Juni 2021

Ik heb vanavond echo, vind het weer echt spannend! :) misselijkheid valt mee nu ik medicijnen heb. Werken ging daardoor afgelopen dagen eigenlijk boven verwachting goed. Alleen best moe maar ja, dat hoort erbij. 

Allereerst sorry als ik niet op alles kan reageren. Ik leef met iedereen mee die zich niet zo lekker voelt (gisteravond was ik super misselijk!) en met de vrouwen met een goeie echo!
@ALittlebite Wat je zegt herken ik wel. Ik heb ook niet continue het gevoel dat ik op een roze wolk zit, want er verandert best veel. Ik denk voor mezelf dat als de twaalf weken voorbij zijn en ik eventueel de uitslag van de NIPT weet, dat het mij dan meer rustig geeft en kan genieten. Het is niet zo dat ik continue down ben ofzo, maar het is continue heppie de peppie om het maar zo te zeggen ;-)
@Asda Leuk! Zelf heb ik het 'Negen maandenboek' van Ester Kerkoff besteld. Want ik vond het ook lastig om wat te vinden. Ik hoopte eigenlijk dat de Poppy Planner van Mascha (Beautygloss) uit zou zijn, maar helaas nog niet.
@BabySH Wat een mooi nieuws!
@Kindersuprise Ja, ik heb het ook continue koud! Zo irritant haha. Ik had juist verwacht dat als je zwanger bent, dat je het dan een stuk warmer zou hebben... Niet dus.
@Minni Alvast veel succes en sterkte!

@Ongeduldje Veel succes vanavond!

Ik merk trouwens echt dat ik last heb van gevoelige borsten. Soms denk ik echt dat mijn tepels uit elkaar gaan klappen... Laatst heb ik meteen wat meegroei BH's van Carriwell besteld en dat voelt echt een stuk beter voor mijn borsten! Hebben jullie al een andere BH gekocht?

@NekoKim, mijn boezem is ook al echt gegroeid waar manlief erg blij mee is hahaha. Hoef geen nieuwe BH te kopen.
Ik heb morgen tussendoor een echo omdat een van de verloskundigen een echo-opleiding doet en vroeg of ze op mij mocht oefenen. Dus dat is mooi meegenomen en ik ben er wel aan toe nu mijn kwaaltjes bijna allemaal zijn verdwenen.
@dames die vandaag of morgen of vrijdag echo hebben, succes en veel plezier! 

@nekokim, ik heb de voedingsbeha's van de vorige keer nog Dus die heb ik al uit de kast getrokken haha. En verder soms dagen zonder bh hoor, heerlijk. 
Hier gaat t erg wisselend en ik weet niet of ik door moet gaan met de nieuwe medicatie voor de misselijkheid. Heb er nare bijwerkingen van. Maar als ik stop weet ik wat ik ervoor terug krijg. Moeilijk moeilijk... vrijdag maar eens met de gyn overleggen!

Ooh weer een goede echo gehad en ben 3 dagen vooruit gezet, nu 13 juni uitgerekend. Ik was zo opgelucht om dat hartje weer te zien! ?? vanavond slaap ik denk ik goed hahaha. Ze deed echt alleen echo en bloeddruk meten, de verdere intake doen we volgende week telefonisch.

Jaa ongeduldje wat fijn om te horen! En vooruitgezet ook nog :) gewoon een paar dagen cadeau gekregen in t eerste trimester. Ik ben jaloers hahaha

Ohja HappyH, ik snap je helemaal. Als je je niet goed voelt duurt dat eerste trimester lang.. ik leef met iedereen mee die er nu even doorheen zit.. het wordt echt beter! ?

Terug
Bovenaan