juni stoppers deel 6

Hoi allemaal, even een update.
Ik ben ook op een ander forum aan het kletsen met meiden die net als ik de MM ingaan, maar wil jullie natuurlijk op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. Vind het af en toe nl best moeilijk dat bijna iedereen op ons forum inmiddels zwanger is. Sorry, ik gun het iedereen zo van harte maar het is soms gewoon een beetje moeilijk.

Ik voelde  me heel stoer vandaag dus heb het aan m'n baas verteld. Ik zal de komende tijd toch meer van het werk zijn ivm controles etc in het ziekenhuis.

Ik vond het heel erg moeilijk omdat hij nogal eens wat ongenuanceerde opmerkingen inzake zwangere vrouwen had gemaakt (had ik een poosje geleden al geschreven).

Maar... hij reageerde heel erg goed!! Bleek dat hij zelf nogal wat jaren bezig was geweest met IVF en wist dus precies wat ik bedoelde. Poe, had ik daar zo tegenop gezien. Het voelt nu echt alsof ik alles aankan. Op het werk geregeld en straks zonder stress weg van het werk om naar het ziekenhuis te gaan.

Fijn weekend (mijn weekend is begonnen) geniet van het mooie weer!

-x- Shanna

hey meiden!!!

@ misX, o meis,vind het ERG jammer dat je ons gaat verlaten!!!,begrijp dat je veel minder tijd heb,en minder zin hebt.
Ik hoop dat je af en toe nog iets van je laat horen,al is het via hyves.
als we nog een afspraak plannen met zen allen ga je wel mee toch? je hoort er tenslotte ook bij!!!
heel veel succes verder!

@ mex,gaaf hoor zon buik in het gips! krijgt hij een mooi plekje in huis?

@ bionda,volgens mij komt dat echt door de zwangerschap,want had normaal nooit zoveel last van mijn tanden.

@ hopje, meis toch,heb met je te doen!!!,ik kan wel mij verhaal opschrijven maar sluit mij aan wat de andere meiden tegen je hebben gezegt!
en ik blijf duimen dat je ongi wegblijft!!

@ janneke,zal jullie kereltje dan toch komen op jullie trouwdag???? spannend spannend

@ eva, leuk dat de kamer bijna in orde is zeg! ben benieuwd naar de foto s ook van de 3d? hoe gaat het verder met de gym??

-X-

Hoi meiden

Gisteren het hartje gehoord! De vk hoefde niet eens te zoeken en alles was goed, ook met m'n bloed enzo. Wel moet ik een afspraak maken bij de KNO arts. Mijn moeder en oma hebben namelijk een erfelijke gehooraandoening, waardoor ze na de bevalling doof geworden zijn. M'n moeder hoort met 1 oor niks meer en met het andere oor nog wel iets zodat ze nog  wel kan horen. De vk heeft er geen ervaring mee, maar zo hoopt dat er iets preventiefs gedaan kan worden, zodat ik straks niet ook doof ben.
Gisteravond naar een positiemodewinkel geweest: Happy Days in Utrecht. Echt hele leuk kleding! Ik heb 2 spijkerbroeken, een linnen broek, 2 vestjes en een hemdje gekocht. Ik was ruim een uur aan het passen. En manlief maar wachten. Nou ja, daarna lekker een ijsje gaan eten.

@Rianne: Leuk he om het hartje te horen. Het blijft een raar idee dat er echt iemand in je buik zit, vind je niet? Wat een goed nieuws dat je naar de vk mag! Ik voel me echt prima. Als ik maar geregeld wat eet en op tijd naar bed ga, gaat het goed. Hoe voel jij je? Leuk he, dat we allemaal nieuwe kleren mogen kopen!

@Eva: Misschien waren we wel tegelijkertijd in de Liefwinkel, grappig! Mooi he, de kinderwagen en ook wel leuk dat je hem nog niet zoveel ziet. Ik ben erg benieuwd naar de foto's van jullie kamertje!
Bij mij reageren de kinderen ook heel leuk. Zijn helemaal bezig met namen en kunnen zich niet voorstellen dat het kindje zo klein is en vinden het gek dat ik nog geen dikken buik heb. Nog een paar leuke opmerkingen: 'Ik weet daar helemaal niks meer van dat ik bij m'n moeder in de buik zat'; 'Ik zou het (tijd in de buik) graag over willen doen, dan zou ik geen bril en beugel nemen'; 'Als jij drinkt en de baby heeft geen dorst, verdrinkt  hij dan?'

@Bion: Waar heb je die bh gekocht? Ik zie namelijk in de winkels alleen maar bh's t/m cup E en ik heb nu GG.

Alvast een goed weekend!

