juni stoppers deel 6

@Maaike: meis heel veel sterkte voor jou en je vriend en neem de tijd. Doe rustig aan! Als je even je hart wil luchten weet je ons te vinden.

@Liss: Net de echo gehad. Ze meten het kindje ook op en schatten het gewicht en ze schatten het gewicht en lengte met 40 weken. Jeetje, weer naar de tandarts? Gelukkig is het nu even klaar. Niet fijn he die indalingsweeën. Ik ga ook maar even de kruiken checken, had ik zelf niet echt aan gedacht. Ben ook benieuwd hoe hoog ons bed word op klossen.Wij hebben ook al een vrij hoog bed, helaas niet hoog genoeg.

@Luxx: wat super dat alles goed was met de echo, bijzonder he! Geniet er van!

@Wenser: ik kan je helaas niet helpen. Zelf geen kwaaltjes rond NOD of innesteling gehad. Ik hoop zo voor je dat het raak is!

Net de liggingsecho gehad. Ons mannetje ligt al met zijn hoofdje tussen het bekken, dus die ligt goed vast. Hij is nu al weer 45 cm en weegt  rond 2600 gram. Hij heeft niet zo'n groot koppie (heeft ie van zijn vader, gelukkig voor mij) en een wat boller buikje dan gemiddeld maar het komt qua alles gemiddeld uit op een zwangerschap van 35 weken en dat klopt dus precies. De verloskundige schatte dat het niet een heel groot manneke word qua lengte (ik ben zelf 1.65 en mn man 1.82) en dat het geen smal kindje word. Het word geen 8 of 9 ponder maar ze dacht toch wel ruim 7. Ik ben benieuwd
Ik werd zelf ook nog even gechecked. Eerst even beetje schrikken bij  mijn onderdruk, apparaat gaf 86 aan! Daarna ging de vk even handmatig kijken en toen was ie keurig 65. Apparaat blijkbaar even kuren. Mijn ijzer was met 30 weken 7.1, nu 7.6.. dus zelfs iets gestegen. Ik ben nu in 2 weken 2 kilo aangekomen,ahum

Iemand eigenlijk nog wat van Shanna gehoord??

@Salsa: hoe is het met jou?

Liefs Eva

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna        
27
18 mei
7
1

Wenser
30
29 mei
16
1

Janien
21

1

Christy
26
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
22 jan 2010

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Maaike
ja
ja

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
3 juni
controle + echo
35 wkn
13.40

Bionda
2 juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
4  juni
controle vk
23  weken en 2 dagen
15:15 uur

Eva

3  juni

Controle vk

37  wkn
12:00 uur

Luxx
4   juni
controle vk
13 weken en 6 dagen
9.15 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

@Maaike, wat ontzettend naar zeg. ik heb er geen woorden voor. ik weet echt heel goed hoe je je voelt. neem er alsjeblieft de tijd voor. jullie moeten dit echt verwerken samen.
en wat Janien zegt is wel een belangrijke tip: zorg voor voldoende maandverband. ook ik ben namelijk erg geschrokken van de hoeveelheid bloed die je verliest.
doe rustig aan meis. ik denk aan je.

@Luxx, voor jou ben ik onwijs blij dat de echo goed was. gefeliciteerd meis.

@Ryanne, het zit er dus al aan te komen dat het binnenkort gaat gebeuren? spannend hoor. wel vervelend van je kwaaltjes. rustig aan doen en geniet nog even van jullie leven samen. zometeen zijn jullie met z'n vieren.

@Eva, wat fijn dat alles goed is met jou en het kindje. jij schiet ook al enorm op he? nog even genieten van het met z'n tweetjes zijn en alsnog gefeliciteerd.

@Janien, hoe is het nu met jou meis?

@Hopje, wat vervelend van het spugen maar kan me voorstellen dat je het niet erg vind. hebben jullie al mensen het grote nieuws verteld?

@Wenser, ik kan je er niet echt antwoord op geven. ik had namelijk helemaal geen kwaaltjes in het begin. ik duim voor je en hoop heel hard op goed nieuws.

@Wendy, wanneer ga je weer testen?

hier gaat alles goed. zit volop in mijn ongi. bah en net nu we lekker een paar dagen vrij hebben. komend weekend gaan we weer naar Texel. heb er zin in.

bedankt voor jullie medeleven. erg lief. wij gaan gewoon zien waar de komeden maanden het schip strand. merk wel dat ik nu toch wel weer graag zwanger zou willen zijn maar de rust nu zo samen is ook nog wel lekker. daarom maken we ons er maar niet druk om en we zien wel.

fijne vrije dagen allemaal (als jullie ze hebben) en tot snel weer.
liefs Christy

@Liss, het lijkt me een raar idee als je bed ineens zo hoog staat, moet je daar 's nachts niet heel erg aan wennen? succes bij de huisarts ik hoop dat het allemaal meevalt.

liefs Christy

Hoi iedereen.

nou hier nog steeds nix van ongi te zien.. beetje gerommel nog steeds.. Had vandaag bijna test gedaan maar ikmoet me nog even geheersen van mezelf haha.. Vrijdag ga ik een test doen! Of als ik mezelf echtniet kan beheersen morgen al hihi.. ben zoo ongeduldig met zit soort dingen!

