He meiden, wat een boel updates weer van iedereen. Gezellig!
@Gebruiker, getsie wat naar.. dat is inderdaad niet wat je hoopt te zien. Sterkte voor de komende weken met het afwachten..
@Happy, wat shit dat je je zo voelt zeg. Hopelijk kan een opname inderdaad voorkomen worden.
@iedereen die misselijk is, sterkte!! I feel you. Godzijdank geef ik niet over, daar ben ik zó blij mee.
@iedereen met een goede echo, wat fijn!!
@nieuwe dames, gefeliciteerd!!
Wij hadden vandaag de eerste echo. Super spannend en surrealistisch. Ze zag direct een kloppend hartje, al was het één grote ruis haha. Dat haalde de druk er af, heel fijn. Uiteindelijk een inwendige echo gedaan om meer van het kindje te kunnen zien. Echt een 'mensje' al kunnen zien. Ze heeft me voor nu een dag vooruit gezet, maar ze dacht wellicht wel twee of drie vooruit in totaal. Ze kreeg het kindje niet helemaal goed gemeten. Dus voor nu 7+5. Super spannend allemaal en tegelijk heel geruststellend om te zien dat het voor nu goed is.
De prenatale screeningen moeten wij ons ook nog wat in verdiepen/een keuze op maken. Eind deze week intake, dus hoop dat ze ons wat meer kan vertellen. Twijfel er best wel over ook..