karin/wendy

Hoi wendy,
ik voel me vandaag weer goed maar hopen dat het zoblijft..hoe gaat het met jou?mooi weertje he vandaag?ik heb vanmorgen eerst moeten werken en vanmiddag ben ik ff naar de stad geweest en tot frustratie toe...ik heb niks kunnen vinden..ik had blousjes en t sjirtjes en niks paste..te kort te klein...bah vreeselijk en nu heb ik nog niks en het is zon mooi weer!echt erg hoor!!maar ja ik hoop de volgende keer wel wat te vinden!

Morgen is het weer mooi weer en dan moet ik weer eerst werken en dan smiddags ga ik lekker ff fietsen met Fenna.
Fenna ligt al een half uur in haar nestje ze was echt helemaal op..in bad gaan ging al heel moeizaam en ze viel in slaap onder het eten!zag wel erg lief uit!

ik spreek je snel weer en maar hopen dat het gauw vrijdag is en dat het nu RAAK is!!!we hebben zo ons best gedaan..en dankun jij de gyn bellen en dan hopelijk goed nieuws brengen..zou wel leuk zijn als we samen zwanger waren!!!

Doei xxx Karin!!!

He

Niets kunnen vinden, als ik nu zou mogen winkelen zou ik veel kunnen kopen, zon leuke mode vind ik, nu ben ik ook meer iemand van de losse dingen met een riem erover en een skinny jeans, ben een echt broekenmens, vroeger droeg ik allemaal strakke dingen, maar ja na Amber gaat dat dus echt neit meer, hahhaha. Van wat voor mode hou jij?

Amber ligt er ook al half uur in, maar voor ons nooit een gevecht, ik zeg dan amber naar bed en dan doet ze tv uit ze mag altijd effe tv kijken voor het slapen gaan en dan pakt ze dr knuffeltjes en dan gaat ze zonder tegen te pruttelen naar boven en binnen 2 min ligt ze erin. Das wel fijn vind ik.

ik hoop ind dat het vrijdag is, loop nu al veel naar de wc om te kijken of ik ong ben, denk weer vanalles te voelen, het ging zo goed, ik dacht er neit aan, maar ik ontkom er niet aan ook neit deze keer, maar ja we kunnen nu er toch niets meer aan doen. Raar eignelijk he dat als je zwanger wilt worden het eigenlijk afhnagt van 2dgn per maand, erg weinig he. Ik zag vandaag een stukje van oprah, jaja met dat mooie weer, en daar was een alleenstaande moeder die 14 kinderen had, de eerste 4 1lingen en toen een 2ling en toen achtling, allemaal via ivf, hoe is het mogelijk he, je kan toch neit voor 14kinderen zorgen, en wij willen allemaal zwanger worden en daar doen ze effe ifv en huppa, niet eerlijk. Niet dat ike en 8ling zou willen hoor.
Wat een onzinverhaal he,zat je ook echt op te wachten, hahaha.

ik spreek je morgen weer.

Kus Wen

Ha wat eendagje weer vandaag!
ik voel me misselijk en draaierig in de buik...het zullen de spanningen wel zijn voor vrijdag ik krijg dat nu ook weer heel erg..ik zal toch wel weer ongesteld worden maar het is zoooo spannend en zenuw slopend..en ik met mn 3 maanden oefenen en jij bent al een jaar bezig,wat zeur ik nu toch weer maar ik voel me gewoon klote op het moment ik kan nergens meer aan denken als zwanger of niet???wat voel ik nu weer zal ik ong worden ik heb wat krampjes ben misselijk ik maak me zelf weer helemaal gek zo!ik weet niet doen maar ik doe het toch het zit nu weer echt in mn hoofd!

nou ik ben mn ei kwijt!!!!!!

hoe gaat het met jou voel jje je ook zo shit of maak je  je eigen niet zo druk als mij...was het maar vrijdag dan wisten we het of werd ik nu maar meteen ongesteld dan hoef ik niet meer te hopen..

ik spreek je straks!!!

heel veel groetjes karin

Ik voel me kutkutkut maal zoveel kan ik niet eens zeggen, ik ben ong geworden vandaag, dus op naar zon rotonderzoek, het enige wa tik nu wil is schreeuwen janken en vreten, wat een combi he, moet er wel een beetje om lachen. Ik had zo stiekem gehoopt da thet deze maand wel raak zou zijn, maar waarom zou het nu wel lukken, denk ik nu, is het wel voor me weggelegd. Dus ik voel me ook slecht en k#!*&!!!! en alles wat je neit mag zeggen.

Maar het is wel ik ben wel van de stress af nu op naar de volgende stress van het onderzoek, morgen bel ik naar gyn.

Spreek je nog.

Kus

Heej meis,
wat klote voor je!ik leef echt met je mee!!!verschrikkelijk is het toch allemaal!!!
ik voel m,e ook klote maar ik weet het niet hoor...ben ook bang dat ik het ga worden..maar wat ben je vroeg dan want je zei vrijdag???
ik steun je..je mag alles schrijven wat je maar wilt daar ben ik voor!!!
trouwens ik ga ook eten van de stress als er iets mis is!!!alleen nu heb ik geen trek ik ben af en toe wat gammel of een beetje misselijk!het zal wel komen door de stress allemaal!!!
meid ik steun je!!!
kus karin

hoi
ik sluit me weer bij je aan ik ben vanmorgen ook ong geworden en ik voel me klote!
ik heb ook het idee wat duurt het lang en het zal wel aan mij liggen...ik weet het niet meer ik kan alleen maar janken!!!
kus karin

Dan gaan we ons samen ontzettend klote voelen dat verdienen we wel, heb gisteren wel zoveel gegeten dat ik er buikpijn van kreeg. Maar je mag alles tegen me zeggenw at je voelt als het helpt.
Dan gaan we weer samen voor een volgende ronde, steunen we elkaar weer.

Kus

Hoi wendy
ik kan het niet omschrijven hoe verdrietig ik nu weer ben ik heb al de hele morgen gepoetst om er niet aan te denken en vanmiddag heb ik ff een poos op de bank gelegen.mijn man zegt dat ik er te veel mee bezig ben!hij snapt gewoon niet hoe ik me nu voel.hoe kun je er nou niet bezig mee zijn als je zooooo graag wil!iemand die zegt dat ze er niet mee bezig waren met hun hoofd en toen plots zwanger waren en er wel voor gekozen hebben dat kan er bij mij niet in!!!je leeft naar de nod dag en dan ben je toch benieuwd???of niet???ik wil het zoo graag en jij ook dat weet ik maar ik kan er niet tegen iedere maand afwachten!!!ik snap helemaal hoe jij je moet voelen!heb je de gyn al gebeld?wat gaan ze nu doen dan?dadelijk komt mn man thuis,hij begrijpt mij wel maar toch anders..tja niks aan te doen de volgendekeer beter en ik ga dan zo door de grond heen..snap je ik voel me gewoon klote!ik weet dat hij me probeert te bergrijpen maar ik ben dan helemaal down..ik heb enorme hoofdpijn....fffff mijn hart gelucht!!!
ik ga zo even lekker een kopje thee drinken dan knap ik meschien weer een beetje op want ik wordt   er gewoon moe van!!!

we blijven elkaar gewoon steunen en ik hoop dat ik je vandaag nog ff spreek want ik ben echt wanhopig en ik steun je ook je kunt je verhaal altyd kwijt bij me!!!

doei kuzz karin

Terug
Bovenaan