Hoi Meiden,
Bedank allemaal voor de felicitaties. Het is nog heel onwerkelijk. Maar vandaag 5 weken. 1/8 zit erop. Maar ik ben wel weer met de neus op de feite gedrukt, bij mijn loopmaatje ( de buurvrouw / vriendin) mk 6 weken. Dus ik ga het nog niet te vroeg vand e daken schreeuwen. Jullie, mijn vriend, de buurvrouw en de arts weten eht nu, en dat laat ik zo even eerst zeker de echo afwachten. Eindelijk nieuws van de internist, moet stoppen met dat pilletje.
Hopje, hoe is het met jou, druk in de klusfase nu.
Wenser, goed om te lezen dat de gyn het meteen zo goed oppakt, ik had dat zelf ook toen ik hoorde dat er iets niet geod met mij was, prolactie gehalte in mijn bloed, had ik zo iets als het lukt dat is het een kleine wonder en zo niet dan afwachten. En zo binnen 2 maanden is het raak, en dat nadat ik te horen heb gekregen dat ik onvruchtbaar was.
Liss: schiet op bij jou, 28 weken, en leuk de cursus, wat voor cursus ben je aan het doen?
Eva, wel leuk al die beweging in je buik, het is dus een kleien druktemaker. Dat beloofd.
Luxx en Janien: helaas ik weet nog niet meer, ik denk ik de loop van volgende week. Maar ook in december. het wordt zo nog druk met sint en kerst kindjes. Ik denk dat ik voor 16 december ben. via internet.
Puk: ik moet stoppen met de pilletje, maar meer weet ik nu niet, het is ook zo vroeg nog.
Bion: spannend bijna de 20 weken echo, en leuk de baby kamer klaar. dat wordt bij ons nog enprojectje wat eerst de badkamer boven moet dat nog af. Ja wij slapen beneden en hebben daar een badkamer maar voor de kindjes hebben dan een eigen badkamer, maar die moet nog getegeld worden en meubels daar voor kiezen. en dan de babykamer. Ik ga voro de winnie the pooh kleuren en dingentje, ik heb het abc geborduurd en nog twee andere werkje, allemaal al voor de baby kamer, wel de meeste dingen in groen kleur gehouden dat is neurtaal.
Janneke, goed nieuws dat je mannetje weer thuis is, wat moet dat een energie van je vergen. Eerst de bevalling en dan zo snel weer naar het ziekenhuis. ik wens je veel sterkte en pas ook goed op je zelf.
Nou, weer een heel verhaal, ik ga nu verder met werken, dan boodschappen doen en naar huis en dan nog 1 dag op kantoor en vrijdag lekker vrij. Hoop wel dat mij verkoudheid snel over gaat. Gelukkig is de buikpijn al wat minder. Maar mijn borsten en misselijkheid en gevoel dat je moet overhgeven is niet meer of minder dan de afgelopen 8 maanden. Vreemd he.
Gr en liefs maaike