karin/wendy

Hoi

Ik heb ook neit zoveel verstand van de molen, ik zie het wel, bloedprikken is volgende week vrijdag om te kijken of ik eisprong heb gehad, we kunnen neit meer dan dan klussen he, en jij kan het weten, hahah.

Nou ja sonja bakkeren staat weer op laag pitje, probeer me er wel zoveel mogelijk aan te houden, maar is erg moelijk. En ben een erge lekkerbek en zoals je weet is het pasen met de lekker eitjes, hahaha.

Rook jij? Ik niet, maar mijn vader heeft het echt heel lang gedaan en is toen ik zwanger was gestopt ivm gezondheid van hemzelf. Maar snap wel dat snoepen en roken ong hetzelfde zou kunnen zijn ivm verslaving.

Zo net klantje gehad en nu heb ik weekend, ben bekaf.

Het wordt lekker weer in het weekend heb ik gehoord, lekkerrrrrrrr.

Spreek je

Kus pcvrouwke

Ha
ja ik rook ik weet dat het slecht is en de kwaliteit van het zaad slechter wordt enz.
bij fenna rookte ik ook en ben ook zwanger geworden..maar tijdens de zwangerschap min 3sig.per dag en de verloskundige zei toen liever stoppen, maar als het sress veroorzaakt is dat ook weer niet goed voor je baby.ja klinkt raar maar toch is dat zo..niemand stimuleert het roken maar als je echt niet zonder kunt is het moeielijk hoor!
ik wil het helemaal niet goed praten maar toch het is en blijft moeielijk!!!ja die eitjes zijn erg lekker heb ik ook last van..hihien vroeger keken ze nergens naar wat roken betreft.en als je smorgens en s avonds een sig.rookt tja ik weet het niet erg he?verslaving!!!
Ja erg mooi weer krijgen we!rust maar lekker even uit meid en denk ook even aan je zelf.
ik ga dadelijk even de fiets op heerlijk!
trouwens ik rook niet binnen waar fenna bij is...maar ik weet als je zwanger wil worden en je bent zwanger stoppen met roken!!!

heeel veeel liefs karin

tot strak weer..

Hoihoi

ik heb geen oordeel over iem die rookt, ik heb altijd gezegd als iem wilt roken moet hijzij dat doen, ervan af komen is helemaal erg, en je kan er chagrijnig door worden, lekker blijven roken als je daar behoefte aan hebt, iedereen zegt altijd o dan krijg je longkanker, maar als je te lang in de zon ligt kun je ook wat krijgen, dus meid als je wilt roken blijf lekker roken, mij hoor je neit klagen.

Ja lekker nu neits doen, morgeavond alleen op verjaardag en dan niets meer, lekker neitsen. ik zit nu een stukje oprah te kijken gaat over veels te dikke tieners. en dan tijdens de reclame krijg je vaak de reclame van clearblue zwangersdchapstesten en ovtesten, eluk hoorrrrr.

Geniet van je fietstochtje ik ga amber effe uti bed halen, want die was ook bekaf van al dat gerijd hier en daar naartoe.

spreek je doeiidoeii

Ha........
enne lekker tv gekeken?
ik heb nog ff gefietst lekker.
ik ga dadelijk in bad en dan komt een vriendin van me.gezellig kletsen en tv kijken.
het maakt me ook niks uit hoor wat je van het roken vindt...
sommige mensen kunnen zich daar over bedoen!dat bedoel ik.
enne amber lekker geslapen?fenna gaat niet altijd meer naar bed.alleen als het nodig is.anders is ze savonds vervelend met naar bed gaan als ze smiddags slaapt.we gaan dadelijk nog ff snel klussen voor mn vriendin komt hihi en als fenna dadelijk in bed ligt.hihigrappig he?maar ja gewoon doen zeg ik altijd!
ik ga nu stoppen als mn vriendin strax naar huis is kijk ik nog fff of je wat geschreven hebt...offuh dadelijk nog fff gauw!
in ieder geval tot dadelijk!!!
kuzzz karin

Ha............Goedemorgen!!!
Hier weer ff een bericht van mij...
Hoe gaat het met je?ik heb twee berichten nu dus je kunt weer ff vooruit met lezen.haha
Met mij gaat het goed gister weer ff geklust en dan maar hopen dat ik het ei heb gehad...vanaaf nog ff?we zien wel.en jullie?hier is nog wel romantiek maar we deden het zo wie zo altijd 3 keer per week en in het weekend altijd 2 keer opeen dag vaak.hihi
maar het is gezond he!ik ga dadelijk ff naar action nog wat spulletjes halen en dan komt mijn klein neefje spelen met fenna.kunnen ze lekker buiten want we krijgen super weer vandaag zeggen ze..maar dat zie ik nu nog niet het is bewolkt..fenna wil de hele tyd naar buiten ze vind het heerlijk!en amber zit die ook graag buiten?grt karin

Ha

Wij hebben lekker uitgeslapen, Amber en ik waren alletwee moe, we kwamen rond half 9 uit bed, jaja, Amber ook, dat is een luiwammes, die kan lekker doorslapen, is wel fijn af en toe.
Amber wil ook de hele tijd buiten, maar ja deze week kon dat neit altijd. Hier begint de zon af en toe te schijnen, ik hoop maar dat de zon doorkomt, kan de achterdeur open.

Wij mogen pas vanavond klussen, en dan denk ik zondag weer en dan weet ik zeker dat ik goed zit, ahhaha.

Zovaak nog, hahah, dat had ik voordat ik zwanger was toen wilde ik veel meer als nu, nu is het anders heb ik ook uitgelegd aan gyn, zij zegt dat dat wel vaker voorkomt, en dat dat wel weer goedkomt, hahah. Erg he zon onderwerp.

Ik ga dalijk nog effe met hond wandelen en wat in de tuin doen en binnen voor het oog wat poetsen want volgende week heb ik veel meer tijd daarvoor.
Action is een superwinkel ga ik ook vaak heen, kun je lekker rondneuzen.

Spreek je straks nog effe.

Fijne dag

Ha
vanalles gekocht bij action leuk daar he?
we zitten nu lekker buiten te spelen heerlijk!echt mooi weer hier is het in de zon 22 graden.mmmm
ik hoop dat het zondag ook zon fijn weer is en dan lekker paaseieren zoeken en lekrrr eten.mmm
maar dat klussen dat is leuk ja...maar uhh mag ik wel 2 dagen achterelkaar???is toch niet zo heel erg he?wat zei de gyn daar van?
kuzz karin
spreek je straks!!!
geniet van het weertje en dat poetsen komt wel volgende week weer.hihi

Hoi

Ik weet niet of het goed is om elke dag te doen, de gyn adviseerde ons 1 keer in de 2 dagen is beter voor het zaad. Wij doen dat trouw.

Net lekker in de zongezeten eerste kleurtje is binnen, hahah. Dalijk lekker frietjes eten lekker makkelijk en dan nog op feest.

Ik spreek je morgen weer of misschien straks ngo wel effe.

Geniet nog van de zon.

Kus

Terug
Bovenaan