juni stoppers deel 6

JAAAAH!!!!! HOPJE!!!!

GEFELICITEERD!!! wow wat een fantastisch nieuws meid!!! beetje jammer van die misselijkheid, maar geniet er van!!! het is je echt heel erg gegund!!

@ Maaike: jeetje meid.... spannend hoe dit allemaal verder gaat, doe het echt rustig aan joh!!  Ergens denk ik dat het wel goed is dat je nu van je arts hoort dat je rustig aan moet doen, want dat is echt niet onverstandig!! Denk aan jezelf meid!!  maar die aanleiding is niet goed natuurlijk.... Heel veel sterkte en succes, duim voor je dat alles goed gaat!!!

@ eva; nog gefeliciteerd met je verjaardag en trouwdag!!

Even kort verder, want we moeten zo al weer weg, hectisch dagje hier!!
Maar alles is goed met ons kindje !!!!
We hebben het hartje zien kloppen, we hebben het gehoord, helemaal geweldig!! En het kindje bewoog ook behoorlijk actief!! Zag er allemaal heel goed uit volgens de echoscopiste!!! Wel even traantje weggepinkt... bijzonder hoor!! 4 hele leuke fotootjes meegekregen, die we trots kunnen laten zien haha. Zal proberen om ze binnenkort op onze hyves te zetten, maar weet nog niet zo goed waar ik ze dan moet scannen, hebben we zelf in ieder geval geen mogelijkheid voor. Oh en datum klopt ook zo goed als, 3 december komt zij nu op uit!!

Tot snel!!
Liefs Luxx

even snel een berichtje, echo niet goed, vruchtje gestopd met 5 a 6 weken te groeien, nu wachten tot lichaam de miskraam verder doorzet en volgende week donderdag terug naar gyna en anders gaat zij ingrijpen volgende week. het is een bevestiging voor mij ik voelde mij al een paar dagen anders. Moeilijk uit te leggen.

ga snel koken maantje kom zo thuis.

maaike

Hey Maaike, ik ben net thuis ven file en wilde gelijk even kijken of je eral was. Nu lees ik dit bericht. HEEL veel sterkte meid.

Neem je ook de tijd om je verdriet te verwerken, je hebt het zo druk altijd. Ik hoop dat je mannetje je goed  steunt in deze tijd.

in ieder geval een meelevende knuffel van mij!

Wenser

Hey Maaike,

Lieverd...als ik zou weten wat te zeggen om de pijn te verminderen dan zou ik zo het doen. Ik weet alleen echter uit ervaring helaas dat je je gevoelens de loop moet laten.
Praat erover, huil, wees boos, maar doe alleen datgene waar jij je goed bij voelt.

Tijdens ons gesprek op hyves zei ik nog dat ik die vrijdag voor mn miskraam zelf ook voelde dat ik niet meer zwanger was. Vreemde gewaarwordig dat je eigen lichaam dat allemaal regelt.
Aan de ene kant wel fijn dat je weet welke week het gestopt is te groeien, kun je je daar een beetje op instellen als je volgende keer weer zwanger bent.
Hopelijk komt de miskraam vanzelf op gang, want dan kan je het hoofdstuk achter je laten. Tip, ga vast naar de supermarkt en zorg je dat je maandverband in huis hebt. Je kunt namelijk echt een heftige menstruatie verwachten. Ik ben daar toen best wel van geschrokken.
Als je vragen hebt, of je wil gewoon even lekker je verhaal kwijt. Je weet me te vinden.

liefs Janien

Hoi maaike.

Lees net je bericht,, Wat erg voor je! Maar is wel een goed teken dat het lichaam je zelf de signalen al gaf, je weet wel waar je aan toe bent dan. Bij mij in november had ik dat neit, bij mij gebeurde het spontaan zonder signalen dus.. Neem wel de tijd om het te verwerken, het is zwaarder als je dat het naderhand moet doen..

Veel sterkte!

xXx Wendy

Dag allemaal,

Omdat hier veel zwangeren zijn, wilde ik eens rondvragen: wie had er een opgeblazen buik en het gevoel dat kleding te strak zat al voor de NOD. Of andere kwaaltjes rond de innesteling. Je leest dat wel eens, maar ik heb niet veel mensen gehoord die dat echt hebben herkend. Zo ja, wannneer waren die wkaaltjes ongeveer na je ovulatie?

Ik verwacht hier niks hoor, maar voel mij opgeblazen en het rommelt al een 3 dagen van binnen. En nu  vraag ik mij af of dat door de vakantie komt van begin deze maand(veel eten en drinken)   of dat er misschien na 16 rondes toch ein-de-lijk wat aan de hand is. Ik zit op dag 5 a 6 na mijn ovulatie (die door de gyn is geschat, dus redelijk nauwkeurig).

Hopelijk willen jullie je ervaringen met mij delen. Ik nam mijzelf altijd voor om signalen van mijn lichaam voor mijn NOD niet serieus te nemen, maar mijn wens is inmiddels zo sterk dat ik hier de kriebels van krijg en ik moet nog 8 dagen wachten tot NOD.

groetjes,
wenser

Hoi wenser:

Ik herken het helemaal!
Ik had onge na 6 dagen ook een opgezwolle buik,, nu nog steeds een beetje! En ik ben nu overtijd.. 1ste was negatief dus vrijdag nog eens testen.  En ik heb idd ook gerommel in me buik.. af en toe was krampjes, geen sterke ik word ondertussen ook beetje gek en ongeduldig hier..

xxx Wendy

Terug
Bovenaan