karin/wendy

Ha
jip ik moet morgen weer werken.
ik ga de paaseitjes ook weg doen want ik begin morgen streng want anders is het dadelijk weer te laat he!dan   krijg ik het er steeds moeilijker af!ik heb vanavond ook zin om te klussen...ik hoop dat mn man ook zin heeft.fenna ligt net in bedje.we zijn net nog even bij oma en opa geweest.dus dan wordt het gauw laat he!
ik ga wel vroeg naar bed want ik ben nog steeds zo moe..maar ik denk dat het komt omdat ik aangekomen ben dan wordt je wat futloos he heb jij dat ook?ik moet ook nog nieuwe kleren ik heb wel op esprit wat besteld maar ik hoop dat het leuk is..en dan ga ik volgende week nog ff naar miss etam.wat blousjes kopen altyd leuk.dan ben ik dan weer even klaar want ik heb niks meer om aan te doen als het warm is.dat van vorig jaar dat vind ik niet meer zo leuk..weet je wat ook een leuke winkel is...five pocket.ken je dat?daar koop ik ook vaak.mijn merk is G-star daar draag ik veel van en Esprit.tja je zult wel denken wat boeit mij dat maar ik vind het gewoon leuk om dat te schrijven.hihiik ga er nu weer vandoor en dan spreek ik jou snel weer!!!
kus en tot morgen doei!!!

Zo we zijn met sonja bakkeren begonnen, jaja alweer, maar nu voor het echie. Kijken wat we kwijt kunnen raken met dat mooie weer, moet dat wel lukken want dan denk je er al aan dat je dadelijk in een bikini of zwempak moet, hahah.

Net gepoetst, dus het huis, nou ja beneden is weer schoon de rest is of morgenvroeg of donderdag aan de beurt, maar niet morgenmiddag, want jeetje wat wordt het morgen mooi weer, tenminste dat zeggen ze. Laten we het hopen.

nu nog effe lekker kopje cappuccino drinken en dadelijk Amber uit bedje halen, die was zo moe, ze wilde al om 11.15 in dr bed en het is nu al 14.15. Maar ja ze zal het wel nodig hebben en ik vind dat niet erg, kan ik lekker doordoen.

Hoe is het daar, nu ben je aan het werk.
Waar gaat eignelijk je dochtertje naartoen, naar kinderdagverblijf?
Heb ik dat al ooit eens gevraagd, maar wat doe je eigenlijk voor werk?

Spreek je straks wel weer, ik ga vanavond naar kinderkledingbeurs. Lekker neuzen en kijken of ze iets hebben.

Ik heb mijn winterjas van esprit en mijn bodywarmer, die zitten heel lekker, wel wat duurder maar dan heb je ook wat, maar die ene winkel ken ik niet, ik ga jaja, lekker burgerlijk als huismoeder zijnde, naar de miss-etam en tegenwoordig maak ik ook wat zelf dus loop in eigen creaties rond. Esprit heeft hele mooie kleren, maar ben ik toch iets te fors voor vind ik zelf.

Spreek je.

X

Ha
ik ben weer klaar..eerst tot 12 uur gewerkt en ik werk in een winkel ik doe daar van alles vlees,brood enz.
ik ga ook altijd naar miss etam vind ik ook erg leuke kleding.mij past ook niet alles van e sprit maar de broeken wel en ik ben vrij lang en daar heb je ook lange lengtes en niet   in iedere winkel krijg je dat teminste niet moderene broeken als je snapt wat ik bedoel!
mijn dochter fenna gaat altyd naar oma en opa.dus dat is wel fijn.ik heb net de paastak opgeruimd en toen lekker ff gepoetst enz.wanneer moet jij naar de gyn en bloedprikken?ik weet het niet meer wat je ook alweer zei wanneer je moest.ik weet niet wanneer ik mn ei heb af gehad.meschien krijg ik m pas deze week.we klussen nog ff door of heeft dat geen zin?wat zei de gyn daar over?fenna is vanmiddag niet naar bedje geweest,ze wil dat niet meer iedere middag!ze gaaat vanaaf lekker om 7 uur half 8 dan slaapt ze meteen en dan is er geen gezeur want dan is ze goed moe.nu de laatste tijd heeft ze moeite met naar bed gaan en doet ze erg vervelend bijten en krabben en heeel hard schreeuwen!!ja het is een gifkikker maaar ik kan er heel goed mee omgaan..gewoon de kamer afgaan en dan houd ze op en dan weet ze ik kan niet meer doorgaan want mama en papa gaan toch dan heeft het geen zin meer haha dat is weer een periode die heeft ze al eeens vaker gehad.dat slijt wel weer geen aandacht aan geven hebben ze me op het cons.bureau gezegd.
ik ga nu alvast de boontjes pezen enz en dan spreek ik je straks weer he meid!!!
doei x karin

