Juni 2021

@nici, we duimen voor je dat je klachten snel weg zijn. Mijn buurvrouw heeft ook corona gehad 3 weken geleden en nu 9,5 weken zwanger, ze had een goede echo met 8 weken! Hoop dat dit jou een beetje steun geeft! Succes woensdag!

Oh gelukkig Esmee. 
Nici, moet je niet nog 10 dagen nadat je klachten over zijn in quarantaine blijven? Bij ons is dat wel zo. Mijn collega moet echt nog 10 dagen thuis blijven nadat ze geen corona klachten meer heeft.

Lief @Esmee, dat doet me goed om te horen. Je hoort het niet zo vaak, zwanger en corona, dus dit geeft moed! @Ongeduldje, nee de GGD (landelijk) heeft aangegeven dat we 7 dagen in quarantaine moeten blijven en als we daarna 24 uur klachtenvrij zijn (dus geen koorts of snotneus) mogen we weer naar buiten. Moeten we wel echt klachtenvrij zijn natuurlijk. Heb drie mensen van de GGD gesproken en alle 3 gaven ze dit als advies. Ook huisarts en verloskundige beaamden dit. Onze collega's waren ook allemaal na 8 dagen weer aan het werk. Vreemd dat jouw collega nog 10 dagen in quarantaine moest blijven. Weet wel dat dat in de eerste crisis wel zo was idd.

He dames,
Na een erg onrustig weekend vandaag de 1e echo tussendoor gehad! En ja een kloppend hartje te zien? ben nu 6,3 wk. T zag er nu goed uit, alleen.....
Was er nog een vruchtzakje te zien?
Of miss een oud bloedpropje maar dat kon ze nog niet met zekerheid zeggen omdat t nog zo pril is. Dit was wel even schrikken  voor ons. Ze houd de optie van een tweeling nog even open? er zitten geen meerlingen in de families maar moet ergens beginnen grapte de verloskundigen. Ik krijg 4 nov. Een 2e echo en dan denkt ze wel meer te kunnen zeggen. 
Ik had echt t idee dat mn vriend helemaal gek zou worden alleen aan t idee dat t er 2 zouden zijn. Maar daar in tegen schakelde hij eigenlijk heel snel van ach ja dan maar 2. En had gelijk 2 super leuke namen voor mochten t een meisje en jongen zijn?
Ik maak me hier niet zo druk om want was nu echt niks te zien. Ben super opgelucht dat er 1 kloppend hartje te zien was en dat ik nog maar 1.5 week hoef te wachtte voor de volgende echo.
Hier mag mn vriend alleen mee na de echos. De verdere controles mag ik alleen komen. Ik mag de echos ook filmen voor de kids dus das wel heel fijn!

Nici dat scheelt dan gelukkig voor jullie :) ja raar dat het dan anders is bij ons! Hopelijk ben je morgen dan klachtenvrij inderdaad !
Mutske oooh dat is even slikken haha gelukkig krijg je heel snel een tweede echo dan :)

@nici hopelijk ben je morgen klachtenvrij zodat de echo door kan! 

@Mutske gelukkig in elk geval een kloppend hartje gezien! Even schrikken maar fijn dat je vriend ook zo goed reageerde. Ben heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken!

@nici hopelijk ben je morgen klachtenvrij zodat de echo door kan! 

@Mutske gelukkig in elk geval een kloppend hartje gezien! Even schrikken maar fijn dat je vriend ook zo goed reageerde. Ben heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken!

Jeetje Mutske wat een cliffhanger! Zo benieuwd naar je 2e echo! Wel fijn dat je in ieder geval een kloppend hartje hebt gezien:) geniet ervan! 
Zijn er deze week nog meer echo's?

Terug
Bovenaan