karin/wendy

ha
ja dat is ook beter!
heerlijk die zon wij hebben vandaag pannenkoeken gegeten!!!
ik ga tv kijken!
en veel plezier op je feest!!!
xxxkarin

Ha hoe is het? Hier goed hoor, alleen eht weer wil niet echt meewerken ik heb een hoop was en telkens als ik die buiten wil gaan hangen gaat het regenen, maa rja ik ga zo toch weer een poging wagen.

ik heb voor de rest niet veel te vertellen, misschien straks nog, fijn paasweekend geniet van je vrije dagen.

Heb je trouwens je ei al gehad?

Kus W

Heej wendy
hier heeft het niet geregend heel lekkr weer geweest en nu nog 22,5 graden.
alleen een probleem ik heb niks met korte mouw om aan te doen..dat is minder!
volgens mn berekening bij predictor had ik gister een ei maar ja je weet het niet.we hebben gister ook echt niet meer geklust ik was dood op.vanaaf???ik dacht dat ik donderdag en gister iets voelde een beetje buikpijn maar ik voel mn ei noooit dus maar ja we wachten wel af we hebben ons best gedaan en het kan ook zijn dat ik een latere ei heb..ik weet het niet hoe dat allemaal zit.we klussen nog ff door dan heb ik hem zeker.ik hoorde vandaag   alweer een zwangere bij ons in de buurt bah...grr.ik krijg er een beetje de ....van als ik zoveel zwangere hoor.ikk wil daar ook bij horen.hopelijk komt voor ons de tijd ook snel!en jij voel jij je ei?wel toepasselijk met zon paasdagen..hihi
en hoe was je feest gister?ik ga me dadelijk douchen en dan lekker op de bank liggen.heerlijk en vanaaf komt mijn serie weer.mmmen jij nog plannen?

grt karin x

Hoi

Ik voel mn ei volgens mij wel, maar weet dus ook niet zeker of ik hem heb gehad, vandaar dat we morgen maar doen klussen voor de zekerheid. Dan is het echt pasen, hahaha.

Gisteren hebben we wel geklust, nadat we op feest waren geweest, was toch nog gezellig geworden op feest, lekker gekletst met vrienden. En toen thuisgekomen snachts en dan is het een moetje hoor, maar weet je een moetje is zeker erg lekker, hahah. Wat een verhaal, maar tegen jou heb ik het gevoel dat ik dat wel kan zeggen. Wel fijn.

Ik heb er zeker ook een hekel aan als er mensen zwanger worden, dan denk ik ook erg grrrrrrr, maar ja onze tijd komt, ik heb het gevoel dat 2010 een bijzonder jaar gaat worden. En dat kan ook he. We zien eht wel.

ik zit nu een stuk op sbs6 te kijken van gerard joling hollands got talent, maar is compilatie.
Morgen lekker uitslapen, eindelijk weer een keertje na 3 maanden onderhand.

Ga jij morgen wat doen?

Fijne tvavond en klusavond ;-)

Haaa
ik ben net thuis..we hebben gisteren niet meer geklust mn man was erg moe.ja nu ben ik bang dat ik het niet goed heb gedaan..woe en do geklust en verder niet meer en ik had deze week mn ei...ik weet het niet meer.en gezellig paasei gezocht?wij wel we zijn net pas thuis van tien uur af dus daarom zon late reactie...ik ben nu weer zo moe wat is dat toch?ik ga fenna dadelijk naar bed doen en dan lekker rustig hier ...en jullie dus vollop geklust..hihi ja lekker is het altyd ja.vind ik ook.
ik spreek je meid!!!
kus karin

Hoihoi

Hier alles goed. Veel gesnoept vandaag, heb toch maar besloten om dinsdag weer fanatiek te gaan lijnen, ik weet dat het neit zo goed is voor je lichaam als je zwanger wilt worden, maar ben 5 kilo aangekomen laatste maanden, van de stress, en natuurlijk van het eten. Dus toch maar lijnen. Jakkes.

Ben wel moe, maar is wel fijn, is nu toch lekker weekend, maar wel balen dat jij erg moe bent. Maar je meot je niet gek laten maken he van misschien voel ik dit of dat, niet doen. Schrijf het maar van je af en niet je eigen druk maken.
En van dat klussen, je weet niet wanneer je je ei hebt gehad of wel?

Hier nog wel aan de klus, dalijk weer, hebben alletwee wel erg veel zin, maar eerst nog effe lekker tv kijken, hahaha.

Morgen effe naar karwei en dan naar mijn opa en dan naar mijn ouders.

Maar eerst dalijk klussen. Hopelijk ben je morgen neit meer zo moe, en doe het lekker rustig aan   lekker niets doen.

En ja we hebbben ook een bezoek gehad van de paashaas.

Fijne avond nog.

Kus

Ha,
we hebben lekker uitgerust vanmiddag.en jij nog lekker naar karwei spullen gekocht?en bij je ouders lekker een bakje koffie gedronken?we hebben gister laat ook nog geklust.hihi.ik weet niet wanneer mn ei is ik voel er niks van.raar he?maar ik bereken dat via predictor .nl maar ik denk rond het weekend dus ik zit wel goed hoop ik.ik maak me ook niet zo druk daar heb ik geen tijd voor en geen zin in dan ga ik steeds meer eten net zoals jij dat zegt van de stress.ik ben er ook 5 aangekomen en die moeten er ook zeker af.want het zit niet lekker.gisteren ook lekker gegeten mmm maar ja ik moet er altyd weer voor boeten.ik voel op het moment nog niks en dat is beter zo want als ik van alles voel dan denk ik..het is raak.!ik spreek je straks nog ff ga eten..doei xxx karin

Zo wat een lekker weertje, de paasdagen zitten er gelukkig nog op, we zitten nu nog aan de laatste paaseitjes en dan gaan ze de kast in. Want anders vliegen de kilootjes er nog harder aan.

Vandaag bij fam geweest was gezellig en eht weer was super en tnet nog naar mijn ouders geweest. En nu ligt Amber er in en hebben we vrij spel, lekker niets doen en bankhangen.

wij hebben gisteren ook geklust hoor, als het goed is zitten we wel rond de ei, laten we het hopen, we kunnen niet meer doen he.

moet je morgen weer werken??
Ik heb het deze week gelukkig een keer rustig, wel fijn dan is het huis weer aan de beurt.

Spreek je snel.

x

Terug
Bovenaan