juni stoppers deel 6

GEFELICITEERD, MAAIKE! Ik duim voor je dat het vanaf nu beter zal gaan.

Liefs, Puk

Hey!!

@ Maaike; jeej... !! Wat lees ik nou??!!? Dat zou echt fantastisch zijn!!! Maar kan me voorstellen dat je eerst van de gyn wat wilt horen dan! Wanneer weet je meer??

@ Puk; jammer dat ze je niet meer kunnen vertellen!! spannend, maar komt vast allemaal goed !! Ik hoop dat die test over 3 weken meer info geeft!!! toi toi toi!!!

@ Bionda: leuk leuk, dat het kamertje staat!! Lijkt me ook wel weer een beetje een mijlpaaltje haha, laat je nog een fotootje zien op de hyves??

@ Wenser; hoe is het je gegaan vandaag.... ik hoop dat het allemaal een beetje is meegevallen.... !!! Wel super dat je ondanks alles fijne paasdagen hebt gehad, hoop dat je het positieve gevoel kan blijven vasthouden!!!  Sterkte in ieder geval !

Liefs Luxx

Hoi meiden

@Maaike: Gefeliciteerd meis!! Wat een geweldig nieuws! Heeft de internist het mooi fout! Ik hoop dat het pilletje geen kwaad kan!

@Wenser: hoe ging het gesprek bij de gyn?

@Puk: balen dat je geen duidelijkheid hebt gekregen van de KNO. En helemaal jammer dat je niks kan doen om het te voorkomen! Leuk dat je buikje nu goed groeit!

Hier gaat alles goed. Ik geniet elke dag van de bewegingen in mijn buik, die lijkt net een golfslagbad haha. Ik slaap sinds een paar nachten met een voedingskussen tussen de benen, lag de nachten ervoor niet zo lekker meer, maar het kussen werkt echt goed. Kraamzorg is net geweest. Ik krijg het minimumpakket, want die had ik ook aangevraagd. 3 uur per dag, 8 dagen lang. Mijn man is namelijk dan ook veel thuis en mn moeder wil graag komen helpen, dus hulp zat. Stel dat de borstvoeding niet goed wil lukken (of dat ik, afkloppen!, een keizersnede krijg) dan krijg ik automatisch meer uur.

Liefs Eva

hey meiden!

wat een weertje hebben we gehad tijdens de paasdagen he!
hier alles goed! morgen alweer 28 wkn!!
vorige week gestart met de zw cursus,groepje van 7 meiden,ik had toch een spierpijn de volgende dag haha
vanavond 2e les
Ook ik ben begonnen met het slapen van een voedingskussen wat een uitkomst zeg!

@ maaike,yeahhhhhhhh gefeliciteerd meis!!!hoop idd dat dat pilletje geen kwaad kan

@ sylvia, vandaag de 20 wkn echo,veel plezier! hoe is het verder?

@ eva, onze naam staat nou vast,we hadden wel een meisjesnaam maar nog niet voor een jongen...maar we zijn eruit!
Wat je zegt over die 36 wkn echo.... geen idee niks over gehoord nog,ben beniewd of je er morgen antwoord op krijgt.
Leuk dat de kraamzorg is geweest! krijg je dan ook diegene die langs is geweest? en weet je ook al waar je gaat bevallen?,ik zelf wil graag in het Antonius(alnatal)

@ rie,gave fotos op hyves!

@ bionda,alles goed meis? nog een paar dgn he voor de echo..... spannend! zet je nog pics van de kamer op hyves?

-X-

Het bezoek aan de gyn is goed verlopen. Het was een hele aardige vrouwelijke gynaecoloog. Ze heeft het gebruikelijke riedeltje vragen gesteld. De temperatuurlijsten geloofde ze wel, ze heeft er even een blik op geworpen en zei dat het wel waarschijnlijk is dat ik ovuleer, maar ik hoefde het verder niet meer bij te houden, want dat geeft toch maar stress.

Daarna heb ik ook gelijk een inwendige echo gehad, er is een uitstrijkje gedaan (moest toch, ik ben 30 geworden) en ze heeft nog even gekeken. Dat was allemaal goed; goede eileiders, geen cystes etc. Volgende week dinsdag moet ik terug komen voor een tweede echo, dan wordt er gelijk een samenlevingstest gedaan. Dus maandag avond hebben mijn man en ik een date ...

Daarnaast moet ik op dag 1,2 of 3 van mijn menstrustie bloed laten prikken.
Ik heb gevraagd hoe zij mijn zwangerschapskansen inschatte. Ze zei dat 90% binnen twee jaar zwanger is en dat het waarschijnlijk gewoon een kwestie van tijd is, zeker als alle testen goed zijn. Als de onderzoeken zijn gedaan en er komt niks uit, moeten we het dus gewoon weer zelf gaan proberen, wat ik al verwachtte. Maar zei zij wel dat het gewoon nog prima uit jezelf kan gebeuren ook al is het na ronde 15 pas... Dus daar hopen we dan maar op.

