A
Anoniem
Guest
Weet je mannen begrijpen het gewoon niet hoe wij dat voelen, een vrouw draagt een kind 9 maanden mee, maar het moet ook in de vrouw komen, en volgens een man gaat dat 123 en denken ze niet echt verder, ze doen die 2 dagen in een cyclus hun best en thats it, en wij meoten maar weer afwachten, en ik heb het al 10000000keer uit proberen te leggen aan mn man, maar die snapt het niet en zegt heel de tijd ik snap het niet, net of ik er iets van snap, en de volgende keer beter, en nu is het hier ook misschien is het niet meer voor ons weggelegd, en dan zakt de moed me helemaal in de schoenen. Hoe leg je zoiets uit aan een man, dat gaat gewoon niet. Wij voelen ons kut als het weer neit gelukt is, wij zijn dan weer ong en dat hebben zij ook niet. Dus ik denk dat het onbegonnen werk is om het uit te leggen aan een man. Mijn gyn vertelde toen precies hoe een vrouw zich voelt en zeker met die laatste 2 weken voor je nod dat die het ergste zijn en dat is ook, dat zijn heldagen voor ons, dus meid ik snap je echt heel goed. Een vrouw is ongeacht ze het wil of neit wil 24uur per dag bezig met het zwanger worden als ze besluiten zwanger te willen worden, daar ontkom je niet aan. En poetsen of breien van mij part werkt maar voor effe om je gedachte te verzetten, maar daarna is het weer terug. Hoe hard ook.
Daarom is het maar goed dat dit bestaat. Dan kunnen we elkaar steunen.
Ik heb gyn straks gebeld ik moet as woensdag een baarmoederfoto laten maken een HSG heet zoiets, is met contrastvloeistof en dan kijken ze of er misschien verkleingen in mn eierstokken zijn, wat een gedoe he, soms is het wel lachwekkend maar af en toe ook neit hoor, hahaha.
Spreek je nog wel vandaag.
X
Daarom is het maar goed dat dit bestaat. Dan kunnen we elkaar steunen.
Ik heb gyn straks gebeld ik moet as woensdag een baarmoederfoto laten maken een HSG heet zoiets, is met contrastvloeistof en dan kijken ze of er misschien verkleingen in mn eierstokken zijn, wat een gedoe he, soms is het wel lachwekkend maar af en toe ook neit hoor, hahaha.
Spreek je nog wel vandaag.
X