juni stoppers deel 6

@rietjeh jeetje he wat gaat dat hard 4weken nog maar..
geniet nog lekker van je zwangerschap en duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan..

@eva fijn dat alles goed is met je kereltje zeg..
  ja ik slaap al met dat kussen maar werkt niet echt werd vanmorgen weer wakker van de pijn om half6 was ik beneden dus maar even de vk gebeld en ik moet meer rusten in de middag heb dus teveel harde buiken en moet nu dus een plan bedenken met de bedrijfsarts en vanaf nu geen koopavond meer dus dat is erg lekker en dan hoop ik snel van die pijn af te zijn..dus snel even afspraak maken met die arts..

nou ik ga even liggen ben erg moe..

xxbion

hey ladies!

@ rietje, zozo dus waarschijnlijk ga jij toch als eerste bevallen! nog 4 weekjes wat gaat het snel....... nog lekker genieten van je laaste zwangere weekjes.

@ bionda,meis je moet echt rustiger aan doen,anders is kans groot dat het steeds erger word!!!! en vooral met jou staand beroep pfff,hoop dat je met de bedrijfarts tot een goede beslissing komt! ik slaap ook bijna iedere nacht met zon kussen en vind het ook echt ideaal! gewoon verschillende dingen proberen...

@ puk,su6 vanmiddag bij de VK!

@ luxx,leuk iddee zeg van die tompoesen!! hoe was vanmorgen de intake?

@ eva,tja de partneravond,was wel gezellig ofzo,maar had er ook meer van verwacht...
we zijn wel bezig geweest met de ademhaling en zo en hoe je partner jou het beste kan maseren.
Dus 4 weken geleden al je intake van kraamzorg?? ik kreeg vorige maand een brief waarin stond dat in de 7e maand er contact met mij word opgenomen voor een afspraak te maken voor een intake,dus wact nog een weekje anders ga ik zelf evn bellen. Ik zit bij flectiecare en jij?
Wat spannend dat je mannetje al gaat dalen!!! o en bijna verlof geloof me het is echt heerlijk! ik zit inmiddels al volledig thuis nu en slaap iedere middag ook heerlijk!

oja tot maandag!

@ jannie,leuke foto''s op hyves zeg! jip alweer 4 weken tijd vliegt
hopelijk is de spruw gauw over....

@ janien, hoe is het meis????

@ hopje,ga weer zo ontzettend hard voor je duimen!

@ maaike, heb je al samen met je mannetje besloten wanneer jullie het grote nieuws gaan vertellen?

@ mex,alles goed met je? druk met de kamers in huis zag ik

hier alles redelijk,heb inmiddels wat pics van mijn buik op hyves gezet.....
Ons knulletje heeft inmiddels ook mijn ribben gevonden soms erg pijnlijk en verder is hij erg actief! ben inmiddels nu 10 kilo aangekomen vrij netjes toch?
Ik ben inmiddels ook  weer naar de tandarts geweest voor een kroon,zit nu een noodkroon op en volgende week kkomt de echte erop,o wat zal ik blij zijn dat ik dan hopelijk voorlopig niet meer naar de tandarts hoef.......

nou meiden fijne dag!

@ misX,weet niet of je dit nog leest,maar laat nog een keer wat van je horen hoe het gaat???

Hey dames!!

Even kort berichtje van mij. Misselijkheid gaat vandaag weer goed, dus geniet er even van haha. Maandag en gister waren erg, dinsdag en vandaag vallen mee, dus gelukkig niet meer hele dagen, zullen zien!
vanmorgen dan de intake bij de vk gehad, leuke vrouw en weer veel wijzer. Ze heeft dus eerst allerlei onderzoekjes gedaan (gewicht, bloeddruk, bloed afgenomen) en allerlei vragen gesteld. Zelf nog even paar dingen nagevraagd, maar had eigenlijk nog niet zo heel veel vragen. Ben alleen vergeten te vragen naar m'n bekken, maar dat moet ik misschien bij de ha melden? Ik heb een kleine afwijking gehad in m'n heup waardoor ik volgens mij oude ha een verhoogde kans op bekkeninstabiliteit zou hebben, maar als ik dat de volgende keer even navraag is dat vroeg genoeg.

Omdat ik morgen 10 weken zou zijn heeft ze nog wel even gevoeld of ze m'n baarmoeder al kon voelen. Dit was heel iets het geval en ze heeft toen nog wel even geprobeerd om de hartslag te horen, wat ik niet had verwacht! Maar dit is helaas niet gelukt, zat toch nog te ver weg. Maar ze had me van te voren al goed gewaarschuwd dat dit geen reden tot paniek zou zijn. Achteraf vond ik het jammer, maar  niet eens zo heel erg, hebben over 1,5 week de echo en dan is mijn man er ook bij en dat is dan leuker!! Anders had hij dit moeten missen als het was gelukt! Maar om het wel te horen was natuurlijk een goede geruststelling geweest. Maar goed, nog 1,5 week en dan is het al tijd voor de echo!

