juni stoppers deel 6

Hoi meiden.

Bedankt voor alle leuke berichtjes over de kinderkamer!

@Mex: ik kan inderdaad wel een tijd blijven staren naar de kinderkamer! Wat leuk dat je zus nog 2 gipsbuiken bij je gaat maken, kan je het verschil goed zien.

@Ryanne: hoe is het met je? Nog een beetje vol te houden met de 2 meiden in je buik?

@Janien: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Nog moe geweest? De tekst die jullie hebben gekocht heb ik ook gezien, ook erg leuk!

@Wenser: meis wat klote voor je! Sterkte dinsdag bij de gyn en jij ook fijne paasdagen, al kan ik me voorstellen dat je hoofd daar niet echt voor staat.

@Maaike: jeetje meis wat een verhaal weer! Ik hoop voor je dat de buikpijn niet erger word en dat de onderzoeken helpen!

@Puk: de tekst moet inderdaad op een gladde ondergrond. Wij hadden zelf ook al voor groen gekozen voor we het geslacht wisten, leuk voor zowel een jongen als een meisje. Hoe is het verder met je? Zijn jij en je man het een beetje eens over namen? De naam voor ons mannetje stond wel al vast voordat ik zwanger was. Als het een meisje was geweest hadden wij toch nog wel een leuke uitdaging gehad, vinden allebei elkaars keuzes daarin niks haha!

@Liss: hoe was de cursus? Naam staat bij ons al vast, al voor dat ik zwanger werd hadden wij al een jongensnaam vast staan. En jullie???

@Bionda: Leuk dat jullie de babykamer hebben gekocht! En een leuk kamertje!

@Hopje: ik heb de tekst gekocht bij een winkel in Vianen, maar het staat op een aantal sites op internet. Ik heb ge-googled op "muursticker slaap kindje slaap". En je hebt daar ook weer veel varianten in. Let wel op dat er veel verschillen zitten in kosten, zelfs als ze dezelfde afmeting hebben. Hoop dat je het snel kan bestellen!!!

@Janneke: wat een mooi mannetje! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent! Wat super dat Jip al aankomt! Doe rustig aan meis en laat je lekker verwennen.

Hier alles goed. Mannetje word steed actiever. We waren dinsdag bij een optreden van Slagerij van Kampen (grotendeels slagwerk, flink geluid, zijn ook eerder weggegaan, niet echt wat ik ervan had verwacht en last van mn oren erbij) en de kleine heeft mij tijdens het optreden toch veel geschopt! Vond duidelijk het volume in de trillingen niet zo leuk! We kwamen het theater uit en de kleine was meteen een stuk rustiger.  Arm mannetje
Gister weer zwangerschapsgym gehad. De docente vertelde ons dat je bij de verloskundige waar ik zit tegenwoordig ook standaard met 36 weken een echo krijgt. Dat hebben ze sinds kort ingevoerd om de ligging van de baby nog beter te kunnen zien. Ik heb volgende week weer controle, ga het wel even navragen want dat is de eerste keer dat ik dat heb gehoord.
@ Liss, weet jij daar misschien iets van, aangezien jij ook bij dezelfde verloskundigepraktijk zit?

Liefs Eva

Hey Wenser,

Wat ongelooflijk kl*te!! Ik weet precies hoe je je nu voelt. Ik denk niet dat ik je op dit moment op kan vrolijken. Al weet ik uit eigen ervaring dat je over een paar dagen weer wat positiever zult zijn. Dat ben ik tenminste wel altijd weer, als ik van de ergste teleurstelling weer ben bijgekomen.

Ik wens je sterkte voor dit moment en voor dinsdag heel veel succes! Laat je snel wat horen, ik ben erg benieuwd naar je verhaal.

Ondanks alles hoop ik dat je een fijn paasweekend zult hebben!

X hopje

quote: wenser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 10:29:39'));

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
8 april
14
1

Wenser
30
6 mei
15
1

Amber07
30
22april???
15
2

Christy
26
24 april
1 (na MK)
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Shanna        
27
18 mei
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Janien
21
9
1
2 dec 2009

Luxx
27
10
1
5  dec 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
nee
??

Janien
Ja
Ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
11 april
22 april
3/4 D(pret) echo
controle vk
 27wkn en  2dgn
28 wkn en 6 dgn

14:15  uur

13.00

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
2 april
gesprek gyn

14 weken
en  5 dagen
13.00 uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

16 april

Controle vk

30  wkn 1 dag

14:10 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Janien
5 mei
1e keer Vk        
10 weken
16:10

Luxx
7 mei
1e keer VK (intake)
9 weken
9.00 uur

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Even het lijstje aangepast (ben maar weer uitgegaan van 40 dagen), ben vandaag ongi geworden! Beetje dubbel gevoel, aan de ene kant min of meer fijn, omdat ik ook Provera slikte om ongi te worden, aande andere kant natuurlijk een teleurstelling.
Ik had al contact met de gyn omdat de rd-tjes maar niet doorbraken. We hadden net afgesproken dat ik morgenochtend een test zou doen..... maar helaas toch ongi!
Nu op dag 10 controle van de eigroei bij de gyn!

