Goedemiddag dames,
Heb even de tijd genomen om de afgelopen dagen terug te lezen en zal zoveel mogelijk reageren op iedereen. Op de telefoon reageren gaat toch wat lastiger merk ik.
Allereerst alle nieuwe dames welkom. Het is wel echt een grote groep geworden zeg!
@Skye, wat een leuke manier om te vertellen zeg! En jaaaa het geslacht willen wij heel graag weer weten. Kan ik opnieuw shoppen of de zolder leeghalen haha.
@Nici, ik snap je helemaal. Het is zo'n opluchting als mensen om je heen het weten. Je wordt begrepen. Bij ons weten de families, vrienden en collega's het al. 2 goede echo's gehad dus hoppa eruit gegooid. Alleen nog niet social media bekend.
@CherryBlossom, (denk nu pas aan Riverdale haha) en @Skye, wij willen de NIPT gaan doen maar zonder nevenbevindinhen denk ik. Vooral omdat we al een dochter hebben en mocht het ernstig gehandicapt zijn willen we niet dat zij daar onder zal lijden. Maar de keuze is voor iedereen persoonlijk vind ik.
@gebruiker, wat een vervelend nieuws. Sterkte met wachten en hopelijk snel een goede echo.
Zijn trouwens weer veel goede echo's bij
@HappyH, fijn dat het goed gaat en dat zal even schrikken geweest zijn. Niks heerlijkers dan dat kloppende hartje te zien. Weer even onzekerheid weg voor 10 min ofzo..
@TMAAM, ik vind deze keer echt zwaarder dan bij mijn dochter, maar vooral omdat je niet altijd je rust kan pakken en er gewoon nog eentjw aandacht wil en wil spelen.
Ik heb het idee dat ik nu echt veel vermoeiender en misselijker ben dan de 1e keer. Maar goed, duimen dat het na 12 weken weer voorbij is.
Sorry als ik iemand overgeslagen heb, vond dit al heel wat!