Ben best zenuwachtig! Heeft iedereen dat als je in mijn situatie zit? Of heb ik het te overdreven..?

Dalijk ff zonnebanken.. nu mag het nog haha en ff andere gedachtes hihi

xXx Wendy

Lieve Maaike

Wat vreselijk voor jullie zeg. Je voelde zelf al dat het niet goed zat. Helaas had je gevoel gelijk. Pas je goed op jezelf? Je moet echt de tijd en rust nemen om dit te verwerken hoor. Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs Puk

Hoi meiden

Allemaal lang weekend? Wij gaan naar Zeeland. Lekker he Christy zo'n  eigen vakantieadresje?!
Gisteren ben ik op de praktijk geweest waar ik mogelijk kan gaan werken na m'n verlof. Ik was daar om een gezamenlijke client te bespreken, maar wilde ook nog wel even vissen naar een mogelijke baan daar. Ik ging uit van nog wat vage plannen, maar ze waren echt heel concreet en willen dat ik zo snel mogelijk kom werken. We hebben afgesproken dat we in november een gesprek hebben over hoe en wat. Ze wilden al een datum prikken, maar dat heb ik nog maar even uitgesteld. Ik moet dan natuurlijk oppas hebben. Gek idee hoor. Ook hadden ze nog wat kinderopvangadresjes voor me, dus ga ik die morgen even op internet bekijken. Vandaag kregen we toevallig een flyer in de brievenbus over een nieuw kinderdagverblijf, dus dat is misschien ook een optie.  En m'n mannetje zei gisteren dat hij wel heel graag een papadag wil en die echt gaat proberen te krijgen. Dat is nog nooit iemand gelukt bij zijn bedrijf, maar 1 moet de eerste zijn he.
Nog even wat anders. Weet iemand of het hebben  van een reistas voor de kinderwagen handig is. Bij de Babydump krijg je er namelijk nu een gratis en ze kosten ruim 100 euro, dus is het wel een goede aanbieding. Alleen weet ik niet of je zo'n tas echt gaat gebruiken.
O ja,  afgelopen weekend heeft m'n man zich eindelijk verdiept in namen.  We hebben 1 jongensnaam die we allebei op ons lijstje hebben en 2 meisjesnamen plus nog 2 van mijn lijstje die m'n  man ook wel ziet zitten.  Dat lijkt dus ook wel goed te komen.

@Eva: Wij willen geen pretecho. De vk raadt het af en zelf vinden we het ook een beetje zonde van het geld. Dat besteden we liever aan spullen voor de baby.
Wat een leuk cadeau van je man! Iemand op m'n Hyves heeft ook zo'n reportage met haar zoontje en vriend en dat ziet er erg leuk uit.
Bij jou gaat het nu ook echt opschieten he! Spannend hoor! Leuk, straks een hoop baby's erbij!

@Christy: Balen van je ongi! We gaan hier allemaal heel hard voor je duimen, dat het de volgende ronde wel raak is.

X Puk

Hey

Christy wat lekker zeg een weekend Texel!
Wij zijn er net geweest, foto's staan op mn hyves. Als we nog geen hyves vrienden zijn dan moet je me maar even uitnodigen zodat je mn foto's kunt zien.
Wij zaten in de Koog. Heel erg gezellig.
Met hoeveel mensen ga je heen?

Luxx, wat geweldig nieuws zeg dat alles goed is met jullie kindje.
Vond het toch wel raar om te lezen als ik eerlijk ben, want ik was een week voor je aan.
Voelt toch een beetje dubbel.

Wendy, jeetje spannend hoor! Ik herken die punten die je opnoemt niet allemaal. We zijn gelukkig ook niet allemaal hetzelfde.
Rond mn NOD had ik pijnlijke borsten en zere rug en liet ik veel scheten. Hahaha
Ik heb maandag mn NOD, maar heb er dubbele gevoelens over. Vorige week had ik drie dagen 8er elkaar echt enorm pijnlijke borsten. Mss wel teken van mn eisprong, maar die had ik daarvoor al. Dus geen idee waar dat weg kwam. Nu heb ik helemaal geen pijnlijke borsten. Als ik wel ongesteld word ben ik benieuwd hoe ik daar op ga reageren.. Vind het nu wel extra spannend.

Zo meiden ik ga even lekker slapen.

Fijne dag morgen allemaal!

liefs Janien

Terug
Bovenaan