kan iemand me helpen??







 

hoi esther,
sorry heb het best druk,bn al een paar keer wezen kyken maar géén tyd om te antwoorden,druk!!die kids!
en zwanger??no way! nazwangeren ja,
het vergeetachtige van my is deze keer véél langer dan na de vorige bevalling.
tim is notabene al 7,5maand!
haha,dat moet jy dus ook nog meemaken,twéé kids én vergeetachtig,hoihoi!
en over die dv's,rik kykt pooh,altyd maar weer opnieuw,by de liedjes staat hy op om te 'dansen'
tim kykt alles,nu nog..
en heeft leren gillen,zucht...
eten is hier altyd de hél!rik wil geen hap warm eten meer proeven,
kryg ik steeds van myn moeder te horen als hy een dagje komt spelen,
sh..ik moet weg,groetjes,anne

 
hoi anne
he ga je me nu al uit lachen omdat ik zo dement als een hoed ben en er straks nog 2 ook heb?! haha! bij mij heeft het ook lang geduurd voor dat me dementie over ging van dave. zat ik op me werk (toen nog) en dacht van hoe moest dat nou ook al weer?? echt van die stomme dingen die je al 1000000keer heb uitgevoerd bwvs.
ach dave heeft dat ook al een hele tijd dat geen warm eten willen eten en dan vooral zijn groenten niet. geen 1 spikkeltje moet ie ervan, gaat echt gewoon kokhalzen. nu eet hij verders gewoon goed kwa boterham,fruit,melkprodukt en drinken dus maak me verder niet druk. komt ook niets te kort hoor daardoor. komt wel weer met de tijd. duurt bij hem nu al va maart 2005 en gaat dus nog  wel even door zo. niet eten savonds ook goed maar ik wel,de groeten! de peuterspeelzaal ging vandaag wonder boven wonder goed,maar wou wel meteen mamma tanken dat ik hem ophaalde. knuffelen, tillen,plakken dus. ach laat het nog maar even zo heeft het waarschijnlijk hard nodig dat gevoel van veilig zijn. eigenlijk ook wel erg lief maar soms ook zo vervelend.
groetjes es
 
hoi esther,
zat net te lachen met je berichtje,
he wanneer ben je uitgerekend?
leuk wel,in elk geval zomertyd,lekker lang licht (dan is vroeg opstaan ook niet half zo erg!)vond ik in ieder geval,met riks' geboorte nét die dag omschakeling naar winteruur,
ik hou écht niet zo van de winterperiode,my te koud en te nat
als vind ik een herfstwandeling nu niet zo erg,mét kids en lekker warm buiten(het was 24graden!)of als er een écht dik pak sneeuw ligt vind ik het ook wel lekker 'krakend'
onder je voeten als je wandelt,én zuivere lucht....
ik wou ook eigenlyk nooit zwanger zyn in de zomer(was ik dus wel by rik,bedoel trouwens vér in zwangerschap mét alle bekende kwaaltjes ..
en by tims' zwangerschap vroeg iedereen "je zal nu wel een meisje willen he?"  
had ik zoiets van "nee geef my maar een jongen dat voelt tenminste vertrouwd"
en toen het ook een jongen bleek te zyn (3 en 4 d echo liegen niet)
wou myn moeder er niks van geloven,tot tims' geboorte bleef ze 'hopen' haha
ik wou eigenlyk nooit meisjes omdat ikzelf niet zo popperig ben,anti -roze...haha
en heb twee broers ..maar goed ik heb wat ik altyd wou dus...ben mét opruimen
by alles aan het overwegen of ik het wel dan niet wil houden,raar gevoel,afscheid..
he weer een lang stuk,
groetjes,anne
 

hoi anne

ik ben 25 april uit gerekend maar ga daar dus niet van uit. dave kwam nl ook 16 april terwijl ik voor hem 5 mei was uitgerekend. maar ja je weet het nooit he?! ik heb dit absoluut niet zo gepland maar was gewoon meteen zwanger dat ik met de pil stopte. was echt een geluks treffer haha. is op zich wel de beste tijd om te bevallen,niet zo koud meer buiten en kan je er weer met een paar dagen lekker op uit wandelen. ( brrr zit nu al weer o jee moet straks weer bevallen)  ik heb trouwens verzoekjes hoor voor wat het word. me nichtje zegt laatst word wel een meisje he dit keer want hebben al genoeg jongens in de familie. uh ja ben bezig met knutselen maar kan niets beloven zeg ik dan. me man wil het liefst een jongen want krijgt nu al hart problemen met het idee dat zijn dochter met rokjes de deur uit gaat!  en met vriendjes thuis komt enzo. mij maakt het niets uit heeft alletwee wel wat. en ja een jongen ben ik al gewend dus is wel het makkelijkst. ik weet het geslacht pas over ca 5 weken maar me gevoel zegt een jongen dus,maar we zullen zien...ja wie verzint dat trouwens de klok 1 uur terug?! nu zit ik met een kind wat nu een uur vroeger wakker word nee das lekker uh. en sliep ie nou lekker door maar dat doet mr ook lekker niet. was vanacht weer feest bleef uit me bed stappen.nog even en dan is het hier weer sint maarten en zal er dit jaar aan moeten geloven denk ik. gaan lampions maken op school. alleen zal ik wel degene zijn die moet zingen want dave zingt dus echt niet he. ik chanteer zijn vader wel die mag nl ook wel eens wat doen vind je niet haha??

