karin/wendy

oja ik was effe vergeten dat het klusweek is deze week, maar ikz ie daar het nut niet meer van in, wordt toch neit zwanger op die manier dus hoef me daar niet druk meer om te maken, ene kant brengt dat rust, ik denk wel da tje dat snapt en de andere kant is het ook frustrerend, want dan hangt het alleen maar van de gyn af. Erg irri. Maar ja niets mee aan te doen, morgen ga ik dagje shoppen en kan ik mn zinnen verzetten, en dan is het weer donderdag en mn man gaat mee, dat is iig fijn.

Tuurlijk blijf ik met je schrijven waarom niet, ben je bang omdat het nu niet vanzelf bij mij gaat dat ik dan stop met dit forum, ben je gek, veel te leuk en fijn dat er ook andere vrouwen zitten met hetzelfde en dat is graag zwanger willen worden, maakt niet uit hoe ,maar iedereen zit in hetzelfde schuitje.

Voor de rest niet veel te vertellen, jij weer lekker druk? Ik heb vanavond 3 klantjes en morgenvroeg 1 en dan vrijdagavond nog 2. En dan is het weer lekker weekend, lekker moederdag, ben benieuwd wat Amber en mn man doen, ik heb zon kopje gekocht bij kruidvat die je zelf op moet schilderen, dus dan kan hij vooruit met Amber.

Spreek je snel weer.

kuzzzzzzzz

Hoi
Met mij gaat het goed en ik zit weer lekker in mijn vel...
Ben wel erg druk deze week maar ik schrijf je evengoed!
net boven gepoetst en ff koffie gedronken en dan dadelijk komt mijn man alweer thuis..vandaag een keer lekker vroeg.ik ben er nu ook niet meer zo mee bezig want jou verhaal heeft me zo vast gegrepen ik heb het met mn man over gehad en   hij schrok ook en ik ben zobang dat het bij mij ook niet gaat lukken..ik weet niet waarom ik ben gewoon heel bang!dat komt omdat we allebei gemakkelijk zwanger zijn geworden bij de eerste en nu weer graag willen en dan lukt het niet...ik ben benieuwd hoe het deze maand gaat..ik moet ff wat kwijt..vorige maanden na merina was ik ook rond de eisprong zeg maar heel droog van onder terwijl ik dat voorheen niet had en nu best wel veel slijm deze week.het kan ook zijn dat het na de merina ff opgang moest komen dat mijn lichaam ff ontregeld was.we zien het wel weer ik weet het ook niet.dus.en jij ook niet denk ik of meschien kun je me wel helpen.dus morgen ga je lekker sjoppen..heerlijk en je man mee dat is fijn!
ik ga nu weer stoppen en ik hoor wel weer van je!
kuzz karin

Ha meissie

Hier lekker alles, lekker wezen shoppen en zowat heel de stad leeggekocht, dat doet ene vrouw ook erg goed, kleren passen en kopen. Mooie dingen gekocht, mn man moet geowon wat extra gaan werken, hahahah.

Dat droog heb ik niet, bij mij is het gisteren begonnen met slijm, dat is wel goed he, misschien kun je nu een keertje kijken of je er een lijntje van kan trekken want dan is het goed en kan het zaadje naar je weet ik het, maar dat moet je tussen je vingers pakken je slijm en als er een lijntje bijft dan is het goed, misschien een tip. Moet wel plakslijm zijn. Bij mij is het ook weer begonnen.

Wij hebben gisteren geklust, zonder dat het moest, maar weet je in je achterhoofd weet je eignelijk wel da thet nu de klusweek is, dus doe het dan toch maar, wie weet, komt het nog vanzelf.

Ik spreek je snel.

Kuzz

Hoi
ik kon er vanmorgen een lijntje van trekken heb ik dan vandaag mijn ei?we hebben maandag geklust.is het goed dan of vandaag weer?ik weet het echt niet meer.
wat fijn dat je van alles hebt kunnen vinden heerlijk toch!ik meende dat je morgen pas ging.sorry!wat heb je gekocht?
ik spreek je hopelijk straks!
en wat goed dat je evengoed geklust hebt!dat doe je goed meid en jazeker je weet het nooit!
kuzz karin

Ze zeggen dat dan je ei nadert, ik zou dan toch vanavond en vrijdag klussen als ik jou was. MAar wanneer je ei dan is weet ik niet precies.