X Puk

He meiden,

Even korte update van mij. Sinde onze computer op zolder staat heb ik veel minder de neiging om er achter te zitten... is een stuk minder gezellig.
Hier alles redelijk goed. Wel moe nog en nog wat harde buiken, maar sinds deze week werk ik minder, dus dat moet ook weer even wennen he?
Mijn man is vandaag de nieuwe auto ophalen, ik ben benieuwd.

Afgelopen zondag op kraamvisite geweest. Aaaahhhh ik wil ook! Kindje was gehaald met 36,4 weken, maar zo mooi. Laat maar komen die 2 van ons!

Missx: Jammer meis, dat je ons gaat verlaten, ik snap het wel. Ik schrijf ook veel minder vaak dan dat ik eigenlijk wil, maar als je zo af en toe wat van je laat horen dan kan dat toch ook? Maar je moet het natuurlijk wel helemaal zelf weten.

Hopje: meid, ik kan me voorstellen dat je baalt en je je onzeker voelt. En je bent toch al een tijd bezig, maar die lange cyclussen he? Houd wel een beetje moed, want het kan zomaar raak zijn!

Janien/Luxx: Hoe is de roze wolk?

Eva: Leuk dat het kamertje staat!! Nu wordt het echt, zeg maar! Balen van de bodemplaat van de box, maar dat komt goed.
Wij kregen gisteren een telefoontje dat de kinderwagen binnen is, morgen ophalen. Ik ben benieuwd.

Janneke: en, en, en, en? En word je al moe van het gevraag?

Nou, ik ga nog even de zon in, mag om 16 uur beginnen met werken!

XXX
Ryanne

Hey MisX, ik had nog niet helemaal bijgelezen maar wil toch even op jouw berichtje reageren. Ik wil je nog een hele fijne zwangerschap toewensen en ik hoop dat alles goed blijft gaan.
Bedankt voor je lieve woorden op dit forum en je steun! Misschien leuk om af en toe nog een berichtje op onze hyves te plaatsen.

Groetjes Shanna

he meiden

even snel want ik moet boodschappen doen..
hier alles prima kleine vannacht wel wat licht gevoeld kreeg weer een bult volgens mij was hij/zij lekker aan het spelen in mijn buik haha..

@puk bij anna en van dorp zo heet die lingerie zaak hier in het dorp bij ons.,
daar hebben ze veel grote maten ook vanaf cupa maar ook grote en best veel keuze niet gedkoop maar ik vind een bh erg belangrijk vooral met mijn werk als kapster moet ik gewoon een goede bh hebben..

@liss wat vervelend zeg maar idd ze zeggen dat je tijdens je zwangerschap extra last van je tanden/kiezen kan hebben he..

nou ik ga even boodschappen doen..

xxbion

Hoi meiden

Rustig hier vandaag! Iedereen lekker weekend aan het houden? Wij zijn vandaag gaan lunchen met en oud collega en haar man. Was gezellig om na ruim een jaar weer eens bij te kletsen. Verder even  naar de Gamma geweest om wat kleurenkaartjes ter inspiratie voor de babykamer.

@Bion: Bedankt voor het doorgeven van de winkel. Als ik nog eens in Zeist ben, ga ik zeker even langs.

X Puk

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna

27
4 april ( na Provera)

6

1

Hopje
28
5 april
8
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wenser
30
10 april?
14
1

Amber07

Christy
30

26
22april???

24 april
15

1 (na MK)
2

1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Janien
21
9
1
2 dec 2009

Luxx
27
10
1
????????

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
???
???
??

Janien
Ja
Ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
11 april
22 april
3/4 D(pret) echo
controle vk
 27wkn en  2dgn
28 wkn en 6 dgn

14:15  uur

13.00

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
2 april
gesprek gyn

14 weken
en  5 dagen
13.00 uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

16 april

Controle vk

30  wkn 1 dag

14:10 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Janien
5 mei
1e keer Vk        
10 weken
16:10

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Hoi meiden.

@Shanna: wat fijn dat je baas goed reageerde, dat maakt het een stuk "makkelijker". Ik snap dat het moeilijk is voor je om de verhalen te horen van de zwangere meiden, maar weet ook dat we er voor je zijn. Ik hoop dat je snel de verhalen kan delen!

@Liss: met de gym gaat het goed. Van de week ademhalingsoefeningen gedaan en bekkenbodemoefeningen. Dus veel aan gehad. Wanneer begon jij ook al weer?

@Puk: haha, wat een leuke reacties van de kinderen!  

@Ryanne: en hoe is de kinderwagen? Al een rondje gewandeld door het huis?

@Hopje: Hoe is het met je meis? Ik hoop zo dat het niet heeft doorgezet!!!

@Janneke: Ik kijk elke dag even op je hyves.. ben benieuwd!!

De kamer is nu helemaal af! Planken zijn opgehangen, alles is klaar. Ik heb de foto's op onze hyves gezet en ook 2 foto's van de pretecho. Gisteren nog meer inkopen gedaan voor de kleine, hebben nu bijna alles in huis.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan