karin/wendy

Weet je mannen begrijpen het gewoon niet hoe wij dat voelen, een vrouw draagt een kind 9 maanden mee, maar het moet ook in de vrouw komen, en volgens een man gaat dat 123 en denken ze niet echt verder, ze doen die 2 dagen in een cyclus hun best en thats it, en wij meoten maar weer afwachten, en ik heb het al 10000000keer uit proberen te leggen aan mn man, maar die snapt het niet en zegt heel de tijd ik snap het niet, net of ik er iets van snap, en de volgende keer beter, en nu is het hier ook misschien is het niet meer voor ons weggelegd, en dan zakt de moed me helemaal in de schoenen. Hoe leg je zoiets uit aan een man, dat gaat gewoon niet. Wij voelen ons kut als het weer neit gelukt is, wij zijn dan weer ong en dat hebben zij ook niet. Dus ik denk dat het onbegonnen werk is om het uit te leggen aan een man. Mijn gyn vertelde toen precies hoe een vrouw zich voelt en zeker met die laatste 2 weken voor je nod dat die het ergste zijn en dat is ook, dat zijn heldagen voor ons, dus meid ik snap je echt heel goed. Een vrouw is ongeacht ze het wil of neit wil 24uur per dag bezig met het zwanger worden als ze besluiten zwanger te willen worden, daar ontkom je niet aan. En poetsen of breien van mij part werkt maar voor effe om je gedachte te verzetten, maar daarna is het weer terug. Hoe hard ook.

Daarom is het maar goed dat dit bestaat. Dan kunnen we elkaar steunen.

Ik heb gyn straks gebeld ik moet as woensdag een baarmoederfoto laten maken een HSG heet zoiets, is met contrastvloeistof en dan kijken ze of er misschien verkleingen in mn eierstokken zijn, wat een gedoe he, soms is het wel lachwekkend maar af en toe ook neit hoor, hahaha.

Spreek je nog wel vandaag.

X

Ha precies ik kan met je praten mannen zijn allemaal het zelfde!!!
dus dan krijg je een baarmoederfoto..doen ze dat met een inwendige echo?ik weet ook niet precies hoe dat werkt?dan ben ik benieuwd wat ze dan zien..ik maak me ook steeds zorgen ja ik mag niet klagen dat weet ik maar ik doe het toch..ik denk ook weleens het kan ook zijn dat het niet meer lukt..haal ik me zelf dan in mijn koppie..
en dan begin ik weer met lijnen en dan denk ik weer over zwanger worden te veel na er is altyd wel iets wat me bezig houd!ik hoop ook dat ik over een paar weken kan slagen in de stad want anders ziet de zomer er voor mij warm uit want ik heb echt geen truitjes of zo meer.en in de stad(maastricht)was alles te kort wat ik aan deed ja ik ben ook nog eens heel lang dus dat is voor mij met mn truitjes een probleem hoor..vind ik heel erg.ja daar ben ik nu weer over aan het zeuren...ik weet het maar ben gewoon depri...samen zijn we weer depri en over een paar dagen gaat het hopelijk weer beter en kunnen we weer gaan klussen ik zie er nu alweer tegenop..ben aan het denken ovulatie testen???maar dat lijkt me ook helemaal niks noge meer onrust als je de heletijd moet testen..heb jij dat wel gedaan?ik ben nu ook meteen heel hevig weer ong.en de vorige maanden had ik eerst wat bruin(ranzig he)en toen hevig en pijnlijkeborsten en dat had ik nu ook allemaal niet dus raar he eigenlijk???
iedere keer weer wat anders..mijn man snapt dat ook niet eigenlijk moesten zij ook maar eens ong.worden leekt me lachen dan zijn ze weer zielig..net zoals ze ziek zijn...dan hebben ze het ook gelijk heel erg.haha

ik spreek je straks!!!
kuzz karin

Hoe ze dat gaan doen, weet ik nog niet echt ze doen iig met eendenbek, heb je die ooit gehad daaronder?
We zien het wel.

Hoe komt het dat je niets kan vinden in de stad? Als ik zou mogen en kunnen winkelen dan kocht ik de hele stad leeg. is zon leuke mode. Ben je dan zoooooo lang, heb helemaal geen idee ervan hoe groot je bent.

Bij mij is het wel weer wat bruin zal wel zaterdag weer losbarsten. Enm je lichaam kan j echt aardig voor de gek houden, maar zou jouw lichaam aan et ontpillen zijn, heb ik hier op dit forum wel wat over gelezen. ik weet het ook niet, was iedereen die zwanger wilde worden maar binnen half jaar zwanger zeker.

spreek je wel weer, ik zit nu met mn dochter K3 te kijken luisteren, erg gezellig.

