Juni 2021

Zo fijn om jullie even te horen over ervaringen, stelt flink gerust. Dus dankjewel allemaal! Fijn hoor, zo'n forum om soms m'n hart te luchten en natuurlijk leuke dingen samen te delen. 
@Ongeduldje, wat fijn! En inderdaad, dagen cadeau krijgen is altijd goed! 
@Minni, hopelijk heb jij vanavond ook een mooie, goede echo gehad. Kan me voorstellen dat die termijn echo als een mijlpaal voelt! 
@Kindersurprise, sterkte!! Niks aan als je je zo slecht voelt.. 
@NekoKim, thnx voor je reactie! Helpt echt om even te horen. En die groeiende borsten, ja.. man, niet te doen. ? Ik mag ook op zoek naar een nieuwe BH. 
@Nici, dankjewel voor de tip! Die ga ik even opzoeken. 
Sowieso allemaal bedankt voor de tips voor boeken. Morgen maar eens eentje bestellen en dan hopelijk dit weekend lekker schrijven.

@Esmee Beverwijk Haha, maar alleen er al naar kijken doet al pijn?
@HappyH Sterkte!?
@Ongeduldje Ohh wat fijn!?
@ALittlebite Ja, dat vind ik ook! In plaats van mooi weer te spelen is iedereen hier open en eerlijk en dat vind ik zo fijn?

@Ongeduldje, wat mooi!! Welterusten ?
@alittlebite, ik vind het heerlijk om hier van me af te schrijven, en ook om al jullie verhalen te lezen. Ik mag vrijdag pas voor de echo, nog twee nachtjes slapen! ?
Gelukkig gaan de nachten wel redelijk snel, haha. Al lig ik iedere nacht een uurtje wakker nadat ik weer eruit ben geweest voor de wc. Nog meer plafondstaarders hier? ?
@NekoKim, ik draag nu veel strakke, beugelloze bh's/tops, vind ik echt heel fijn zitten. 

@Minni, met m'n neus gelezen denk ik. Oeps. Hopelijk vliegen de dagen voorbij. En ja, hier ook team plafonddienst zo nu en dan en inderdaad na het naar de WC gaan 's nachts. Slaap sowieso minder lekker sinds de zwangerschap. 
@NekoKim, precies wat je zegt. Super fijn! 

Ohja, onrustig slapen is hier ook regelmatig een ding. Ik moet normaal altijd al 1 keer plassen maar nu wel 3 keer. Vannacht gelukkig wel goed geslapen! Alleen rond twee uur had ik ineens even rusteloze armen, heel gek! 

Ik slaap gelukkig nu nog heerlijk elke nacht tenzij mijn dochter gaat spoken. Ik merk volgens mij nog niks aan mijn borsten maar had daar ook geen last van de vorige zwangerschap. Het is echt die misselijkheid en vermoeidheid.

Ik was al geen schone slaapster, maar het wordt er nu idd niet beter op? Vaak ga ik na werktijd nog even een uurtje nappen, want dat heb ik wel echt nodig en ik denk dat wat extra slaap niet verkeerd is?

Terug
Bovenaan