Ik heb leuek shirtjes gekocht zonder mouwen voor in de zomer en 2 jurkjes, 2 leggingen een sjaal en nog een riempje, dus ik kan er weer tegenaan, en voor mn dochter nog wat leuke dingen en een badcape waar je met je hoofd in kan is lekker warm voor als ze water uitkomt. Dus mn dag kan neit meer stuk.
Ik ben wel helemaal weg van paars, erg irritant, heb ook altijd bijna paars aan, of iets van accesoire. Erg he!

MAar misschien dat nu pas je cyclus goed op gang komt, ik weet niet hoe dat gaat. LAstig he zon vrouwelijk lichaam.

Spreek je. Kusss

Hier vandaag bij gyn geweest deze gyn zegt weer dat ze het niet zeker weet of het wel allemaal dicht zit, dus dan maar kijkoperatie, ze weten het gewoon echt niet, want stel dat er verklevingen zitten waar komen die dan vandaan, dat weten ze niet, ze weten nog helemaal niets, ze zei dat ik nog gewoon zwanger kon worden, nu weet ik het dus echt niet meer, ik heb het idee dat ze het niet weten hoe het komt da thet nog niet gelukt is, maar ik heb wel het idee dat er verklevingen zitten ik weet wat ik gezien heb vorige week, en zij was er niet bij, dus dat is ook nog eens anders, maar ja we wachten maar weer af, en we zijn weer aan de klus, vanavond weer, mijn ei had ik nog niet gehad, zal wel vandaag of morgen komen. 20e is mijn nod. Als ik niet zwanger ben dan heb ik 5juni kijkoperatie,daar zie ik wel tegenop en ben bang dat ik die meot ondergaan.
MAar ja we wachten af. Dus ben niets wijzer geworden vandaag dus erg onzeker nu.

Maar hoe is het met jou?? EN je slijm???

Ik hoor het wel weer.

Ku\zzz

Ha wendy
nou ik zou me ook erg onzeker voelen als ze dan dit en dan dat zeggen!als je een kijk operatie krijgt dan zitten ze er boven op en kunnen ze zien hoe het van binnen allemaal zit maar het is zeker niet leuk!!!gewoon weg kl*te!!!en dan zeggen ze je kunt nog proberen...je wordt er onzeker van!ja ze willen natuurlijk het zekere voor het onzekere!maar gelukkig voel je niks van zon kijkoperatie....ik steun je en het grijpt me allemaal erg aan meis!je weet je kunt altyd je verhaal kwijt.nog ff een vraagje..heb je er wel met je ouders over gepraat of willen jullie het voor jezelf houden..ik weet het niet wat ik zou doen..de ene kant zou ik het ze zeggen en aan de andere kant weer niet.
wat is het lichaam van ons toch raar he?
met mij gaat het goed..vandaag naar de stad geweest met mijn moeder en fenna en haar een nieuw jasje gekocht!
met het slijm wordt het weer minder en hopelijk is mijn ei nu geweest en hen ik maandag en gister goed mijn best gedaan.haha
ik ben morgen de heledag op de joets dus ik spreek je morgen avond weer he?
kuzz karin

We hebben het gewoon de ouders verteld, mn   moeder is meegeweest met die baarmoederfoto, ik vind het toch wel prettig om het er met andere mensen over te hebben, ik ben er ook wel vrij open in, niet naar mn ooms en tantes die hoeven neits te weten, maar als ze het vragen dan zou ik er toch niet zo moelijk over doen.

Dus lekker wezen shoppen en zelf niets gekocht?? Hoe is het trouwens met je lijnen??

Hier vandaag lekker een dagje thuis moet een hoop doen, maar ik zoek het voor geen meter zoals we dat hier zeggen.

ik spreek je vanavond.

Kuzzzz

Terug
Bovenaan