tot hoors groetjes esther
 
hoi,
hé binnen vyf weken weet je wat het geslacht is?
laat je een echo  nemen dan?
by rik constateerden ze een verdikte nekplooi,
wéken stress om vervolgens een vruchtwaterpunktie te ondergaan en dan vast te stellen dat er toch geen down syndroom (of hazelip,open ruggetje maar het ging om die nekplooi)
ik heb steeds geloofd in wat me werd verteld want in belgië kryg je twaalf echo's vergoed
(denk ik,by my was het toch zo)
en de tweede keer,(by tim)heb ik zelf een gyneacoloog gekozen(mag hier dus)
en een héle goeie gevonden(dezelfde als die by rik de vwpunktie deed, dat was myn enige positieve herinnering aan die zwangerschap)
deze had in zyn huispraktyk zelfs een 3D én 4d apparaat staan,wauw
en dus heb ik massa's bewegende beelden op video staan van myn zwemmend timmetje..mooi!!
zelfs zyn naam had hy dus vanaf het moment dat die man zei"het is weer een jongen"
over namen hebben we trouwens nooit zo moeilyk gedaan,rik heette rik vanaf de dag
dat de test van de punktie binnenkwam en erop stond,mannelyk geslacht,
en toen wist de 'hele wereld ' het!
leuk is wel dat ze dan vragen,is rik (of tim) al geboren,niks geheimpje..
o en by tim was geen vwpunktie nodig want die had géén verdikte nekplooi en deze keer vegelyk hy die resultaten met een bloedafname,
die vergelyking maakte het risico nog minder,dus ...
was ook weer wel stress maar normale stress..
en de tweede bevalling was hemels,(de eerste hels)
he ik moet echt gaan!groetjes,anne
 

hoi hoi

ik krijg een screeningecho met ca 20 weken heen zijn. had ik bij dave ook en nu werd ie me weer aangeboden. dus volgens mij krijgt iedereen dat hier in noord holland. maar je krijgt er hier niet zo veel als bij jullie. normaal gesproken maar 2 denk ik,als je dus niet bij de gynecoloog loopt. ik had mazzel zo gezegd wat hebben eerst 2 termijn echo's gemaakt en nu dus die met 20 weken heen zijn. maar laat dus ook een pretecho maken met ca 23 weken.ook een 3/4 D want vind dat echt super mooi om te zien. hier bij mij in het ziekenhuis hebben ze nl alleen een 2D opname. wij hebben ook helemaal niet moeilijk gedaan over het geslacht geheim houden alleen de naam hebben we voor ons gehouden. duurde ook wel even voordat we eruit waren want me man vind andere namen mooi als ik. maar zodra ik dus weet wat het word mag van mij de hele wereld het weten, kan toch me mond niet houden haha. maar de naam zal wel weer flinke discussie's op gaan leveren. ach komen we vast wel uit voor de geboorte!

groetjes esther
 
hoi esther
sorry ik verwaarloos je een beetje maar druk hier!!
momenteel zit alles(ook ik) onder de rode verf,rik is aan het 'schilderen'
ik word er wél een beetje gek van soms,
dat niet praten(hy riep gisteren wél mama toen ik hem op kdv ging halen!!)
is niet het ergste,het eigen taaltje maakt me gekker,ik snap er helemaal niks van  
van wat hy zegt of bedoelt..
vooral als hy speelt of boos word is het lastig,én dat koppige...
dat heeft hy  niet van my hoor,haha
maar goed,alles goed daar?leuk hoor,geniet maar van deze tyd,lekker op de bank met één kind,..ik heb trouwens wel het gevoel  dat ik een halfjaartje gemist heb met rik,niet echt maar ik was zo met tim bezig dat rik toch soms opeens 'nieuwe' dingetjes deed
zonder dat ik dat merkte,..maar goed nu hebben we véél lol dus komt weer wel..
sorry tyd op,verf...
 spreek je later,
groetjes,anne
 
hallo,
blyft verdacht stil hier,is het soms vakantie by jullie,haha
hier einde van de herfstvakantie (voor schoolkinderen toch)
hé,nieuwtje..myn broer word vader!!
hy had een vriendin van net voor ik zwanger werd van rik en heel snel ook een grote
kinderwens maar wilde niet lukken,
na vele onderzoeken bleek ze een tussenschot in de baarmoeder te hebben dat
eerst operatief verwyderd moest worden,ondertussen werd ik alweer zwanger
van tim(vond dat héél erg voor haar,raar he?)
maar gisteren toen we rik ophaalden by myn ouders,staan zy daar ook,
en ze straalden!..wist ik genoeg,..
ja ze is nu ook misselyk 's morgens..ha!dat was voor my genoeg,wauw..
ik word tante!!ze is uitgerekend voor juni;leuk!
en jy?lukt het een beetje, het genieten van het zwanger zyn..
binnenkort sinterklaas,wat doen jullie met de feestdagen?vieren jullie alles?
en hoe is het met je IS IS ventje?
he,ik moet weg..groetjes,anne
 
Terug
Bovenaan