Juni 2021

Fijn @HappyH!! 

Hier lijkt het alsof het hoogtepunt ook is geweest! (Zeg ik heel voorzichtig ☺️). Ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek besteld op Vinted, hoop dat die eerdaags binnenkomt want ik kan mijn gewone broeken niet meer aan zonder buikpijn te krijgen! 

ik had bedacht om pas na de 20 weken echo te gaan shoppen voor de baby, maar ik zag dat de mozesmandjes bij de Kwantum voor 50% waren, dus toch maar besteld ?

Leuk te lezen over groeiende buiken en goede echo's. Toch maar 1 mutske, hoe vind je dat?
Ik merk ook wel dat broeken strakker zitten. Ga morgen maar eens de zolder op om de zwangerschapsbroeken er weer af te halen. Zit toch lekkerder met een ruime band.
Wij hebben eigenlijk alles nog dus hoeft niet veel gekocht te worden. Ik ga alleen marktplaats stalken voor een betaalbare duowagen. Onze (nu) jongste is dan 2 en het is fijn om die vast te kunnen snoeren in een wagentje als er ook een baby en een bijna kleuter mee moeten op pad. En ik denk da at we nu voor een Cosleeper gaan. We gaan nog geen babykamer maken maar laten de baby eerst een paar maanden bij ons slapen. 

Wat veel nieuwe berichten alweer! Fijn om te lezen dat het goed gaat! Lijkt me heel spannend om te moeten wachten op de uitslag van de nipt test. Wij hebben ervoor gekozen dit niet te doen, maar succes voor iedereen die in spanning zit. 
Ik ben nog steeds erg beroerd helaas, maar lees dat een aantal nu over het hoogtepunt heen lijken te zijn, dus er is hoop!
Voor de dames die nieuwe bhs aanschaffen: kopen jullie dan gewoon een cup groter of speciale meegroei bh's? Ik zou er vandaag of morgen ook aan moeten geloven en vroeg me dat af..
Wij hebben de meeste spullen nog van ons eerste kindje, dus er hoeven geen grote di gem aangeschaft te worden. We zijn wel aam het nadenken om een cosleeper te kopen en de baby eerst een poos bij ons te laten slapen. Ik denk dat me dat een soort van rust geeft dat ik de baby elk moment gewoon kan zien. Ons 1e kindje is in de 2e week bijna gestikt in haar eigen spuug en dat was zo schrikken dat we daarna bij elk geluidje gingen kijken of het wel goed ging..
Voor ons staat woensdag avond de termijn echo op de planning. Super leuk, en daar kijken we echt naar uit! ?

Hey
@kindersurprise, ik moet eerlijk zijn dat wij wel opgelucht zijn. Ondanks dat t welkom had geweest was t voor ons niet praktisch. Heb natuurlijk al 2 grote kids en dan moesten we ook een andere auto etc. Dus voor ons is dit t beste.
Ik heb voor nu sport bh gekocht bij de Hema. Omdat ik niet wist hoe ver ze nog gingen groeien als ze straks stil staan haal ik weer wat leuke , t oog wilt ook wat?

Mijn borsten groeien niet heel erg, worden alleen wat voller, dus ik hoef geen rekening te houden met groei ☺️ Ik kan grotendeels mijn normale bh's dragen, alleen vind ik beugels niet fijn meer. 
Wij laten de baby ook minimaal 6 maanden bij ons op de kamer slapen, hebben we bij de eerste ook gedaan en geeft een hoop rust. Voorlopig wordt er ook geen nieuwe baby kamer gemaakt. We zitten wel te puzzelen of we een extra verschoonstation gaan maken of niet, aangezien de commode nu op de kamer van onze dreumes staat.
Hebben jullie je al bij de kraamzorg aangemeld? 

Zie weer veel nieuwe berichten ik ben in tussen al twee keer op de spoed geweest en ze kunnen niets vinden dus zwangerschap met onbekende locatie terwijl mijn hcg blijft stijgen best gek dus en veel onzekerheid maandag weer prikken en echo ben benieuwd of dat er dan wel wat te zien is of op de verkeerde plek anders moet ik aan medicijnen om het afte breken :(

@Gebruiker10130705 Wat naar allemaal! Ik blij je voor je duimen hoor❤️
@Leoniexx Ik heb speciaal meegroei bh's van Carriwell aangeschaft via bol.com. Ze hebben een kloppend maattabel welke maat je moet nemen. Deze bh's kan je ook als voedingsbh's gebruiken. Ik merk echt dat dit zoveel fijner aanvoelt voor m'n borsten! In m'n andere bh's zaten ze gewoon niet meer lekker.
@Minni Voor kraamzorg hebben we ons nog niet aangemeld, maar binnenkort gaan we dat zeker even doen.
Diegene die de Vinted app had getipt, dankjewel! Wat een handige app is dat. Ik begin nu toch langzaamaan meer te kopen en dat voelt zo fijn! Want elke keer durfde ik het nog niet en alhoewel ik het nog steeds eng vind, voelt het zo goed om toch wat te kopen. Alsof ik er een stuk zekerder van wordt. Soms merk ik dat m'n 'klachten' wat minder worden en dan maak ik mij ook weer zorgen, terwijl ik juist blij zou moeten zijn?
Aanstaande woensdag hebben we een telefonische intake met de verloskundige. Jammer dat het zo moet, maar het gaat vast goedkomen! 

Oh jeetje, is het dan geen mola zwangerschap? Wat een vervelende situatie, zoveel onduidelijkheid terwijl je lichamelijk waarschijnlijk aan alles voelt dat je zwanger bent. Veel sterkte, hopelijk vinden ze snel waar het zit..?
@Minni ik heb me zojuist aangemeld bij dezelfde kraamzorg als waar ik zat toen mijn dochter geboren werd. Ik had toen zo'n leuke kraamhulp dat ik nu specifiek naar haar heb gevraagd hihi. Moet je maar net geluk hebben dat ze er nog werkt en beschikbaar is tegen die tijd maar vragen kan altijd toch ?
Ik heb sinds mijn vorige bevalling eigen altijd nog vaak een beugelloze voedingsbh aan, ze lijken op sportbhs vind ik, heb ik ooit gekocht bij de h&m. Is gewoon geheel van elastisch materiaal zonder haakjes en zo. Ik vind het zoveel lekkerder zitten. Boeit me weinig hoe het eruit ziet haha. Gelukkig boeit het mijn man ook weinig. Ik draag die dus nu ook. Mijn borsten zijn voller geworden maar niet meer heel gevoelig. Tenzij mijn dochter erop slaat tijdens het spelen, dat wil nog weleens gebeuren met die wildebras van ons ? ook handjes of voetjes in mijn maag, dat vind ik ook erg irritant. Instantly misselijk tot gevolg?

Terug
Bovenaan