juni stoppers deel 6

He meiden!

Ik heb weer even wat foto's op de hyves gezet... Maar dat hadden jullie vast al gezien. Mijn buik groeit zo hard..... niet normaal meer. Helaas heeft dat ook gevolgen voor mijn huid... zwangerschapsstriemen op mijn buik. Balen. En ik krijg nu ook in een keer de linea negra..... Ach ja, allemaal leuke kleurtjes op mijn buik zo!

Verder alles wel goed. Moe, en sommige momenten echt het gevoel dat ik aan alle kanten uit elkaar getrokken wordt. Maar zolang de meiden het goed blijven doen zal ik niet te veel klagen!

Maaike: Gefeliciteerd! Wel een rare situatie zo... ben je ontvruvhtbaar en dan ineens zwanger!! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!

Janneke: Lekker weer thuis? Nu alles goed met je mannetje? Geniet ervan!

Eva: Dus jij wil ook in het ziekenhuis bevallen? Ik wilde eigenlijk voor thuis gaan, maar ja, ik moet nu naar het ziekenhuis. Wij zijn vorige week ook naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest. Even een presentatie en verder de verloskamer en babykamer gezien. Weet je toch wat meer....

Liss: Hoe is het meid? Alweer 28 weken? Gaat hard!

Bionda: Ook bij jou gaat het hard. Alweer 20 weken. En leuk dat jullie het kamertje al hebben. Maakt het allemaal wat echter.

Luxx: Hoe is het meid? Al last van kwaaltjes? Of alleen moe? Ik hoop dat het zo blijft.

Janien: Ik zag op hyves dat je het al bekend hebt gemaakt??? Snel hoor, maar ja, dat heb ik ook gedaan. Alles goed verder?

Puk: Hoe is het? Hoe ver ben je nu?

Nou, ik ga lekker verder met bankhangen en slapen... en kijken naar de bewegingen in mijn buik. Ik heb 1 druktemaker en 1 hikker!!

Liefs
Ryanne

@Ryanne: ik begin nu ook de linea negra te krijgen. Het lijntje gaat steeds meer omhoog vanuit mijn navel. Striemen beginnen bij mij nu ook op mijn buik te komen, maar mn buik groeit ook zo hard. Zag het er een beetje mooi uit in het ziekenhuis? Wat leuk dat je nu al de bewegingen kan onderscheiden!

@Liss: ik heb het nagevraagd en bij de lekbrug doen ze inderdaad een 36 weken echo  Dit om de ligging van de kleine beter te bepalen.

Vanmiddag naar de vk geweest. IJzer werd ook getest en die was keurig. De verloskundige wou het hartslagje opzoeken maar omdat ik mijn buik in had gesmeerd (vanmorgen lekker lui geweest dus een uurtje voor bezoek vk pas gedouched en buik ingesmeerd haha) stoorde de doppler. Dus heb ik een extra echo gehad, wat vervelend haha!!! Het hartje klopte en de kleine ligt nog steeds met zn koppie naar beneden. Ik kon al raden waar de voetjes zaten, want ik ben vandaag al vaak genoeg op die plek geschopt  Ik heb nog een fotootje meegekregen, van het geslacht. Over 3 weken mag ik weer!!

Liefs Eva

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
6 mei
15
1

Amber07
30
22april???
15
2

Christy
26
24 april
1 (na MK)
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Shanna        
27
18 mei
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Janien
21
9
1
2 dec 2009

Luxx
27
10
1
5  dec 2009

Maaike
29
14
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
nee
??

Janien
Ja
Ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
22 april
controle vk
28 wkn en 6 dgn
13.00

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

7 mei

Controle vk

33  wkn 1 dag
10:20 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Janien
5 mei
1e keer Vk        
10 weken
16:10

Luxx
7 mei
1e keer VK (intake)
9 weken
9.00 uur

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke

Jip

@Sylvia: hoe was de 20 weken echo gisteren???

hey meiden!

@ maaike,ik doe de zelfde cursus als eva zwangerschapsgym.hoe voel je je verder?

@ ry,mooie foto''s hoor!

@ eva,ok wel fijn zon extra echo!
       wij staan ook aangemeld voor 11 mei bij alnatal haha

Ik krijg volgende week een bloedonderzoek ivm resusfactor,ben zelf namelijk neg en mijn vriend pos,dus ben benieuwd.....krijg zoziezo een injectie daarvoor

@ janneke,gelukkig weer thuis met jip! lekker genieten nu
      ben wel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal......

@ sylvia,hoe was de 20 wkn echo gister?

@ de rest,hoe is het??

-X-

Maaike: van harte gefeliciteerd!!!!!! Wat heerlijk voor je om goed nieuws te hebben na al die negatieve berichten. En dan ook nog zo onverwachts. Ik hoop dat de weken tot de 1e echo omvliegen en dat je lekker kunt genieten.

Shanna: Volgende week naar de gyn om de eigroei de controleren, toch? Hou ons op de hoogte en veel sterkte!!!!!

Bionda: leuk, dat je het kamertje al hebt staan. En bijna de 20 wkn echo. Spannend!!!!!!

Puk: ik hoop van harte dat je over 3 weken een positieve uitslag hebt zodat je je daar iig geen zorgen over hoeft te maken.