Hoihoi

Grappig dat jullie dat boontjes pezen noemen wij noemen dat boontjes doppen, hahah.

Vandaag ga ik lekker genieten van het mooie weertje want god weet is het misschien morgen alweer afgelopen.

Voor de rest neit veel te melden, kan ook een keertje he.
Ben wel moe, maar ben half ziek, hoofdpijn, keelpijn en verkouden, En dat met dat weer.

Geniet ervan en spreek je snel.

Gr Wen

Hoi
ik had het ff heel druk..sorry,sorry
ik heb de tuin gedaan en fenna nieuwe schoenen gekocht want die andere waren te klein.
dus veel gedaan vandaag en gister hebben we twee keer een verjaardag gehad!!
vandaar dat ik zo laat reageer.hoe gaat het met je?met mij goed ik voel me prima geen gevoelige borsten zoals de vorige maanden wel..vond ik verschrikkelijk...

ik ga nu gauw bij mn ouders oppuh koffie
doei xxx

Hoi

Jij hebt het lekker druk, maar het was me toch wel een weertje he nu regent het hier, maar ja we hebben mooie dagen gehad.

Ik ben alleen nog maar wat zieker geworden, mijn snotteren wordt steeds erger en hoofdpijn jeetje oh jeetje, en dan is het altijd dat je dochter niet mee wil werken. Amber had vandaag zelfs met vetkrijt op de muur getekend, gelukkig heb ik het er wel afgekregen, maar ja het zijn peuters, dat hoort erbij.

ik ga lekker tv kijken. Morgen nog een dagje ik meot dan bloedprikken en mijn man is dan jarig die wordt alweer 32.
Fijn weekend alvast.

Gr Wen

Hoi wen
wens je man maar proficiat van je pc vriendin!!
ik ben nu lekker tv aan het kijken...plaats delict komt dadelijk en dat vind ik altijd superrr!!
ik heb nu zon last van jeugd puistjes bah..
en jij?nog erg verkouden..ja ik weet wat het is ziek zijn..2 weken terug ook gehad.
en dan werken de kids ook niet mee nee..ik weet het.ik hoop dat je weer snel opknapt..
heb jij altyd zwangerschapstesten in huis?ik ben aan het denken om me er een paar te bestellen..
ik heb nu nergens last van..ik denk er gelukkig ook niet meer de hele dag aan ,maar dat komt meschienn door het mooie weer wat hebben gehad..we hebben de tuin weer helemaal opgeknapt,alleen er is veel kapot gegaan door het vriezen!in de veranda is het nu nog lekker warm...daar blijft het wel hangen..Fenna is gelukkig goed gaan slapen,ik doe haar s middags niet meer in bed want s avons is ze echt knebbig..ze schreeuwt dan alles bij elkaar..erg vervelend.o en trouwens ik had mijn broeken nog gekregen maar ze waren te groot..maar een maat kleiner besteld.tja maar weer wachten tot die bezorgd worden hihi..ben wel benieuwd,zul je zien dat die net weer niet fijn passen.i hope..want ik heb echt broeken nodig!!!
nou ik wens je morgen veel succes met bloedprikken en hopen dat je ei hebt gehad..of ben je niet bang voor bloedprikken..ja sommige zijn er bang voor..dat kan he.meschien spreek ik je straks nog of morgen natuurlijk.morgen heeft mijn man ook lekkr vrij kunnen we lekrr binnenhangen met dit klote weer.

doei karin

Terug
Bovenaan