo gehad! Mooi kloppend hartje. Wel raar zo in coronatijd zwanger zijn. Niet leuk als je dan je intake telefonisch hebt en amper iemand ziet

Nee is niet leuk he, je wil de verloskundigen juist leren kennen. Het moet toch ook vertrouwd voelen. Is dit je eerste kindje? Dan is alles natuurlijk extra spannend.

Het is ook wel gek dat iedereen wat anders doet toch? Wij kregen weer een update dat de partner bij alle afspraken mag zijn maar verder niemand (ook geen kinderen). Bij mij gaat er niets telefonisch. Inderdaad een rare tijd om zwanger te zijn!
@Pukje, ik heb ook wel eens gehoord dat er nog een ander middel is

Nee dit is mijn 2e zwangerschap. Dochtertje is van november 2019. Hier mag partner alleen mee bij de echo's. Verdere afspraken alleen ikzelf. Geen kinderen mee. 
Kreeg vanmiddag mail dat ze nu regionaal besloten hebben de intake telefonisch te doen ?

Wij hebben woensdagochtend de intake en de 2e echo. Mijn vriend mag gewoon naar alle afspraken mee. Moeten we beiden wel gezond zijn natuurlijk. Mijn vriend is er weer redelijk bovenop maar ik ben helaas vandaag nog steeds verkouden, de overige corona-gerelateerde klachten zijn overigens wel weg. Hoop zo dat ik morgen beter ben zodat de afspraak woensdag door kan gaan. We maken ons best wel zorgen en hopen gewoon dat die kleine ondanks de corona het goed  maakt. Gisteren ook even een flinke break down gehad. Pff...fingers crossed??

Terug
Bovenaan