Juni 2021

Bedankt voor alle lieve reacties vandaag uitslag bloedtest hcg ben benieuwd moet vanmiddag bellen ben blij voor alle mensen met en goede echo hou goede hoop dat ik dat op 16 Nov ook mag hebben

@cherryblossem en esmeebeverwijk thanks.
@esmeebeverwijk die kwaaltjes zeggen echt niets. Tijdens mn 1e zwangerschap echt nergens last van. Niet misselijk, geen gevoelige borsten enz niks. Nu de 2e echt misselijk en gevoeligere borsten. Bizar dat het elke x zo anders kan zijn.
@gebruiker super spannend, waar zit die zwangerschap dan als ze niks in de baarmoeder zien he. Hopelijk komen ze er gauw achter of eigenlijk nog beter, blijkt het wel gewoon op de goede plek te zitten

Ik ben weer redelijk bij.. haha!
Hier gister ook een goede echo, zo fijn! We vonden het echt fantastisch! Mochten beeld bellen.
Hier ook met vlagen misselijk, super moe, onrustige huid en soms gevoelige borsten die ook echt een maat gegroeid zijn (toch nog iets positief haha). De hormonen en het lichaam doet iig goed zn werk. Respect voor diegene die al een kleintje daarnaast hebben. Onze droom is ook meerdere kindjes, maar zoals ik me nu voel denk ik hoe dan!?
@gebruiker spannend zeg. Hopelijk gaan de weken gauw voorbij.
Betreft de nip test, gaan wij ons nog even goed inlezen en adviseren. Lastig vind ik deze beslissing.

Goedemiddag dames,

Heb even de tijd genomen om de afgelopen dagen terug te lezen en zal zoveel mogelijk reageren op iedereen. Op de telefoon reageren gaat toch wat lastiger merk ik.

Allereerst alle nieuwe dames welkom.  Het is wel echt een grote groep geworden zeg!

@Skye, wat een leuke manier om te vertellen zeg! En jaaaa het geslacht willen wij heel graag weer weten. Kan ik opnieuw shoppen of de zolder leeghalen haha.

@Nici, ik snap je helemaal. Het is zo'n opluchting als mensen om je heen het weten. Je wordt begrepen. Bij ons weten de families, vrienden en collega's het al. 2 goede echo's gehad dus hoppa eruit gegooid. Alleen nog niet social media bekend.

@CherryBlossom, (denk nu pas aan Riverdale haha) en @Skye, wij willen de NIPT gaan doen maar zonder nevenbevindinhen denk ik. Vooral omdat we al een dochter hebben en mocht het ernstig gehandicapt zijn willen we niet dat zij daar onder zal lijden. Maar de keuze is voor iedereen persoonlijk vind ik.

@gebruiker, wat een vervelend nieuws. Sterkte met wachten en hopelijk snel een goede echo.

Zijn trouwens weer veel goede echo's bij :) :) :) 

@HappyH, fijn dat het goed gaat en dat zal even schrikken geweest zijn. Niks heerlijkers dan dat kloppende hartje te zien. Weer even onzekerheid weg voor 10 min ofzo..

@TMAAM, ik vind deze keer echt zwaarder dan bij mijn dochter, maar vooral omdat je niet altijd je rust kan pakken en er gewoon nog eentjw aandacht wil en wil spelen.

Ik heb het idee dat ik nu echt veel vermoeiender en misselijker ben dan de 1e keer. Maar goed, duimen dat het na 12 weken weer voorbij is.

Sorry als ik iemand overgeslagen heb, vond dit al heel wat! 

Bedankt allemaal voor de reacties op de NIPT! Het is inderdaad een persoonlijke keuze om het wel of niet te doen maar toch fijn even te lezen wie het wel of juist niet overweegt en waarom. Ik denk dat als we het zouden doen, dan wel zonder nevenbevindingen. Ik stress nogal snel dus ik weet niet of ik dat allemaal wel aan kan, haha. 
@gebruiker spannend! Ik duim voor je dat er over 2 weken wat te zien is en dat het op een goede plek zit. 
@HappyH jeetje wat heftig meid! Beterschap hoor. Ik hoop dat t snel bij je aanslaat!
@Nici ah heel leuk dat jullie al een geslachtsecho gepland hebben! Spannend ? ik snap dat jullie al een lijstje hebben hoor hahah! Ik had ook al best wat namen verzameld in mn telefoon notities. Elke x als ik een leuke naam voorbij zag komen noteerde ik die. Heb alleen laatst een nieuwe telefoon gekocht en de notities niet overgezet ? zo jammer haha! 
@alittlebite @asda @TMAAM fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! ?
@Esmeebeverwijk ik heb wel elke dag last van mijn borsten maar het ene moment meer dan het andere moment. Ik ben wat moe en last van buik zo nu en dan maar verder echt niks te klagen. Eigenlijk zijn mijn borsten het enige wat er continue 'is', maar ik gebruik ook utrogestan wat de gespannen borsten kan veroorzaken. Ik probeer wel wat relaxter te worden, het hoort er echt gewoon bij! 
@Manonplustwee en alle anderen, haha tot nu toe wil iedereen het wel weten! Wij ook hoor, lijkt me zo leuk om gericht te kunnen shoppen. Vandaag op kantoor geweest, had mijn collega een lief knuffelbeertje voor me gekocht en ingepakt. Zo lief!
Wij hebben net onze 2e echo gehad (nu bij gyn) en deze was weer goed! Deze apparatuur is alleen wel echt slechter dan die van de echo praktijk. Had maar moeite om het (hartje) te zien. Kan er op de foto ook echt weinig van maken haha. Maar een dag vooruit gezet dus vandaag 7w6d en 16 juni uitgerekend. 18 november hebben we weer een echo. Ze willen me toch wat vaker zien omdat ik medicatie gebruik, maar ik vind het niet erg hoor haha ?

Nou hcg uitslag is 128 wat in houdt dat ik nu ongeveer 4 weken zou moeten zijn dat verklaard misschien wel waarom er nog niets te zien was moet wel in de gaten houden dat ik geen buikpijn krijg maar we blijven positief :) 

Oh spannend @gebruiker! Hopen dat de hcg blijft stijgen! 
@skye wat fijn dat je 2e echo goed was! Die echo's geven in t begin toch wel wat spanning he! Weet nog goed dat ik t veel relaxter vond toen m'n zoontje in mn buik ging bewegen, dan heb je gelijk geruststelling :) 
@manonplustwee, ja die 2e echo was toch wel fijn hoor. En vrijdag mag ik weer! Dan op een reguliere afspraak.
Hier gaat het gelukkig langzaamaan iets beter. De nieuwe medicatie bevalt me beter, ben minder misselijk. Moet nog wel steeds soms overgeven. En helaas ben ik vanmiddag door m'n rug gegaan toen ik m'n zoontje optilde. Ik rol van t ene in t andere haha. Niet best ?

Terug
Bovenaan