@ maaike; super dat je je zo goed voelt, ook wel fijn na een mindere periode! maar doe het wel beetje rustig aan hoor !! Luister naar je lichaam, moe is moe!!

@ Ryanne; hoop dat het goed blijft gaan met jullie meisje met de navelstreng, wel een gedoe om de dag zo'n scan, maar wel erg fijn dat ze het zo goed in de gaten houden hoe het met jou en de meiden gaat ! Gaat snel dan zeg, nog 4 weekjes en dan kun je ze al vasthouden... geweldig!! Spannend allemaal hoor !!

@ Eva; mooi dat alles goed is met jullie zoontje!! succes met de laatste werkdagen !

@ Puk; succes bij de VK vanmiddag!!

@ Hopje; duim duim duim.. 17 mei komt al aardig in de buurt... duim duim duim

Ik ga weer even verder, heb nog een flinke lading strijk en moet vandaag mijn nieuwe rijbewijs op gaan halen!! kunnen we dit weekend eindje met de motor op pad, benieuwd!!
Tot later!!

Liefs Luxx

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Amber07
30
22april???
15
2

Wenser
30
6 mei
15
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Shanna        
27
18 mei
7
1

Christy
26
21 mei
1 (na MK)
1

Janien
21

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Maaike
29
14
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
13 mei
controle vk
32 wkn
14.30

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

20  mei

Controle vk + echo

35  wkn
12:00 uur

Luxx
19  mei

4   juni
1e termijn echo

controle vk
11  weken en 4 dagen
13 weken en 6 dagen
14.30 uur

9.15 uur

Rianne31
12 mei

17 juni
20 weken echo

pretecho
20 weken en 3 dagen
25 weken en 4 dagen
17.00 uur

13.15 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Hoi lieve meiden,

Ik wil alleen even zeggen dat ik het echt onwijs lief vind dat jullie zo met me meeleven en hard voor me duimen. Ik hoop zoooo dat ik volgende week eindelijk een positieve test in mijn handen mag houden!

Dank jullie wel!! Doet me erg goed!!

Veel liefs en xxx hopje

Hoi meiden

Vandaag een rustig dagje. Heb erg veel last van m'n liezen na 2 dagen shoppen. Van m'n moeder een Nijntjes shirtje en broekje gehad en een zwangerschapsbadpak. Bij de vk was alles goed. Het hartje klopte en het kindje is goed gegroeid. M'n moeder vond het erg bijzonder om mee te maken.

@Ryanne: Wat vervelend dat je ene meisje problemen heeft met de navelstreng. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Gaat dan opeens wel opschieten zeg, nog maar 4 weken! Leuk om straks weer nieuwe forumbaby's te hebben!

@Eva: Ik weet eigenlijk niet wat normaal is met aankomen. Mijn vk houdt het niet bij, omdat het niks zegt over de groei van de baby.
Fijn dat alles goed gaat met de baby en al bijna verlof! Voor mij gaat het ook al opschieten:  nog maar 8 weken werken en dan minimaal een half jaar thuis. Gek idee hoor!
Veel plezier met het vieren van je verjaardag! Wij gaan dit weekend naar Zeeland voor moederdag. Hopelijk kunnen we morgen in de tuin zitten en dan zondag bij de moeders langs. Er komen hier vast een hoop trouwdagen aan. Gaat snel he zo'n jaar.

@Liss: Geniet van je verlof! Leuke foto's trouwens op Hyves.

@Luxx: Ik heb eigenlijk ook nooit veel vragen voor de vk. Sta na 5 minuten weer buiten. Door internet enzo ben je toch al best goed op de hoogte. Hier steek je ook altijd weer een hoop op.

@Hopje: We blijven voor je duimen hoor!

X Puk

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Amber07
30
22april???
15
2

Wenser
30
6 mei
15
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Shanna        
27
18 mei
7
1

Christy
26
21 mei
1 (na MK)
1

Janien
21

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Maaike
29
14
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
13 mei
controle vk
32 wkn
14.30

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
14  mei
echo
20  weken en 2 dagen
17:00 uur

Eva

20  mei

Controle vk + echo

35  wkn
12:00 uur

Luxx
19  mei

4   juni
1e termijn echo

controle vk
11  weken en 4 dagen
13 weken en 6 dagen
14.30 uur

9.15 uur

Rianne31
12 mei

17 juni
20 weken echo

pretecho
20 weken en 3 dagen
25 weken en 4 dagen
17.00 uur

13.15 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Hallo Allemaal

Lang geleden geschreen maar lees wel om de dag mee hoor!

@Hopje Ik hoop zo voor je dat je volgende week en positieve test in handen hebt! Ik denk dat we het met zijn allen je zoooo gunnen. We blijven duimen hoor!

@Ryanne ooooh wat spannend nog 4 weken. Dan heb je je meiden al in je armen. Wat zal dat speciaal zijn. Wel hopen dat het goed blijft gaan met de kleinste meid!!!!

@Liss jeetje je hebt niet veel geluk bij de tandarts zeg.... IK heb vanaf goster ook kiespijn. Althans het klopt behoorlijk echt pijn nog niet, maar ga toch even bellen straks.

