juni stoppers deel 6

Goeiemorgen goeiemorgen!

Zo'n reistas lijkt me best handig.. ik weet dat mijn zus hem altijd bij zich had dus..

@Janien: Ja vind het heel spannend! Heb gister via internet 3testen voor de prijs van 5 euro besteld, mochten die vandaagnog binnekomen doe ik een testje! Me geduld is nu op hahaha..
Begint nu ook erg spannend voor jou te worden he! Heb je helemaal nergens last van? Ik heb nog steeds gevoelige tepels en gerommel in me buik.. Hoop dat me lichaam me neit voor de gek aan het houden is alweer..

Fijne dag nog iedereen!

xXx Wendy

hey Janien,

ik heb je foto's gezien op je hyves. erg leuk.
wij hebben daar een stacaravan en die staat ook in de koog. gezellige plek is dat.
wij gaan trouwens lekker met z'n tweetjes en de hond gaat natuurlijk mee.

liefs Christy

Hoi meiden,

Lang niets van me laten horen omdat ik bij een ander forum meeklets (waarvan het zwanger worden niet zo gaat).

Ik zou met clomid tabletten beginnen volgende cyclus om de eigroei te stimuleren, maar............ ik heb gister getest en ZWANGER!!!

Niet te geloven, ik geloof het ook niet echt, maar wauw, ein-de-lijk!! toch   nog na 11 maanden (de eerste van het forum was inmiddels al bevallen haha).

Ik kom hier niet zo vaak meer langs, maar wilde het toch even laten weten!!

Liefs, Shanna *****************************************

Hoi meiden!

Hoe is het hier? Met mij gaat het allemaal zijn gangetje hoor! Mijn buik gaat nu wel ineens enorm groeien, de gyn vond ook al dat mijn baarmoeder behoorlijk hoog lag voor 26 weken. Maar gelukkig is het veel vruchtwater en (nog) geen groot kindje.
Omdat Jasper extreem groot was (4880 gram) krijg ik volgende week een bloedsuikeronderzoek om te bekijken of ik toch niet per ongeluk iets van zwangerschapssuiker ontwikkel. Daar ben ik toen ook getest, maar schijnt soms pas bij de tweede zwangerschap zichtbaar te zijn in je bloed. Voorlopig zit het kindje nog keurig gemiddeld op de curve, dus dat gaat goed.

Ik merk wel aan mezelf dat ik behoorlijk inlever op mijn conditie op het moment. Ik was al niet echt mobiel door mijn heupdysplasie, maar nu moet ik echt wel rustigjes aan doen. Gelukkig is mijn mannetje mij erg behulpzaam en ga ik een keer per week naar de fysio voor een onderhoudsbeurtje dus ik kom er wel hahahahaha....

@Maaike: He bah meis, wat een onzettend naar nieuws voor je zeg! Neem er de tijd voor het te verwerken. Ik weet hoe je je voelt.
Hoe gaat het nu met je?

@ Wendy: Spannend joh! We duimen met je mee!

@ Puk: hoezo raadt de verloskundige de pretecho af? Daar sta ik echt verbaasd van.....wat is daar nu nadelig aan?

@ Eva: wat bedoel je precies met een reistas voor de kinderwagen? Bedoel je een luiertas? Die zijn inderdaad wel heel handig om te hebben hoor en neem je eigenlijk altijd mee als je op pad gaat met je kindje. Overigens heb je ze ook een stuk goedkoper.

@ Iedereen: allemaal lekker lang weekend? Wij hier maar voor de helft, ik en Frederique zijn vrij, Jasper is bij zijn opa en oma logeren en mijn mannetje moet gewoon werken morgen helaas.

Zaterdag gaan we weer verder met klussen in ons nieuwe huisje. We hebben zulke leuke spulletjes uitgezocht allemaal! Heb er echt zin in!
De babykamer wordt framboosroze......hahahaha.......de kassamevrouw van de Praxis: " jij weet vast wat het gaat worden, de baby". Is het zo zichtbaar hahahahaha....
1 augustus gaan we verhuizen dus het wordt nog spannend. Geen ruimte voor een vroege geboorte hier dus :)

Fijn weekend allemaal!

Kus,
Sylvia

Wow Shanna!

Ik lees je berichtje net!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!  Wat een geweldig nieuws!

Wat ontzettend leuk voor je! En wat heerlijk dat het hele medische traject je bespaart blijft nu.
Kom je nu weer wat vaker bij ons lekker kletsen?

Liefs,
Sylvia

@Shanna: gefeliciteerd meis! Wat super zeg! En dat zonder de clomid, geniet ervan!

@Sylvia: Succes met klussen, doe je wel een beetje rustig aan. En wat een leuke kleur, framboosroze, inderdaad echt een meisjeskleur. Ik was niet degene die het vroeg over de luiertas, weet even niet wie het wel was, maar die van ons staat inmiddels al in de kinderwagen.

@Wendy: en? weet je al wat meer?

@Puk: dus je bent al helemaal zeker van de baan na je verlof, super! En wel makkelijk dan die kinderopvangadresjes. Wat leuk dat je man ook een "papa-dag" wil. Mijn man werkt nu al 4 dagen, dus blijft onze kleine lekker 1 dag thuis bij hem. Het schiet hier inderdaad al op, alweer ruim 35 weken. Het is nu echt aftellen.

Hier begint de nesteldrang al iets toe te slaan. Er schieten de hele week al dingen door mijn hoofd, wat ik nog "allemaal" moet doen voordat de kleine komt, dus heb nu maar standaard pen en papier liggen. Lijstje word steeds groter, maar dan weet ik iig zeker dat ik niks vergeet. Ik heb ook al een lijstje gemaakt wat er in de ziekenhuistas moet én een lijstje met telefoonnummers. Ik kan op dit moment niet genoeg lijstjes hebben hahaha! Heb nu namelijk soms erg last van "zwangerschapsdementie"

Liefs Eva

hey meiden,

heb nog even het lijstje aangepast.

@Shanna, gefeliciteerd meis. wat een geweldig nieuws. ga er lekker van genieten.

@Sylvia, wat fijn dat het zo goed met je gaat. maar wel rustig aan blijven doen. succes met klussen in jullie nieuwe huis.

@Maaike, hoe is het met jou meis? red je het nog een beetje?

hier alles goed. wij gaan vandaag en vannacht op mijn neefje van 3 maand oud passen. mijn broer en schoonzus hebben een bruiloft. en morgenochtend gaan we vanaf hun huis naar Texel 3 dagen. even uitwaaien. heb er reuze zin in.

zie trouwens wel dat het lijstje met niet zwangere nu toch echt wel heel erg kort is. pfff. soms denk ik: straks sta ik er nog in mijn eentje. dat slaat natuurlijk nergens op. weet ik ook, maar toch zit die gedachte soms in mijn hoofd. stom he?

ach meiden, onze tijd komt ook dat weet ik zeker.

@wendy en wenser hoe is met jullie meiden? al meer zekerheid. dat wachten is zo zenuwslopend.

nou tot maandag weer want dan kom ik weer terug. fijn weekend allemaal.

liefs Christy

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
29 mei
16
1