karin/wendy

Heej muppie,
ik heb je verhaal net al gelezen dus je hoeft het niet nog een keer te schrijven je vind het al erg genoeg!!en dan zon reactie!!!op het forum!!ik begrijp je en ik steun je dat weet je!!je kunt altijd tegen me aan praten ook al kun je me niet zien en ken je me ook niet!!ik ben er!!
wat kl*te zeg!!
wanneer moet je weer terug?
ik hoor het wel als je weer zin hebt om met me te praten!!

kuss karin

Hoi

Je hebt mn verhaal gelezen, Het is echt kut kut kut maal weet ik neit hoeveel, volgende week donderdag horen we wel hoe het verder gaat en misschien dat het wel via kijkoperatie weggehaald kan worden wat er dan ook zit, we kunnen neit anders dan alleen maar wachten, maar het blijkt wel al die jaren wat ik gevoeld heb in mn lijf dat dat wel waar blijkt, het is dus luister goed naar je lichaam en jezelf en laat je neit zomaar wegsturen, en dat zal ik dus nooit meer laten doen.
Dus heb weer een kutdag, erg he, alweer.
Kan ook niet veel over iets anders kletsen, komt wel, nu zit dit heel hoog, en dat heeft effe plaatsje nodig.
Komt goed, dan maar via ivf of weet ik het.

Hoe is het met jou??

Kus Wen

hoi
met mij gaar het goed maar het gaat nu ff om jou!
ik vind het heel erg!!ik leef met je mee meid en ik denk aan je!!
ik ga nu naar bedje want ik moet morgen vroeg heel vroeg op want ik ga om 6 uur naar de kindermarkt!!in het dorp!
ik spreek je!!heeeeeeeeel veeeel sterkte meis!!!maar dat weet je he!!!
kus mij

Heej meid
hoe gaat het nu met je?weet je al meer???
Ik zet ons maar weer even bovenaan..
gister koninginnen dag gevierd?afschuwelijk watdaar gebeurd is he?
Ik zit nu lekker in de tuin en ben aan het genieten van het mooie weertje!
Ik hoor wel weer van je!
groetjes karin

Ha

Hier is alles goed hoor, ik schrijf je snel een wat langer berichtje we zijn aan het opruimen, maar alles gaat al wat beter, ik spreek je snel weer.

Gr Wendy

ff weer bovenaan lijst zetten. Ik spreek je morgen wel weer. Dan heb ik meer tijd.

ff weer bovenaan zetten, we waren gezakt naar pagina 2. En ff meteen een langer berichtje van mij.

Hier gaat alles goed, ben nu wel in denk ik ontkenningsfase beland, zeker omdat ik afgelopen woensdag een invalgyn had en ik denk dat als ik donderdag naar mn eigen gyn moet dat het dan allemaal een leugen is, raar, ik weet het, maar dat zit er nu eenmaal in, ik weet dat ik mezelf voor de gek houd. En weet ook dat ik geen kindjes krijg meer vanzelf.
Nu komt er zoveel op me af, ik moet eignelijk vragen gaan maken, maar stel dat uit, want zo heb ik het nooit gewild, ik wilde het op de normale manier en niet via iets anders. Wat raar allemaal, ging alles maar vanzelf.

Maar hoe is het met jou?
Lekker vrije dagen gehad?

Spreek je snel weer.

Kuzzz

Hoi Wendy,
wat fijn om te horen dat het iets beter gaat.ik snap dat je het niet kan geloven hoe moeilijk het ook is.ik kan er helaas verder niet helpen als je te steunen maar ik hoop dat je mij nog wel blijft schrijven want dat is erg belangrijk voor je dat je tegen iemand alles kunt vertellen!!!snap je..ik ken je niet maar ik begrijp je heeel goed meid!
ik moet zeggen dat het met mij heel goed gaat en denk er niet zoveel aan...maar ik ben ook heel druk.ik ga deze week ook niet als een gek klussen want ik weet dat het dan net zo goed weer een domper kan zijn!zoals die andere maanden!we doen het gewoon als we zin hebben deze week en ik zie wel wat ervan komt want je kunt het toch niet dwingen!als je me begrijpt!ik denk ook aan je want iedere dag kijk ik of je geschreven hebt...
ik ga nu Anne-Frank kijken en ik spreek je!!!Groetjes Karin

Terug
Bovenaan