Juni 2021

@Gebruiker, heel veel sterkte?, echt een rot situatie dit.....  
Leuk zijn die mandjes hè @CherryBlossom? Twijfel of ik er ook niet eentje zal halen.
@Leoniexx ik heb toevallig nog beugelloze bh's, die zitten beter. Maar....deze beginnen nu ook al lichtjes strakker te zitten. Sportbh's heb ik ook al veel mensen over gehoord. Vind de hele bh-situatie maar een lastige, want ik wil er nu nog wel een beetje leuk uitzien?... Dus als iemand de gouden tip heeft voor comfort en nog steeds een beetje vrouwelijk, dan hoor ik het graag?
@Minni nee, nog niet. En jij? Ik weet nog niet of ik in het ziekenhuis moet bevallen en dat is iets wat ik moest aangeven. Ik ben nl drager van GBS, dus ik weet even niet wat ik moet doen. Iemand ervaring met GBS?
Hebben jullie al opvang geregeld? Wij hebben 2 kennismakingsgesprekken uit staan bij gastouders, waarvan een al vol zit. We dachten dat we alle tijd zouden hebben om rustig rond te kijken, maar zelfs in onze omgeving (dorp)  zit alles al redelijk vol.
Morgenochtend de termijnecho. Ben heel benieuwd!

@Nici, ik werk zelf in de kinderopvang en mijn dochter zit bij dezelfde organisatie, wel een andere locatie dan waar ik werk. Ik ga onze tweede dus ook daar plaatsen. Ik heb nog niet gebeld. Bij mijn dochter zijn we volgens mij pas rond 20 weken gaan oriënteren. Ik denk dat ik nu wel iets eerder bel maar heb sowieso voorrang met plaatsing en wil na mijn verlof nog wat weken extra verlof plakken dus zou denk ik pas in oktober opvang nodig hebben. Lijkt me zo vroeg om dan nu al te bellen haha. Maar als ik jou hoor dat het bij jou in de omgeving al vol zit, klinkt wel lastig!! Hopelijk vinden jullie een fijne waar jullie terecht kunnen :)

@Nici, dat maakt op zich niet uit hoor, dat je dat nog niet weet, dat kan namelijk nog tot op de laatste dag veranderen. Maar ik kan mij ook voorstellen dat je even wacht tot de termijnecho, dan krijg je dat vast ook helder. Ik ben niet bekend met GBS. Heel veel plezier morgen!! ?
Ik was vandaag aan het oriënteren, sommigen hadden nog maar enkele plekken (kleine organisaties van 5 a 6 mensen) in juni, dus ik dacht zooo mensen zijn er vroeg bij haha, gezien ik 2 juni ben uitgerekend. Maar komt vast allemaal goed, weet nog niet helemaal wat ik wil.
@Gebruiker, wat heftig zeg. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie ❤️
Succes aan de dames die nog op de eerste echo wachten ?

@Ongeduldje wij vonden het ook heel vroeg, maar toen mijn schoonzusje vertelde dat zij nu met 20 weken een KDV te horen had gekregen dat ze al vol zaten, kreeg ik het op mijn heupen?. Wel fijn trouwens dat je voorrang hebt! 
Dank je Minni?! Bij jullie is het dus ook al zo snel vol trouwens?

Eeh ja maar dat ging over de kraamzorg ;) Sorry, ik was een beetje onduidelijk. KDV moet je je hier al voor aanmelden als je weet dat je zwanger bent (woon in een stad), dat is echt een gekkenhuis. 
Mijn ouders willen oppassen dus daar boffen we mee. Het gaat bij ons gelukkig ook maar om 1 dag.

@esmeebeverwijk bijzonder dat ze dat op die manier al in de gaten houden, maar wel beter!!!
@gebruiker spannend zeg, hopelijk heb je snel duidelijkheid. 

Kraamzorg en kdv moeten wij nog regelen, maar ga denk dezelfde Kraamzorg bedrijf kiezen als de vorige x. En het kdv waar onze peuter nu ook al op zit. Misschien dat we tegen de tijd dat hij naar school gaat, overgaan naar het kdv wat dichtbij de basisschool zit(als dat kan). 
Morgenmiddag intake met de verloskundige telefonisch. 

Tijdje geleden alweer, vergeet soms even om bij te lezen? de afgelopen 2 weken ook nog steeds beroerd geweest.. bijna iedere dag ook moeten spugen. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen ?
Net de termijn echo gehad! Mn datum blijft 4 juni, dus dat is top. Kleintje was lekker beweeglijk ❤. A.s. maandag bloedprikken voor de nipt.
Kraamzorg nog totaal niet mee bezig geweest. Opvang doen gelukkig de oma's.
Wat is jullie ervaring met kraamzorg? Ik neig zo erg naar minimale kraamzorg.. ik hou er echt niet van om de hele dag een onbekende in huis te hebben. Heb liever dat mn moeder ook een deel komt. Maar misschien denk ik dat nu en verandert dat nog.. lastig!
Zijn er misschien ook al dames die het leuk vinden om 'n appgroepje te beginnen of een fb pagina o.i.d? Merk dat ik persoonlijk dat makkelijker bij te houden vind.

Terug
Bovenaan