Bedankt voor jullie medeleven!

Wenser

Hey meiden!

@Wenser: wat fijn dat de inwendige echo goed was! Zal al een hele geruststelling voor je zijn. En je verhaal stelt mij ook weer gerust. Ik ga toch proberen er relaxter mee om te gaan. Dank je wel!

@Maaike: ZWANGER!!! Geweldig meid! Geniet er van!

@Janneke: ik las op je hyves dat Jip weer thuis is. Wat geweldig! Nu kan het echte genieten gaan beginnen!

@Ryanne: jeetje wat een mooie buik! Geniet ervan!

Fijne dag meiden!

X hopje

Hoi Meiden,

Bedank allemaal voor de felicitaties. Het is nog heel onwerkelijk. Maar vandaag 5 weken. 1/8 zit erop. Maar ik ben wel weer met de neus op de feite gedrukt, bij mijn loopmaatje ( de buurvrouw / vriendin) mk 6 weken. Dus ik ga het nog niet te vroeg vand e daken schreeuwen. Jullie, mijn vriend, de buurvrouw en de arts weten eht nu, en dat laat ik zo even eerst zeker de echo afwachten. Eindelijk nieuws van de internist, moet stoppen met dat pilletje.

Hopje, hoe is het met jou, druk in de klusfase nu.

Wenser, goed om te lezen dat de gyn het meteen zo goed oppakt, ik had dat zelf ook toen ik hoorde dat er iets niet geod met mij was, prolactie gehalte in mijn bloed, had ik zo iets als het lukt dat is het een kleine wonder en zo niet dan afwachten. En zo binnen 2 maanden is het raak, en dat nadat ik te horen heb gekregen dat ik onvruchtbaar was.

Liss: schiet op bij jou, 28 weken, en leuk de cursus, wat voor cursus ben je aan het doen?    

Eva, wel leuk al die beweging in je buik, het is dus een kleien druktemaker. Dat beloofd.

Luxx en Janien: helaas ik weet nog niet meer, ik denk ik de loop van volgende week. Maar ook in december. het wordt zo nog druk met sint en kerst kindjes. Ik denk dat ik voor 16 december ben. via internet.

Puk: ik moet stoppen met de pilletje, maar meer weet ik nu niet, het is ook zo vroeg nog.

Bion: spannend bijna de 20 weken echo, en leuk de baby kamer klaar. dat wordt bij ons nog enprojectje wat eerst de badkamer boven moet dat nog af. Ja wij slapen beneden en hebben daar een badkamer maar voor de kindjes hebben dan een eigen badkamer, maar die moet nog getegeld worden en meubels daar voor kiezen. en dan de babykamer. Ik ga voro de winnie the pooh kleuren en dingentje, ik heb het abc geborduurd en nog twee andere werkje, allemaal al voor de baby kamer, wel de meeste dingen in groen kleur gehouden dat is neurtaal.

Janneke, goed nieuws dat je mannetje weer thuis is, wat moet dat een energie van je vergen. Eerst de bevalling en dan zo snel weer naar het ziekenhuis. ik wens je veel sterkte en pas ook goed op je zelf.

Nou, weer een heel verhaal, ik ga nu verder met werken, dan boodschappen doen en naar huis en dan nog 1 dag op kantoor en vrijdag lekker vrij. Hoop wel dat mij verkoudheid snel over gaat. Gelukkig is de buikpijn al wat minder. Maar mijn borsten en misselijkheid en gevoel dat je moet overhgeven is niet meer of minder dan de afgelopen 8 maanden. Vreemd he.

Gr en liefs maaike

@Liss: Ik wil zelf ook bevallen in het antonius.  Wij hebben 11 mei nu een voorlichtingsavond over het bevallen bij Alnatal, ik ben benieuwd. Ik wil zelf graag in  het ziekenhuis  bevallen en heb goede dingen gehoord over Alnatal.  Ik heb 25 mei daar ook een voorlichtingsavond over borstvoeding geven. Degene van de kraamzorg is niet degene die komt kramen, zij doet alleen de intakegesprekken. Bij welk bureau heb jij de kraamzorg geregeld? Ik ga het  morgen navragen over de 36 weken, dan laat ik het wel weten. Zal wel leuk zijn een extra echo! Leuk dat de naam nu vast staat!
Hoe is het verder met je? Houd je het een beetje vol? Ideaal he zo'n voedingskussen. Veel plezier met de gym vanavond. Ik mag ook weer. Liefs Eva

Terug
Bovenaan