juni stoppers deel 6

He Meiden,

Janneke en je man natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon. En een super leuk naam. Op hyves stond al dat je weer thuis bent, dat is goed nieuws.

Hopje: jammer van je ongi, maar als het dan niet raak is dan maar ongi en op naar de volgende ronde. En natuurlijk is de stap naar de ha groot, maar ik had zo'n pijn ik kon niet anders meer.

Ryanne: wel slim om even te oefenen met de wagen en zeker als je er met 2 kindjes staat. Verder naar omstandigheden goed met jou?

Mex: wat een leuk idee van de gips afdruk, ga ik ook laten doen als het zo veel komt.
Christy: wat goed om te horen dat je weer positief over zwanger zijn denk en zo. En de zonnetje zal je ook wel goed doen, mij wel.

Shanna: ik hoop voor je dat je regeltjes snel komen, je gebruikt nu toch aan een week dit pilltjes. En hopelijk kunnen ze je snel helpen. En fijne dat je baas zo reageerd, en ik denk wat eva ook zegt, dat je baas het er al moeilijk mee had.

Luxx: leuk dat je van dit bijzondere datums heb dat zal wel een goed tekenzijn, en leuk samen met de vriendin zwanger en voor haar de drieen, ze kan je dus genoeg vertellen hoe het gaat.

Eva: als ik jou zo hoor mag het nu al 24 juni zijn of rond die tijd. Maar wat een leuk kamer.

Puk: Leuk dat je er nu zo mee bezig kunt zijn met kleurtje kiezen en zo. Gaat het voor de rest goed?  En goed dat je het laat uitzoeken van het doof worden. Hopelijk is dat bij jou niet het geval.

Bion: euk ook al inkopen gedaan voor de kleine,  

Liss: Hoe gaat het bij joo? van het zonnetje genoten.

Missx; jammer dat je nie meer in de gelegenheid bent om te schrijven. Hopelijk kom je nog een langs hier of bij hyves, en geniet van je zwangerschap.

Rianne: Fijne om de horen dat alles goed met je gaat.

Wenser: hoe is het met jou? 14 april komt al dichter bij.

Ik had na woensdag ochtend even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. De dokter een atrs in opleiding had ik. Daar is niets mis mee, maar er zat ook nog en co-as bij. dus 2 vreemde mannen en mijn vriend en ik in een veel te kleine kamertje. Mijn verhaal een verteld en toen mij onderzoek, moest mij helemaal uitkleden en gingen ze eerst   de een en daarna de andere overal aanzitten en voelen. mijn buik, borsten klieren rug, benen. En daarna vertelde hij mij niets nieuws mij ha had het al goedvertel en internet is ook handig. Maar hoe nu verder, de kinderwens moet ik voorlopig vergeten. Eerst dit probleem aanpakken, ik kan nu tochniet zwanger worden, ben nu onvruchtbaar. Hij vond het positief dat ik nog wel mijn maandstonden heb en er nog geen vocht uit mijn borst kwam. Ik moet nu 1 keer per week een pilletje nemen en bloed laten prikken, vorige week en de week voor dat ik weer bij de artsmoet zijn. dan gaat hij kijken of het veranderd is en hoeveel en zo. gemiddeld 6 tot 9 maanden bezig daar mee. Ik dus het pilltje in genomen en sinds dien het ik veel meer buikpijn. Mijn regels komen er deze week aan dat zal er ook wel mee te maken hebben maar als het zo blijft hoe ik het niet vol. Ik slaap er al 3 nachten niet van van de pijn, overdat ben je een beetje bezig dan gaat het een beetje, maar 's nachts.

als ik meer nieuws heb meld ik mij weer.

gr. Maaike

en geniet vande zon zolang deze schijnt.

Hey meiden

Vandaag lekker vrij. Heerlijk weer even boodschappen gedaan en vanavond met Guus naar puppycurcus. We moeten examen doen. Blij dat hij goed luisterd helemaal omdat ik nu zwanger ben als de kleine er is dan is hij weer wat ouder, dus hopelijk ook wat rustiger.
Morgen ben ik 6 week zwanger, de week is best snel voorbij gegaan.
Als alle weken zo duren dan hoor je mij niet klagen. Als het om de zwangerschapskwaaltjes gaat dan helemaal niet. Voel me namelijk verder op en top.
Tuurlijk wel last van mn borsten en hier en daar wat krampen, maar van misselijkheid nog geen spoor te bekennen. Heerlijk. Vandaag ben ik wel enorm moe, nog geen last van gehad, maar heb vanmiddag even een uurtje op de bank geslapen. Lekker hoor.