@ Janneke, onwijs gefeliciteerd meid!! Super

Liefs Shanna

Hoi dames,

Even een ego berichtje maar ik weet het nu even niet meer.

Ik heb sinds 1 april last van mijn buik, allemaal krampen en zo, ik lig daar s nachts ook van wakker. Maar ik had woensdag dan was het 28 dagen ongesteld moeten worden, Maar helemaal niets ook niet een beetje. Ik heb de afgelopen keren een cylcus van 27 dagen, daarvoor 30 en daarvoor 32 gehad. Maar omdat ik nu die medicijnen van de internist heb en dat is niet goed denk ik als je zwanger bent. En woensdag en donderdag afgewacht. Maar gisteren avond toch maar eens getest, En ik schrok mij rot, ondanks dat ik volgens de dokter onvruchtbaar ben gaf deze positief aan. IK heb vanochtend nog een twee test ook positief. Ik kan het niet geloven en ik weet nu niet of dat het vand e medicijnen is of dat ik echt zwanger ben. Maar als dat zo ik ben ik 4 weken en 2 of 3 dagen. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen, ik ga maar met de internist bellen en misschien met een gynaecoloog en even mijn huisarts. Ik weet het nu niet meer.

Sorry voor het ego bericht.

Ik ga nu even werken en dan ga ik bellen. En hopelijk worden mij buikkrampen minder. Ik heb ook geen zin om eenheel paasweekend in onzekerheid te zitten.

Gr. Maaike

Hey meiden,

Wenser en Shanna balen zeg dat jullie wel ongesteld zijn geworden.
Kan me voorstellen dat de teleurstelling erg groot is!

Maaike, jeetje wat een verhaal.... Zou toch wel heel mooi zijn. Maar als je zwanger bent, is het dan wel allemaal veilig en gezond voor jou en het kindje?
Vooral omdat ze nu weten wat er aan de hand met je is.
Ik zou idd eerst even een test laten bij de huisarts, of je Gyna dan heb je namelijk zekerheid, want zou idd goed kunnen dat het met je medicijnen te maken heeft..
Spannend allemaal hoor!

Hier verder alles goed. Soms moet ik me er even aan herrineren dat ik zwanger ben, want ik voel me op en top. Borsten gaan wel steeds meer zeer doen, en merk wel dat ik sneller moe ben, maar verder voel ik me helemaal geweldig.

groetjes Janien

Hoi!!

Wenser en Shanna; wat kl#te dat jullie weer ongi zijn geworden.... !!

@ Wenser; ik wens je heel veel succes voor a.s. dinsdag bij de gyn!! Wat moet dat spannend zijn.... pffff.... ik duim voor je en denk aan je!!

@ Shanna; Onwijs balen, maar wel fijn dat de groei van je eicel dan zo gecontroleerd wordt! Hoop dat het goed bericht is over 10 dagen!! Duim ook voor jou en hoop dat je snel van alles af bent en zwangerschapsverhalen met ons kan delen!! toi toi toi!!

@ Maaike; oh ik zou helemaal gek worden van onrust!! Dan heb je gewoon een positieve test en dan weet je nog niets!! Is het je lichaam wat je voor de gek houdt of is het echt? en is het echt, wat dan? is het dan veilig voor het kindje, en voor jezelf.... Ik hoop dat het gelukt is om te bellen en ze er iets zinnigs over kunnen vertellen!! Heel veel sterkte!!! Als het je lukt, hou ons op de hoogte!!

@ Janien; ik herken dat wel een beetje dat je af en toe moet bedenken van oh ja het is zo!! Maar ik ben juist wel heel moe, dus dat herinnerd me er dan ook soms wel weer aan!! Nu lekker paasweekend, dus dat scheelt, kan ik mooi beetje uitrusten!

En ik krijg sommige broeken gewoon niet meer dicht, of ik krijg er onwijs buikpijn van omdat het gewoon te strak zit, herkent iemand dit?? Ik dacht dat ik het me verbeelde (soort van wishfull thinking ofzo haha) maar het is echt zo!!
Gisteravond behoorlijk geschrokken, had iets gebloed... voor de zekerheid 's nachts maar een maandverbandje gebruikt.... het is nu wel weer over en was uiteindelijk niet veel, dus zal waarschijnlijk dan wel een innestelingsbloeding geweest zijn?? Maar vond het maar niets en schrok er aardig van!! En dan is die week 12 nog héél ver weg voor m'n gevoel!!

Allemaal alvast een heel fijn paasweekend gewenst! Ga even verder lezen in het boek van Kluun, erg leuk!! (help, ik mijn vrouw zwanger gemaakt!)

Liefs Luxx

Terug
Bovenaan