karin/wendy

Ha
en hoe is ie?met mij alweer wat beterder.ja we moeten er toch door heen ook al is de appel heeel   zuur!!!
ik zit lekker buiten in het zonnetje en krijg zo bezoek met twee kids.fenna is heerlijk buiten aan het koken..zondag gaan we uiteten met fam.en wat gaan jullie in het weekend doen?vanaaf komt de Hoofdprijs weer op de tv..helemaal mijn serie en ook nog extra lang!heerlijk.ik ga nu ophouden want er komt zo bezoek..ik spreek je straks!!
kuzz karin

Hoihoi

Jeetje wat een lekker weertje heb net mn boek uitgelezen en amber is nu wat aan het ronddwarrelen ze weet niet zo goed wat ze meot doen, als ik effe naar binnen ga komt ze me achterna. Dus dalijk maar weer naar buiten toe nog effe gnieten van het weer.
Morgen ga ik naar een vriendin die gaat vrijdag trouwen en dan is het hier opruimen geblazen, mn man heeft het de hele tijd uitgesteld, maar nu moet hij er toch echt aan geloven. En morgenavond lekker thuis bankhangen, en zondag hebben we een aatnal dingen wat we graag willen doen, rommelmarkt bij ons op het plein en dan zijn er de weidegangsfeesten en is het plaatstelijke dierenparkje houd dat opendag, dus genoeg dingen en ik denk dat mn ouders dan blijven eten hier, wel zo gemakkelijk de frietpan aanzwengelen.

bij mij gaat het ook stuk beter het is al door aan het zetten, ook voor het eerst in die 15keer dat het nu wat sneller gaat. Het blijft zwaar maar ja we kunnen er nu niets meer aan veranderen.

Ik ga straks lekker xfactor kijken en ik denk nog effe wandelen en ijsje ergens eten.

Tot strakjes

hoi hier ben ik weer.
ben net thuis ik ben vanacht bij een vriendin blijven slapen en zijn samen uitgeweest.
dat had ik wel ff nodig heerlijk vol laten lopen met de nodige roze..hihi
en vanmiddag ben ik naar de kapper geweest en ik ben weer helemaal Blond!
morgen hebben we een comunnie feest de hele dag en s morgens naar de kerk en uiteten en de helemiddag en avond.gezellig kan fenna weer met de kids spelen!
ja zeg dat wel gister heerlijk weertje.vandaag waaide het behoorlijk hard en was het af en toe koud je wist niet goed wat je aan moest!fenna ligt al een tijd in bed en hebben we vanaaf het rijk alleen.trouwens mijn ong wordt gelukkig weer wat minder.. lekker met zn 2   aan het rusten  vanaaf en lekker een toastje erbij en een kaasje.. romantisch en een filmpje..kaarsjes aan..
ik spreek je weer...
doei kus karin

Jeetje wezen stappen dat is voor mij echt een eeuwigheid geleden.
Fijn dat je het leuk hebt gehad en effe niet eraan hebt gedacht, is ook weer eens fijn he.

Vandaag was het hier smiddags erg fris, geen zon meer te bekennen, morgen gaan we lekker heel de dag naar dingen kijken, is wel gezellig en mijn ouders komen ook, vandaag hebbe we de schuur opgeruimd en een hoop dingen weggedaan, dat doet een mens goed dingen opruimen en wegdoen, volgend weekend is de zolder hier aan de beurt, we hebben een pracht van een zolder echt een gewone 4e slaapkamer en we doen er echt niets mee. Echt zonde.
Vandaag ook nog naar vriendin geweest die gaat vrijdag trouwen, kreeg ik een foto in mn handen gedrukt van een andere vriendin van haar die een baby heeft, en daar zat ik ook net op te wachten. En dan zegt ze mooi is die he, jaaaaaaaaaaa.
En dan dnek ik ik wil ook, maar ja.

Fijne dag morgen en misschien spreek ik je morgen nog en anders maandag weer.

Had je trouwens eerst een andere kleur haar dan???

Kus....

Hoi
wat een dagje was het vandaag wel erg leuk en druk..
en jij ook leuk gehad?
ik had trouwens bruin haar maar dat was ik weer eens moe..dusse ja blond is mijn kleur en staat me veel beter.
ik ga morgen beginnen met lijnen..niet meer snoepen en veel minder eten en trainen op een fiets kan ik me daar mee bezig houden en maar hopen dat ik dat zwanger worden even aan de kant kan zetten..niet verkeerdd bedoeld maar dan kan ik mijn zinnen ff ergens anders opzetten snap je?dan ben ik ff op andere gedachten en kan ik me daar op focussen en dan evengoed hopen dat het gauw een keer raak is!
ik moet echt snel wat kwijt ik heb er last van naar mijn weten.
morgen weer werken flink inruimen enz.zal wel druk zijn.
ik ga nu weer stoppen en ik spreek je morgen avond weer!!
kuzz karin

Hier vandaag ook leuke dag gehad, alleen kut dat ik iemand zag van mijn zwangerschapsyoga toen ik dat deed toen ik zwanger was van Amber en die was weer zwanger en op haar einde, dus dat was weer een domper, dus mijn hoop is weer iets minder geworden, maar ja, komt wel weer goed, heeft tijd nodig.

Dat wat jij nu gaat doen dat werkt bij mij niet meer, helaas neit meer, ben veel te zenuwachtig voor alles, ik hoop echt maar snel at ik zwanger ben. Laten we het hopen ga ook de kans vragen aan gyn wat zij denkt hoelang of dat het nog wel lukt. Dus we zien het wel.

Morgen heb ik lekker niets, de hele week eigenlijk niet, is wel fijn alleen vrijdag een bruiloft van mn vriendinnetje.

Spreek je.

Kuzzz

He hoe is ie?? Je zal het wel razend druk hebben op je werk en met je dochtertje.
Wel rustig aan doen he, spreek je snelw eer.

Kuzzz je pcvriendinnetje

Hoi hoi
ja erg druk heb ik het gehad ik had gister avond de pijp leeg vandaar dat ik geen bericht meer gestuurd had.nu ben ik er weer!!!
alles goed met je?wanneer moet je ook alweer naar de gyn?of weet je dat nog niet?
ik ben druk bezig met lijnen...lukt me aardig goed moet ik zeggen ik ga ervoor!en als ik zwanger wordt dan is dat ook nog eens fijn en een paar kilos eraf!het wordt alleen maar meer anders en dat moeten we niet hebben!je snapt me toch wel he?ik ben gewoon op het moment dood ongelukkig met mijn lichaam en alleen ik kan er wat aan doen en al zeggen andere ja je bent niet dik maar ik vind van wel en dan ga ik er ook wat aan doen!
en jij wat heb jij nog gedaan en vrijdag lekker groot feest bij je vriendin?met alles erop en eraan?wel leuk hoor!
ik ga zo gtst kijken en ik dacht mijn pc vriendin zal wel denken dat ik geen tijd meer voor haar heb!nee dat is niet zo ik denk zekers aan je!!
tot schrijfs en morgen ben ik er gewoon weer rond de middag denk ik!!!doei kuzz karinnetje

Terug
Bovenaan