juni stoppers deel 6

Hoi dames!

Gelukkig toch nog een beetje lekker weer vandaag! Gaat de goeie kant op!

@ MissX; wat jammer dat je hebt besloten om te stoppen op dit forum!!! Uiteraard je eigen beslissing, maar vind het wel erg jammer!! Je bent het hier toch ook aan niemand verplicht om op iedereen te reageren en zo vaak langs te komen?? Ik zit ook op m'n werk hele dagen achter een pc en als ik er dan geen zin aan heb om thuis de pc op te starten, doe ik dit dan dus maar niet, hoewel ik wel probeer om toch een paar keer per week wel te doen om bij iedereen de ontwikkelingen te volgen!
Jammer! Blijf je nog wel op de hyves? Tja, dan wens ook ik je een hele succesvolle, fijne zwangerschap en hopelijk toch nog tot horens!!!

@ Shanna; kan me voorstellen dat het af en toe moeilijk is hier, met al die zwangeren... maar ik vind het wel super dat je ons op de hoogte houd van je ontwikkelingen! Fijn dat je baas het zo goed op heeft gepakt!! Blijkt maar dat mensen je kunnen verrassen! Zal een mooie last van je schouders zijn.
Heel veel succes meid!! ik duim heel hard voor jullie!!

@ Mex; leuk die foto's en ook leuk zo'n buik!!! En gezellig ook denk ik!! haha

@ Eva; leuk dit fotootjes op hyves!! Bijzonder hoor die echo's! en kamertje is ook echt heel gaaf geworden! Leuk die tekst ook! Origineel!!!

@ Hopje; Hoe gaat het bij jou/jullie???

Hieronder de lijst even aangepast. 7 mei mag ik naar de VK voor het eerst! (bedankt voor de tip nog Puk!) Wel grappig, eisprong  was met de verjaardag van m'n vader en deze controle op  de verjaardag van m'n moeder!  Zou normaal week eerder zijn, maar dan is het een rare week met koninginnedag. Dat zal met 12 weken ook weer zo zijn, kijken op wat voor dag we dan uitkomen. spannend allemaal!  We hebben gister de jongste broer van m'n man heel erg trots gemaakt door te melden dat hij oom gaat worden! Vanmiddag zullen als het goed is zijn andere broer en vriendin nog langskomen en zullen we het hun ook vertellen, zo leuk om te doen!!

Donderdag was ook heel bijzonder, ik ging bij m'n beste vriendin langs om even een update te horen van haar dochtertje, die ziek is. Ze vroeg me hoe het ervoor stond met onze kinderwens en eerst heel dapper 'gelogen' dat het nog niet zover was. Ze mocht het van mij al wel vroeg weten, maar met m'n man besloten dat broer eerst zouden vertellen. Later nog heel even gevraagd hoe het bij hun ging, aangezien ze nog niet zo lang geleden een miskraam heeft gehad van hun derde kindje. Tot mijn verbazing zei ze "Goed!" zij is dus ook zwanger! Tja, toen ik natuurlijk mijn mond ook niet meer houden!!!
Ze is net iets verder, ze is 20-11 uitgerekend. Vind dit zo bijzonder! Als alles dan goed blijft gaan komt onze meisjesdroom alsnog uit! Hadden vroeger al de wens om ooit gelijk tijdig zwanger te zijn! Wat je al niet kan bedenken, maar vind het wel heel  bijzonder!

Tot later allemaal!!
Liefs Luxx

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna
27
4 april ( na Provera)
6
1

Hopje
28
5 april
8
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wenser
30
10 april?
14
1

Amber07
30
22april???
15
2

Christy
26
24 april
1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Janien
21
9
1
2 dec 2009

Luxx
27
10
1
5  dec 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
nee
??

Janien
Ja
Ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
11 april
22 april
3/4 D(pret) echo
controle vk
 27wkn en  2dgn
28 wkn en 6 dgn

14:15  uur

13.00

Bionda
20 april
20 wkn echo
20weken en 1dag  
10:00uur

Rianne31
2 april
gesprek gyn

14 weken
en  5 dagen
13.00 uur

Puk
7 mei
controle vk
19  weken en 2 dagen
16:30 uur

Eva

16 april

Controle vk

30  wkn 1 dag

14:10 uur

Sylvia                
15 april
20-weken echo
21 wkn5dgn
15:30 uur

Janien
5 mei
1e keer Vk        
10 weken
16:10

Luxx
7 mei
1e keer VK (intake)
9 weken
9.00 uur

Bevallen!!  

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

@ Eva & Luxx, bedankt voor  jullie reacties, en ik blijf zeker meekletsen hoor. Ik hoop ook dat ik snel met de zwangeren kan meepraten!

@ Luxx, Wat leuk dat jij en je vriendin samen zwanger zijn! Lijkt me geweldig om dat met een vriendin te kunnen  delen.

Nog steeds geen RD-tjes, hoop dat ze snel komen (niet gedacht dat ik dat nog zou intypen) zodat ik de afspraak met de gyn kan maken!

xx Shanna

hey meiden,

hoe gaat het met iedereen???

@MissX, wat onwijs jammer dat je ons gaat verlaten, maar begrijp je keuze heel erg goed. hoop dat je nog eens wat van je laat horen. ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap en ik hou je hyves zeker in de gaten.

@Shanna, wat fijn dat je je verhalen nog steeds met ons wilt delen. vind ik erg knap van je. ik hoop dat er voor jou straks ook een wondertje is weggelegt.