Afgelopen week heb ik er trouwens een neefje bij gekregen. Zijn naam is Troy Ivan.
Ik vind de naam helemaal niks... haha maar goed, het kereltje is super gezond.

Luxx leuk he om een aantal mensen in te lichten. Wij houden het kringetje van mensen die we het vertellen heel klein, wel moeilijk maar straks des te leuker om iedereen in te mogen lichten.
Wil jij trouwens een combinatietest laten doen?
Wij twijfelen nog een beetje, vooral omdat het een kansberekening is.

Puk, wat geweldig zeg dat alles goed is met de kleine!
Lijkt me zo'n opluchting!

Eva, ja idd erg leuk om zo'n kant van je man te zien.
Trouwens je babykamer ziet er gezellig uit hoor! Kan niet wachten om de mijne uit te kiezen. Haha

Janneke ik had je al op hyves gefeliciteerd, maar dat kan nog wel een keer, dus bij deze gefeliciteerd met je zoon!!

Ik ga nog even met Guus oefenen ben benieuwd of hij slaagd!
Haha spannend hoor.

groetjes Janien

hey meiden!!!

even heel snel,mijn internet doet de hele week al erg vreemd,en kon niet online komen  nu sinds 2 dagen ben ik soms maar enkele min online en kan ik dingen doen,dus probeer dit heel snel te typen haha.
morgen komt de monteur en word het gemaakt,dan kan ik eindelijk weer eens even alles weer bij lezen!!!!

@ janneke, super gefeliciteerd met jullie zoon Jip!!!!! hoop dat alles goed en voorspoedig is verlopen!!!

-X-

Hey Ladies!!

Heel even kort...

@ Janneke en man: GEFELICITEERD met jullie zoon JIP!!! Geniet ervan en laat je lekker in de watten leggen meid, heb je verdiend na al het harde werk!!

@ Maaike: pfff blijf het een heel verhaal vinden.... heel veel sterkte nogmaals, en succes natuurlijk met alles! Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden van alles! het is allemaal nogal wat...!

@ Janien; geen idee van die test, hebben we eigenlijk nog niet zo over na gedacht als ik heel eerlijk ben. Ik denk dat we het niet doen. Het blijft inderdaad een kansberekening en we gaan hoe dan ook voor dit wondertje lijkt me zo... dus denk het niet... jullie?

@ Hopje; wat verrekte kl^#te dat het heeft doorgezet..... ik ga nu echt héél hard duimen, gooi er nog wat glitters tegenaan, dat het jullie nu toch nog ineens mag gaan lukken en die HA niet nodig is!! ik hoop het zo voor je!!! Toi toi toi!!!

***************************************************************************************************** ****************************************************************************************************
****************************************************************************************************

Nou mensen welterusten!! haha
Ben total-loss dus ga snel naar m'n bedje!!

Liefs Luxx

Hallo allemaal,

Allereerst; @Janneke van harte gefeliciteerd. Ik zit hier natuurlijk nog niet lang, maar het is altijd weer mooi om goed nieuws te lezen van een zwangerschap of een geboorte. Leuke naam ook, komt niet zoveel voor denk ik.

@Hopje: sterkte. Ik zit in mijn laatste wachtdagen. Omdat ik mijn eisprong niet heb gedetecteerd weet ik niet hoe lang ik nog moet wachten, neem vrijdag maar als uitgangspunt. Maar ik denk niet dat het raak is eigenlijk, want gisteren had ik al behoorlijke krampen. Het heeft nog niet doorgezet, dus er is nog hoop. En zo niet, dan ga ik ronde 15 in... En naar de gyn precies over een week. Ik zag je ook op het andere forum (over voor de eerste keer naar gyn gaan). Heel goed dat jullie samen goed nadenken over de stappen die jullie gaan zetten met zijn tweeen. Wij splitsen het ook op naar kleine stapjes, want als je gelijk in hele trajecten gaat denken wordt je er niet blij van. Dus stap 1 was een zaadtest, stap 2 is mijn eerste bezoekje aan de gyn.

Gelukkig hebben we een lang paasweekend (vrijdag lekker ook vrij genomen)  voor de boeg, dan kan ik wat moed verzamelen en de teleurstelling verwerken als het weer niet raak is. Ik vind het moeilijk om op werk goed weer te spelen als de RD's er weer zijn.

gr.
Wenser

@Maaike:
Meis, heel veel succes. Dubbel lijkt mij: je bent druk bezig met je eigen gezondheid maar aan de andere kant wil je zo graag een babytje. En dan moet je daar weer mee wachten.

Ik wens je heel veel sterkte. Probeer je  een beetje lief voor jezelf te zijn.

gr.
Wenser

Hoi meiden

Leuk he, dat de eerste forumbaby geboren is!

@Janneke: Gefeliciteerd met de geboorte van JIP! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik zal zo even op je Hyves kijken. Wat een leuke naam trouwens, staat ook op mijn namenlijstje.

@Eva: Jullie kamertje is erg mooi geworden. Wij hebben ook voor groen gekozen en ik zie dat dat een goede keuze is. De tekst op de muur vind ik ook erg leuk, maar volgens mij kan dat bij ons niet omdat we spuitwerk hebben.

@Luxx: We moeten op dezelfde dag naar de vk zie ik.
Leuk lijkt me dat om samen met je beste vriendin zwanger te zijn. Mijn beste vriendin en ik hebben dat ook altijd geroepen, alleen is  zij sinds ik zwanger ben bij haar vriend weg. Gaat dus niet echt lukken.  

@Christy: Leuk he, die rompertjes van Jip en Janneke. De dag van mijn positieve test heb ik ze gelijk gekocht. Verder heb ik me tot nu toe goed kunnen inhouden.
Fijn dat je zwanger willen worden gevoel sterker wordt. Ik hoop dat je snel een mooi wondertje mag verwachten!

@Hopje: Balen zeg, dat je ongi geworden bent. Het is jou ook zo gegund om zwanger te worden. Wel goed, dat jullie een besluit hebben genomen over een bezoek aan de ha. Ik duim voor jullie dat  het niet nodig is.
Leuk hoor, een weekendje Maastricht. Een erg leuke  stad vind ik dat. Ik had er vroeger een vriendin wonen, dus kwam ik er nog weleens.  Wij gaan het Paasweekend naar Zeeland. Hopelijk hebben we een beetje goed weer. We hebben een nieuwe tuinset gekocht, dus die willen we graag uittesten.

@Maaike: Wat een verhaal weer. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Wel jammer dat je je kinderwens even opzij moet zetten. Pas goed op jezelf en heel veel sterkte!

@Janien: Gefeliciteerd met je neefje! Een naam blijft een persoonlijke keuze he.  Heb je zelf al namen bedacht? Ik heb lijstjes gemaakt, maar m'n man is nog niet zo ver.
Is Guus geslaagd?

X Puk      

meiden!

zag dat je al een aantal foto''s kan zien van onze 1ste beeb uit het forum
@ janneke wat een plaatje!!!!

Ik heb de link op onze hyves gezet(junistoppers) zag namelijk op janneke haar hyves dat ze nog een website hadden en daar staan ze.

@ bionda,welke kinderkamer hebben jullie gekozen?

@ maaike,nogmaals heelveel su6!!

@ misX,vind het ook erg jammer dat je jezelf van onze hyves hebt afgehaald!!!

@ eva,mooie foto;s zeg!!! en wat een geweldige babykamer! zijn jullie al inmiddels uit de naam?
      ik begin morgen met de cursus

@ janien,gefeliciteerd met je neefje! hoe voel je je verder?

@ hopje,o meis had het je zo deze ronde gegund! wel lekker dat je even een weekendje er tussen uit bent geweest.

@ ryanne, hoe is het met de 2 meisjes? en ook al uit de namen?

-X-

Terug
Bovenaan