karin/wendy

Hoihoi

ff snel een berichtje, het was onverwacht lekker weer vandaag, dalijk nog naar mijn man, want hij moest toch werken en ik ben nog bij mn ouders. Dus dalijk maar eens naar huis gaan.
Ik heb al maanden testen in huis, is wel gemakkleijk.

Maa rk spreek je snel weer.

Kus ik ga snel

hoi
ff snel een bericht.ik heb het morgen ook erg druk mijn zus is jarig dus daar ga ik al s morgens heen want ze woont in eindhoven.dus ff rijden.ik ga nu naar gtst kijken!!!
fijn weekend!!!
kus karin

ik zit nu effe erop ik mail je morgen meer, maar eindhoven ligt valkbij ons. Wilde ik je effe zeggen, lekker belangrijk he, fijne dag morgen en spreek je.

Gr

Zo nu heb ik effe wta meer tijd voor mn pcvriendinnetje.
Hier alles goed, alleen nog steeds erg verkouden weet niet wat het is, of gewoon echt verkouden of hooikoorts. Als ik het van de week nog heb dan maar effe lang apotheek of huisarts.

Heb je fijne verjaardag gehad in eindhoven, ik ben er vandaag ook nog geweest maar wel in de ikea, we hebben een bedje voor Amber gekocht, zon meegroeibedje, slaapt jullie dochter in ledikantje of in grote bed? Vind het wel lastig om dat te beslissen wanneer je die stap moet maken.

Morgen gaan we lekker niets doen.

Voor de rest maak ik me nergens druk over, dus das wel fijn heb zat andere dingen te doen.

Ik ga weer stoppen en effe met mn man cappuccino drinken

|Fijne avond nog Gr Wen

Hoi,
heeej wat een late reactie he!Sorry!!Sorry!!
Gister naar de verjaardag geweest en we waren pas om 10 uur savonds thuis..ja erg gezellig daar en bijkletsen met iedereen.morgen weer werken en vandaag hebben we wat geshopt en lekker bij burger king gegeten met fenna!dus druk druk..

wij hebben fenna nog in haar kleine bedje..ik hoop dat ik snel zwanger wordt en dat ze er dadelijk uit kan en dan krijgt ze dat oud bed van mij dat maak ik helemaal op withe wach ofzo.

dus jij bent nog wat ziekjes..hooi koorts kan ja dat begint nu weer,gelukkig heb ik er zelf geen last van maar het lijkt me erg vervelend!
en verder hoe voel jeje?
ik heb nergens last van..geen gespannen borsten enz zo als de vorge maanden..hoop???ik hoop zo voor ons allebei dat we nu goed nieuws hebben!!!
ik heb een goed voorgevoel..meer als die andere keren.het zit geoon lekker zo voel me goed geen opgeblazen gevoel..en vandaag heb een zwangerschapstest gekocht..ik was zo gespannen in de winkel en maar hopen dat me niemand zag..hihi net zon klein kind.hihi
maar ik ga pas testen met 1 dag over tijd!de vorige 2 keer veels te vroeg gedaan en dat duit op een teleurstelling dus ik wacht even af!
en jij voel je je anders?wanneer krijg je de uitsalg ven het bloed?gyn?

wanneer moet jij ong worden?woensdag?ik vrijdag dus jij weet het eerder als mij..mmm wel spannend he we gaan die laatste rot week weer in dan wordt het weer nagels bijten..hihi.nee we proberen zo nuchter mogelijk te blijven zolang als me dat lukt he...
he gelukkig weer ff mn hart gelucht bij jou!!
ik ga me zo douchen en nog wat was wassen en dan rond een uur of 10 naar bed tv kijken en dan lekker slapen na zon druk weekend..pfff fenna is bij oma slapen.

doei kus karin
ps morgen ben ik de gehele dag werken dan weet je dat!!
doeixx

Jeetje wat een verhaal zeg, maar lucht wel op he als je het weer kwijt bent, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.

Ik heb pas op zn vroegst as vrijdag mn nod dus moet nog effe wachten, mn borsten doen wel zeerder als anders ,maar ja ik ga niets hopen of denken, ben al te vaak teleurgesteld.
Voor de rest ben ik gewoon erg moe, maar dat kan komen door mn verkoudheid, want dat heb ik sinds dinsdag dus dat kan allemaal daaraan liggen.

Ik moet de gyn bellen moet ik toch zowiezo volgende week maandag bellen, voor goed nieuws of slecht nieuws en dat weet ik ook de utislag. Dus we zien wel.

Fijn dat je je dochter niet thuis hebt, is altijd wel een keertje prettig, tenminste da theb ik, maar wel voor maar 1 nachtje, hahaha.
Ik ga effe weer lekker tv kijken en spreek je morgenavond wel weer.
Werk ze morgen en nu maar afwachten deze week, spannend......

hoi
hoe kan dat jij vrijdag dan pas ong bent en ik ook?de vorigekeer was ik later als jou en ik heb een cyclus van 28 dagen heb jij een langere cyclus dan?ik kom op de 24 e bij mij uit.mijn borsten beginnen ook weer zeer te doen ik heb nu het gevoel dat het weer mis is..toch maar afwachten.

op het werk was het erg druk..maandag he.!
ik kan fenna ook niet langer als een dag missen..moeders he!

nog wat gedaan vandaag met het mooie weer?

ik ga nu weer ophouden met schrijven!!!

tot morgen.
kus karin

Mijn ei was pas heel laat en dan moet je tocxh 14dgn erna tellen en dan kom ik uit op as vrijdag. Maar we zien het wel anders was het al morgen. Dus moet net als ji nog langer wachten, erg he dat wachten.

Ik heb gewassen en ben met amber naar de bieb geweest, en natuurlijk de dagelijkse dingen thuis doen. Een lekker dagje, morgen komt mn moeder en dan gaan we samen met amber boodschappen doen bij de nettorama, daar komt mijn moeder nooit.

Spreek je morgen weer en ik hoop dat je ong uitblijft.

Gr

Terug
Bovenaan