Juni 2021

@gebruiker, wat spannend! Ik duim dat het goed mag blijven gaan. 
@TMAAM (en anderen die ik misschien gemist heb!), wat leuk!! Bijzonder om te zien hè?
@Skye, wat leuk, we lopen precies gelijk op! :) 
Ik merk zelf dat ik eigenlijk nog niet zoveel 'voel' en dan niet in lichamelijke zin, maar vooral emotioneel. Ik had altijd verwacht dat wanneer ik zou horen/zien dat ik zwanger ben, ik helemaal 'over the moon' zou zijn. Nu wil ik niet zeggen dat ik er niet blij mee ben, maar ik ben vlakker dan ik gedacht had. Ik heb het ook best wel druk op dit moment, wellicht is dat het ook wel. Tegelijk realiseer ik me ook hoe erg dit mijn/ons leven gaat veranderen en dat vind ik best spannend. Terwijl we echt heel goed over deze keuze nagedacht hebben en ons leven 'op orde' hebben. Soms maak ik me daar wel een beetje zorgen over.. anderen die dit herkennen toevallig? 
Wat betreft de vraag over het geslacht: zoals het nu lijkt willen wij het niet weten. Vind het ook wel heel leuk dat het een verrassing blijft.
En nog een vraagje aan jullie: is er al iemand die een zwangerschapsdagboekje heeft gekocht? Het lijkt me leuk om wat in te vullen, ook om misschien wat dichter bij mijn gevoel te komen. Maar ik vind de boekjes bij bijv. Prenatal òf eentonig qua vragen of echt verschrikkelijk qua lay-out. Iemand een tip of goede ervaring?

@alittlebite Dr gaat ook heel veel veranderen. Ik vond het heel erg wennen, maar het went echt vanzelf. 
Toevallig heb ik vandaag een boek gekocht, het negen maanden dagboek van Pauline Oud. Had ik bij de vorige zwangerschap ook. Dus heb nu niet verder gekeken eigenlijk. 

@gebruiker ga voor je duimen, spannend!!!

@alittlebite leuk dat we gelijk lopen!! Ik herken ook wel wat je schrijft. Maar ik merk vooral dat ik mezelf nog een beetje in bescherming neem omdat het nog mis kan gaan. Ik laat mn gevoel nog niet echt toe. Denk dat dit wel veranderd en is volkomen normaal dat je je zo voelt (fijn die hormonen!)
Ik had bij de eerste zwangerschap ook het boek van Pauline Oud gekocht (gelukkig nog niet in geschreven destijds ?). Vind m qua uiterlijk (buitenkant) niet de mooiste maar de vragen zijn wel leuk! 

Fijn alle goede echo"s van iedereen.Ik heb vanavond mijn eerste echo gehad, een heel mooi goed kloppend hartje ! Zo bijzonder. Vriend mocht gelukkig mee, zo mooi om samen te zien ! Ben volgens meting nu een weekje verder dan verwacht 8+2 en voorlopig 12 juni uitgerekend ! Helemaal happy slapen nu!

@Skye zo ben ik mijn lijstje dus ook kwijtgeraakt ??!
@Alittlebite, ik herken dat wel wat je zegt. Voelt onwerkelijk soms hè? Vind het soms ook opeens eng en spannend. Ik schrijf trouwens in "Een dagboek van een gloednieuwe moeder". Aanrader qua lay-out en vragen!

Ik moet even klagen hier hoor. Man man man wat ben ik beroerd zeg. Gisteren hele dag misselijk en de hele avond en nacht nu overgegeven en koud. Bah zeg, ik weet niet hoe Ik morgen naar m'n werk moet zo. Heb dit nog nooit zo heftig gehad. Je moet er wat voor over hebben om een baby te produceren :0

Wat een boel nieuwe berichten weer zeg! Fijn al die goede echos!
@kindersuprise vervelend he? Ik voel me al zo vanaf het begin. Ben nu 9+4 weken. Hoop ook dat het snel minder word.
Leuk idee van die boekjes om in te vullen. Heb ik bij mijn dochter van 4 destijds ook gedaan, maar had er helemaal niet meer aan gedacht! 

Ik ben vandaag 10 weken ? Voelt als een mijlpaal. Vrijdag heb ik mijn termijnecho. Ik merk dat ik weer gespannen word, hoop zo dat alles goed gaat ☺️ 
Ik voel me nu ook ontzettend beroerd, en extreem moe, ik moet echt veel liggen. Maar dat is lastig met onze dreumes, die snapt niet waarom ik de hele tijd op de bank lig ?
Verder heb ik geen last van kwaaltjes, heel dankbaar voor. 
Hoop voor ons allen dat het snel minder wordt! 
@BabySH, gefeliciteerd!!?

Terug
Bovenaan