Hoi
ja ik ben erg lang 1.85 dat is lang voor een vrouw!en als je dan wat forser bent heb je een probleem dan zijn de truitjes al gauw te kort!ik heb wel vaker een eendenbek gehad!dat is echt geen pretje hoor!ik ben niet aan het ontpillen want ik heb een merina spiraal gehad dus...tja ik weet het niet.ik kan het op het moment niet bijhouden met maandverband en tampons verwissellen(sorry)zo erg is het.straks ben ik zo doorgelekt door de broek heen bah bah wat erg.ik kon niet tegen de pil vandaar heb ik een merina gehad en was ik nog wel gewoon ong.maar niet zo hevig als nu echt een ramp vind ik dat hoor de eerste 2 dagen en vooral nachten zijn erg.ik moet met een handoek naar bed.anders ben ik zo door het matras heen en 2 nachtmaandverband achter elkaar.ja sorry voor de details maar ik wil het ff kwijt hoe erg ik het vind.ik heb me net helemaal toe gegeten aan de friet en frikandellen.heb nu helemaal buikpijn.leuk naar k3 kijken?doe ik ook wel vaker..ff een dvd aan en dan dansen met fenna.heeerlijk!!!!
ik hoop dat ze bij jou geen verklevingen kunnen vinden maar een andere oplossing!!dat we maar gauw zwanger worden!!!!

ik spreek je straks hopelijk weer ff ik ben vanaaf alleen thuis mn man moet nog ff werken vanaaf een beetje beunen noemen ze dat hier.hij is metselaar dus hij kan s avonds nog wat beunen...
en wat je zij over dat winkelen ik hoef ook niet iedere keer naar de stad te gaan want dan is de beurs zooo leeg en ik heb helaas nog geen geld boom in mijn tuin..af en toe denk ik waarom is alles zo duur!!heb jij dat ook?

als je om half 9 online bent dan ben ik er ook kunnen we elkaar steeds krabbellen...

eerst moet ik ff gtst kijken..hihi tot straks!!!
kuzz karin

Dan ben je echt lang ik daxht dat ik al vrij lang was voor een vrouw, ik ben 1.78. Dus ook niet een van de kleinste en ind je hebt dan allemaal korte dingen, iets wat in de winkel meestal voor een jurkje hangt is voor mij een tuniek. Maar ja er zijnnu een hoop leuke dingen in de winkels. En wij hebben helaas ook geen gelboom, was dat maar zo, dan wist ik het wel. hahaha.

Hier noemen ze dat ook beunen, mijn man zit in de koelsector en werkt bij Grenco weet neit of je dat kent.

Jeetje dan ben je echt erg en dan zeur ik met mijn 1 dagje erg en ik vind erg als ik elke 2 uur moet verschonen, maar gewoon 1 maandverbandje, en snachts vloei ik niet veel omdat ik lig, erg vreemd, maar als ik dan sta dan komt het wel. raar he zon vrouwenlichaam.

Ik was net effe aan het naaien, leggingen kleiner maken, doe ze nooit aan dus het moet er eens van komen da tikz e aandoe, als vrouw vind je je vaak te dik dus ik ook, hahha.

Spreek je nog.

Ga dalijk notebook kijken is een mooie film maar kijk tussendoor op de site hoor.

ha
erg he zon lichaam...
nee dat bedrijf van je man ken ik niet.ik zit nu in de veranda en ben nog wat was aan het draaien..en ophangen en vouwen je kent dat wel.
ik ga dadelijk naar plaats delict kijken op rtl 4 en dan zal mijn man wel bijna thuis komen..ik denk dat er in de stad nog steeds leuke en nieuwe dingen binnen komen alleen nu hadden ze helaas niks de volgende keer beter hoop ik.hihi
ja die film ken ik volgens mij wel.we hebben sinds kort digitale tv dan heb je pas veel zenders maar je kijkt toch altijd naar de zelfde zenders film1 enz vind ik niks aan..maar nick jr is voor fenna erg leuk daar komt veel dora op dat vind ze geweldig.morgen nog ff naar de winkel wat spulletjes halen en s middags krijg ik weer bezoek 2 kids!wel gezellig kunnen ze buiten spelen want morgen word het weer mooi weer.
ik spreek je!!
doei

hoi
ik wou ff zeggen dat ik naar bedje ga en kijk daar nog ff tv maar neem mijn laptop niet mee en dan spreek ik je morgenvroeg nog ff!!

doei karin

Dat is goed hoor meid, ik spreek je morgen wel weer, ben nog spannend film aan het kijken zon lekker romatische jankfilm, hahah
Weltrusten

Terug
Bovenaan