Eva: dat helpt echt, zo'n kussen tussen je benen. Ik weet soms ook echt niet meer hoe ik moet liggen. Draai soms nog per ongeluk half op mijn buik maar dan begint het beebje meteen te protesteren...haha. Leuk, zo'n extra echo.

Janneke: ik las dat je ventje in het ziekenhuis lag. Wat vervelend!!!!! Nu weer alles goed? Ik heb niet meegekregen wat er aan de hand was. Kom je een beetje aan slapen toe? En is de bv goed op gang gekomen? Ik kan niet wachten op je verhaal maar snap dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt. We wachten in spanning af.

Sylvia en Salsa: lang niets meer gehoord van jullie. Alles goed daar?????????

Ryanne en Eva: jullie zijn de volgende op ons bevallingslijstje. Spannend!!!!!!!!!! Ik denk dat Ryanne het wedstrijdje gaat winnen want tweelingen komen meestal best vroeg, toch?

Deze week gestart met yoga. Heerlijk relaxed en een heel leuk groepje meiden. Vooral veel gekletst...haha. Ik zie dat de meeste, tot nu toe, in het zh willen bevallen. Zijn er ook meiden, die net als ik, thuis willen bevallen?

Hey

Ryanne ja we waren nog niet van plan om het te vertellen maar mn schoonfamilie  vond het zo leuk dat ze hun mond voorbij hebben gepraat. Vond het wel jammer want ik had het sommige mensen liever zelf verteld.. maar goed maakt niet uit hoor. Wel leuk om het nu rond te vertellen, want we zijn er heel blij mee en als het fout gaat dan horen mensen het ook wel.

Hoe voelden jullie je de eerste paar weken?
Ik las dat iemand na 9 week de eerste echo had gehad maar dat het hartje toen niet meer klopte. Wist ze zelf niet, pas een week later had ze een miskraam. Best eng..
Voel me verder heel goed!! Alleen veel plassen en 's avonds moe en pijnlijke onderrug maar verder alles okidoki.

's avonds kun je al een klein buikje zien. Zo leuk!!

liefs

Hi meiden,

we zijn sinds woensdag uit het ziekenhuis, was vreselijk die dagen. Jip had een ontstoken tepeltje en moest aan de antiobiotica, via infuus. Was erg sneu maar wij mochten gelukkig blijven in het zkh. Nu is het genieten begonnen maar zo nu en dan flink onzeker, tis allemaal wat zo;n kleintje! Tis een heerlijk mannetje hoor, hij is al 59 cm lang en weegt 4450 gram. wow... Meeste kleertjes zijn (bijna) te klein. Oeps!
Ik had ook een blaas- en borstontsteking maar dat is over. BV gaat goed, ik heb wel een overproductie maar sinds we thuis zijn gaat dat beter. Mijn bekken doet nog zeer maar gaat met de dag beter. Tis nog oppassen geblazen.

Maaike wat lees ik nu? Zwanger??!!! Meid van harte, echt! Geniet ervan en hopelijk krijg je snele en echo en verloopt alles goed.

Ik moet weer even gaan liggen, tot de volgende x maar weer!

Groetjes Janneke

Hoi meiden

Bedankt voor het meeleven! Ik ben er zelf vrij rustig onder. Ik ben m'n hele leven gewend dat m'n moeder en oma slecht horen en wilde er m'n kinderwens zeker niet voor opzij zetten. Natuurlijk hoop ik dat ik het niet heb of krijg. Zo heeft de zus van m'n moeder het bijvoorbeeld niet en kreeg m'n oma het pas bij haar tweede kind.

@Eva: Volgens mij krijg ik minimaal 4 uur kraamhulp per dag. Is een richtlijn van het kraambureau. Wel fijn dat je zoveel hulp in de buurt hebt. Ik hoop zelf dat m'n man vrij kan nemen als de kraamhulp weg is.
Ik ga in het Wilhelmina kinderziekenhuis bevallen, aangezien ik ook bij een van hun vk loop. Wij hebben  16 mei een voorlichtingsdag.
Leuk dat je een extra echo gehad hebt. Helaas heeft mijn vk geen echoapperatuur, dus zal dat bij mij niet gebeuren.

@Maaike: Merk je het dat je gestopt bent met de pillen? Wat naar voor je buurvrouw en natuurlijk niet iets waar je nu mee geconfronteerd wilt worden. Ik hoop voor je dat de eerste 12 weken voorbij vliegen. Je bent er al helemaal uit met de babykamer, leuk hoor!

@Ryanne: Ik ben nu 16 weken en 3 dagen. Ik loop gelijk met het jaar, dus dat is makkelijk onthouden. Ik voel me overigens prima. Wel veel pijn in m'n liezen. Dat is toch bandenpijn?
Wat een drukte moet dat zijn in je buik! En je bent inderdaad waarschijnlijk de eerst volgende die gaat bevallen. Ik kijk er al naar uit om je meiden te bewonderen!

@Janneke: Fijn dat jullie weer thuis zijn! Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker wordt van zo'n klein mannetje waar je verantwoordelijk voor bent. Ik denk dat iedereen dat wel heeft bij de eerste. Geniet van deze tijd, lekker samen met je kindje!

Liefs Puk

Terug
Bovenaan