@Hopje, hoe is het meis? moet veel aan je denken. zijn de rdtjes nog doorgekomen?

@Eva, wat een ontzettend leuk kamertje. en die tekst van slaap kindje slaap...
als het bij ons goed was gegaan dan hadden wij die zeker ook gekocht. had hem al eens eerder gezien en vind hem zo leuk.

@Janneke, nog niets he meis? ik houd je hyves goed in de gaten. succes.

hier gaat het op dit moment erg goed. ben stiekem af en toe alweer in mijn hoofd alweer met een nieuwe zwangerschap bezig. ik weet dat ik eerst nog goed aan mezelf moet werken voordat ik er echt aan toe ben maar het gaat steeds meer kriebelen.
gister was ik even alleen in de stad om een cadeautje voor mijn schoonmoeder te kopen en toen was ik even bij de hema. (ik heb namelijk al 2 jaar een cadeau bon liggen) en ik heb daar 2 rompertjes gekocht van jip en janneke. ik weet eigenlijk niet waarom maar gaf wel een heel erg goed gevoel.

ben wel onwijs blij dat ik daar weer zo'n goed gevoel van krijg. morgen heb ik weer een gesprek met maatschappelijk werk. ben benieuwd.

hoe is het verder met iedereen???

fijne avond allemaal,
liefs Christy

@Luxx: gezellig, samen zwanger. Heb ik ook met een vriendin, zij is dan wel 10 weken verder.

@Chris: wat fijn dat het gevoel sterker word! En ja, dan heb je in ieder geval al wat rompertjes in huis

Janneke: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon JIP! Ik hoop dat alles goed is gegaan, las op je hyves dat je in ieder geval al weer thuis bent. Geniet met zijn drietjes!!!

Janneke: Hiep hiep hoera voor Jip!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Ik ben ongelooflijk nieuwschierig naar je verhaal en je ervaring. Maar nu eerst lekker bijkomen en genieten.
Laat je lekker verwennen en rust goed uit. Heerlijk, eindelijk je kereltje in je armen.

Eva: Super dat het kamertje staat. Daar zal je vast nog wel wat uurtjes dagdromend in doorbrengen de komende tijd. Ik ga straks even je foto's bewonderen op hyves.

Rianne: Heel fijn dat je naar de verloskundige mag. Dan gaat alles dus helemaal prima.

Shanna: Ik begrijp het ontztettend goed dat het moeilijk is hier met al die zwangeren. Fijn, dat je ons op de hoogte houdt en ik hoop dat je heel snel met goed nieuws komt!!!

Puk: Geweldig he, om dat hartje te horen kloppen. Wel heftig van je moeder en oma. Ik hoop dat de KNO arts je kan helpen. Succes!!!!!

Ryanne: Blij met de nieuwe auto? Wij hebben ook net een nieuwe gekocht. Bij ons komt natuurlijk ook de 2e eraan dus wij zijn direct voor groot gegaan. Een grand Scenic met 3 stoelen achterin. Supergrote achterbak waar ook nog 2 extra stoelen in de bodem zitten verscholen. Wij kunnen ons voorlopig dus nog wel ff voortplanten....haha. Jullie zullen ook wel veel ruimte nodig hebben voor zo'n grote kinderwagen.

Luxx: wat leuk om samen met je vriendin zwanger te lopen. Die gipsbuik maken was idd erg gezellig om te doen met mn zussen. Een van mn zussen is erg creatief. Ze wilt er ook nog een maken met 30 wkn en vlak voor de bevalling. De afdruk wordt dan opgevuld zodat er een soort beeld ontstaat. Leuk he?!

Christy: Fijn om te horen dat het weer zo goed met je gaat. En die rompertjes komen vanzelf van pas.

Jaaaaa, de eerste baby is er!!

Gefeliciteerd meid, met Jip! Geniet er lekker van!!

Eva: Kamertje ziet er leuk uit! Kan jullie mannetje straks heerlijk in vertroeteld worden! Ja, we hebben even wat rondjes geoefend in de tuin. Ook nog even oefenen met het erop zetten van de reiswiegjes en maxi-cosi's, maar dat komt vast goed.

Mex: Mijn man is nogal een mazda-freak, dus wij hebben nu een mazda 6. Tja. Hij rijd super. Zaterdag de kinderwagen plus alle benodigdheden opgehaald en kon er allemaal in. Dat is mooi.

Bionda: ik zag op je hyves dat je ook druk aan het shoppen bent voor de kinderkamer? Hemeltje gekocht? Leuk!

Chris: Gelukkig gaat het wat beter met je! Mooi. En die rompertjes van jip en janneke zijn echt leuk!

Shanna: raar idd, dat je nu ineens graag wilt dat de rd-tjes komen, maar ook daarvoor zullen we duimen!

Hopje: hoe is het meid?

Liefs
Ryanne

Hallo meiden,

@Janneke: onwijs gefeliciteerd met jullie zoon!

Van het weekend lekker weekendje naar Maastricht geweest. Onwijs genoten samen. Had ik (hadden we) echt even nodig. Jammer genoeg gister  ongi geworden. Dus op naar ronde 9.

Lieve meiden, onwijs bedankt voor jullie berichtjes en opbeurende woorden! Mijn man en ik hebben dit weekend besloten om na deze cyclus (ronde 9) naar de HA te gaan.

X hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna
27
4 april ( na Provera)
6
1