@Puk last van je liezen????? Jeetje dat is niet fijn. Ik heb ook we last als ik lang gelopen heb maar voornamelik van mijn stuitje en laag in mijn onderbuik. Ook niet fijn.
Weet 1 van jullie hoe dat zou komen?

@Janien alweer een maand oud wat leuk. En wat een schatje hoor!

@Eva bijna verlof super leuk! Lekker genieten straks! Heb je alles klaar nu? Spannend hoor!

@Maaike wat werk je hard zeg? Denk ook aan jezelf he? Voel jej e goed verder?

Hier alles goed. Slaap alleen wat minder del aatste weken. En heb als ik veel gelopen of veel gezeten heb last van mijn stuitje en last van mijn onderbuik. Net   of de baby daar ergens op drukt. Weet 1 van jullie wat dat kan zijn? Ik ben nu ook 3 kilo aangekomen en morgen op de helft alweer!
Aankomende dinsdag heb ik de 20 weken echo! Heel spannend. Mijn mannetje wil echt niet weten wat het wordt. Jammer jammer. Ik vind het nu zo moeilijk om de babykamer te maken. Maar ja...... Ik vond de spullen van Bibelotte wel erg leuk maar ook wel erg duur!!!!

Gisteren een kinderwagen gekocht. Ik heb gekozen voor de Bugaboo helemaal in spijkerstof. Heel gaaf! Ik heb hem gekregen van mijn schoonouders. Ook heb ik gelijk een maxi cosi besteld een voetenzak erbij en een badje met standaard.

Morgen gaan we kijken bij een kamertje. Ik ben benieuwd of dat wat is. Als het niet wat is gaan we de Miami kopen van De babydump. Volgens mij heeft Eva die ook?

Heeft 1 van jullie ook last van branden maagzuur? Als ik buk komt alles zo omhoog, heeeel vervelend maar wie iemand hier een middeltje voor?

Nou ik ga zo nog even naar duimeland even kijken naar accecoires voor de kamer!

x mij

Hoi Rianne

Ook qua kilo's lopen we gelijk! Spannend he, volgende week de 20 weken echo. Je bent al goed bezig met het aanschaffen van spullen. Wij willen na de echo beginnen. We krijgen de kinderwagen van mijn ouders en gaan voor die van Stokke, waarschijnlijk de olijfgroene. We willen alleen nog even naar een winkel waar je van die proefpaadjes hebt om te kijken of ie lekker rijdt. Gisteren ben ik nog even gaan kijken bij de commode, die we laatst gezien hadden en ik denk dat we die gaan kopen. Die van Ikea bleek erg ondiep, zodat je er bijna niks in kwijt kan. Dan moet je er alsnog een kast bij kopen. Verder vind ik de spulletjes van Lief erg leuk.
Ik heb ook last van maagzuur als ik teveel gegeten heb of te laat. Ik weet niet wat je eraan kunt doen. Wel preventief niet teveel in een keer eten en niet te laat.

Groetjes Puk

He meiden!

Vanochtend weer aan de ctg gelegen, was gelukkig goed. Ook registreerde hij 'harde' buiken en daar zag je ook al een op- en aflopend lijntje in...... hmmm. Ik ben heel benieuwd of de dames nog 4 weekjes blijven zitten, of niet.

Jullie hadden het toch over brandend maagzuur.... praat me er niet van! Inderdaad niet te veel en wat vaker eten, vanille vla eten of melk drinken wil helpen en er zijn wel middeltjes die je mag nemen hoor tegen het maagzuur. Ik heb 1 doosje met pillen van maalox gehaald en als ik echt heel erg last heb dan neem ik er daar 1 van. In al die tijd heb ik nog niet eens 1 strip verbruikt.

Rianne: wel lastig dat je mannetje niet wilt weten wat het wordt, natuurlijk wel leuk, maar het is soms wel makkelijk om rekening te houden met dingetjes. En al lekker aan het shoppen geslagen. Leuk.

Puk: Ook al bijna de echo. Spannend hoor! Weet je al wel een beetje wat je wil hebben aan spullen???

Eva: Woensdag ook jou laatste dag? Lekker gevoel he? Ik ben echt aan het aftellen. Heb nog niks bijzonders gepland voor mijn verlof. Eerst maar eens een paar dagen slapen. Wel heeft mijn man ook een paar dagen vrij genomen. Lekker.

Liss: Jij ook alweer 31 weken. Gaat zo hard..... Maar jij bent al thuis?

Bionda: Goed dat je met je baas gepraat hebt. Je voelt jezelf en jij staat natuurlijk veel.

Janien: Meid, hoe is het nu? Red jij het een beetje?

Hopje: Volgens mij duimen wij allemaal onze vingers blauw voor je!

Maaike: Hoe is het nu?

Nou, ik ga verder met werken (langzaam afbouwen :) ), na vandaag nog 3 dagen werken!

Liefs
Ryanne

Terug
Bovenaan