juni stoppers deel 6

Goedemorgen allemaal!

Ik moest even zoeken, we waren naar pagina 2 verdwenen....
Hoe is het met iedereen?
Hier alles goed.... de meisjes zijn lekker druk, vooral 's nachts. Ik kan soms echt de billetjes van de 1 voelen. Ze liggen allebei met het hoofdje naar beneden en de linker kan lekker met haar billen tegen mijn ribben liggen......

Allemaal lekker aan het genieten van het paasweekend? Lekker vrij? Ik morgen ook nog, dus heerlijk lang weekend...

Geniet ervan!

Liefs
Ryanne

Hoi meiden

Leuk Paasweekend gehad? Ik wel hoor. Lekker 2 nachtjes naar Zeeland geweest en genoten van het mooie weer. Ook druk met veel afspraken met familie en vrienden. M'n moeder had m'n babyspullen van zolder gehaald. Zo leuk! Gelukkig heeft m'n man het bedje goed gekeurd, dus dat komt in de toekomstige babykamer. M'n buik is opeens flink gegroeid dit weekend. Morgen naar de KNO arts vanwege m'n oren. Ik hoop dat hij er wat zinnigs over kan zeggen.

@Eva: M'n man heeft zich nog niet zo bezig gehouden met de namen. Mijn lijstjes liggen al wel klaar. We hebben al wel een meisjesnaam, maar die vind ik niet zo mooi bij onze achternaam. Het is met dezelfde beginletter en als je voor- en achternaam aan elkaar plakt, krijg je een woord. Wat wel toevallig is, is dat m'n moeder laatst met dezelfde naam kwam aanzetten als haar favoriet.
Groen kan inderdaad voor een jongens en meisjes en ik vind het een leuke kleur. Ik had zelf trouwens ook een groene  babykamer, maar dan van dat sombere groen.

@Janneke: Je hebt echt een prachtige zoon hoor! Geniet er lekker van!

@Shanna: Balen dat je ongi geworden bent. Maar nu weet je wel dat de pillen hun werk doen. Ik duim voor je dat je snel zwanger bent.

@Maaike: O meid, wat jij wel niet allemaal mee moet maken. Een positieve test is iets om blij mee te zijn, maar in jouw geval is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Ik hoop dat je gewoon zwanger bent en mag zijn. Hopelijk heb je al wat van de dokter gehoord.

Liefs Puk

Goedemorgen meiden,

Allemaal een lekker paasweekend gehad? Wat een weertje hè!

@Shanna: wat kl*te weer zeg! Veel sterkte meid!

@Maaike: ongelooflijk! Weet je al wat meer?

@Janneke: hoe gaat het met je manneke?

Fijne dag meiden!

X hopje

he meiden

@shanna wat rot voor je meid sterkte!!

@maaike jeetje meis hier word je ook niet veel wijzer van zeg.. weet je ondertussen al meer??

@janneke begrijp dat het wat beter gaat met je mannetje?? hoop voor jullie dat jullie snel naar huis mogen en lekker kunnen genieten!!

Nou hier druk geweest zaterdag de kamer opgehaald en de babykamer eerst leeg gemaakt en schoongemaakt toen de kledingkast in elkaar gezet 1epaasdag gebruncht bij me schoonouders en om 1uur weer verder gegaan met de kamer en nu staat het heerlijk gevoel wat een werk maar zo mooi moeten nog wel wat assecoires en gordijnen maar dat komt als we volgende week weten wat het word..
echt super spannend maandag de 20weken echo...
verder gaat het prima wel wat bandenpijn gehad van het weekend maarja begin nu ook lekker te groeien en druk geweest dus ook niet zo gek..

nou ik ga weer even verder werken..
fijne dag meiden..

xxbion

Hoi Meiden,

Even snel wat het is hier druk, een dag minder vanwage pasen en dan vrijdag vrij ( jarig). Maar iIk had beloofd jullie op de hoogte te houden, vrijdag nog niets, huisarts gebeld, 's avonds bloed gaan prikken ( kan allemaal in belgie) om 10 uur 's avonds bellen voor uitslag had ze hem nog niet. Zaterdag ochtend terug gebeld. hormomen in mijn bloed ben ik ongeveer 5 weken zwanger. Als ik zelf tel ik dat morgen 5 weken. Ik heb de hele zaterdag en zondag het niet kunnen geloven. Eerst ben je onvruchtbaar en nu dit, een vrouwenlichaam is toch ingewikkeld. Wel heb ik nog veel buikkrampen, maar niet meer misselijk of pijn aan mijn borsten en zo als de afgelopen maanden, dus dat is ook geen graad meter. Ik schrijf het hier maar ik geloof het pas met de echo denk ik. Deze week huisarts met vakantie dan volgende week terug groot bloed onderzoek en door naar de gyncoloog en zo. Mijn vriend en ik denken dat wij voor belgie gaan keizen, de huisarts is zo vrindelijk en daar krijg je dan toch meer mee te maken. En ik heb jebelt naar een verloskundige pratijk maar daar mag ik niet komen omdat ik in belgie woon.

Moet nu snel verder.

*********************************************** voor iedereen..

Liefs maaike

@Maaike: Wat lees ik nou???? GEFELICITEERD, wonderen bestaan nog!
Wauw, nou dit geeft weer veel moed! Is het verder voor jouw gezondheid geen probleem? Nou geniet er lekker van, en ik hoop dat die eerste weken maar snel voorbij gaan!!!!

@Luxx: Dank je voor je medeleven. Vanmiddag is het zo ver; naar de gyn voor een eerste gesprek. Ben heel erg zenuwachtig en verdrietig. Het wordt nu zo echt. Ik heb het nog maar tegen 1 vriendin verteld en hier op het forum. Maar na vandaag zal ik wel vaker naar het ziekenhuis moeten dus ik moet het toch maar op werk gaan vertellen en dan denk ik ook maar aan mijn ouders. En ik barst al in huilen uit als ik het hardop tegen mijzelf zeg. Gelukkig wel een lekker weekend gehad itt. wat ik had gedacht nadat ik donderdag weer ongi was. Ik heb zelfs niet getemperatuurd omdat ik het gewoon vergeten was, nou dat gebeurt mij nooit (ik lig zelfs in mijn slaap wel eens te temperaturen). Wijntje gedronken etc. dus dat was wel weer fijn.

@ allen: hebben jullie een lekker (zonnig)   weekend gehad?

groet,
Wenser

Hoi meiden

Ik ben net terug van het ziekenhuis. M'n oren, neus en keel zagen er goed uit. Over 3 weken krijg ik een gehoortest, want alleen op die manier kunnen ze de diagnose stellen. Ik weet dus eigenlijk nog niks. De arts gaf aan dat als ik het heb, er niks preventiefs aan gedaan kan worden, helaas. Alleen een operatie na de bevalling, maar die is risicovol. Afwachten dus maar.

@Maaike: Mogen we je feliciteren of is het daarvoor nog te vroeg? Heeft de dokter nog iets gezegd over gezondheidsrisico's van het kind of jezelf of  'mag' je gewoon zwanger zijn? Wanneer krijg je de echo?
Ik zou ook voor Belgie kiezen. Het is vast niet voor niks, dat  veel Nederlanders zich laten behandelen in Belgie.

X Puk    

Hoi,

Ik denk dat jullie mij kunnen feliciteren, 2 positieve teste thuis en een positief bloed test arts. Nu afwachten tot volgende week, dan is de huisarts terug van vakantie en dan wordt ik door gestuurd. Dan weet ik ook meer. Ik ga morgen nogmaals naar de internist bellen of dit pilletje kwaad kunnen. Ik moet er morgen weet een innemen. En het kan de de tumor tijdens mijn zwangerschap groeit, maar dat weet ik niet van de dokter via internet. Volgens de internist kon ik niet zwanger raken. Maar op de bijsluiters stond duidelijk dat vrouwen die het medicijn gebruiken, elke 4 weken moeten controleren of ze zwanger zijn. omdat je cylcus ook van het prolatctei gehalte in je bloed kan uitblijven, maar volgens mijn huisarts ben ik echt ZWANGER.

Jammer: puk dat de kno arts niets meer voor je kan doen. Wel goed dat je voor de bevalling daar bent geweest. Maar het si wel vervelend dat je nog niets weet

Wenser: hopelijk valt het mee vandaag en hopelijk kunnen ze snel vinden wat er mogelijk mis is.

Ik moet snel verder.

liefs maaike

Terug
Bovenaan