karin/wendy

Ha wendy
ja dat is fijn dat je er met je ouders over kunt praten..
met lijnen gaat het prima hoor kan me er goed aanhouden alleen morgen gaan we bbq dus dan wordt het weer moeilijk voor me!
ik heb inderdaad niks gekocht de handen op de klip..hihi
ik heb net mijn moederdag kado s al gehad!een leuke hang plant vooor buiten en wat kleine lieve plantjes voor in de potjes en het ziet er meteen fleurig uit!
we hebben dus weer een druk weekend voor de boeg.pfff maar wel leuk en gezellig altyd he!
komt er vanavond wat op de tv?mijn serie is verplaatst zou eigenlijk vanaaf komen en dan komt het nu morgen..dat is ff balen zeg!
ik spreek je.. kuss karin

Zo ik heb vandaag de kledingkast opgeruimd, was toch wel nodig, zowat heel mn oude garderobe van voor Amber is nu foetsie. Had dus echt nieuwe nodig. Is wel weer fijn opruimen dan zie je wat je weer mag gaan kopen en voor een vrouw is dat natuurljk geen straf.

Vandaag heb ik ook al lieve bloemetjes van Amber gehad morgen krijg ik nog wat, maar daar moet ik nog effe op wachten.

De xfactor is ook verplaatst naar vandaag dus vandaag lekker kijken en prisonbreak opnemen want die is weer begonnen en dat is een superserie met mannen waar je wel een rol beschuit mee wil eten smorgens.

Ik spreek je misschien straks nog.

Zo ik moet het effe kwijt, maar ik heb me toch zin in seks, zowat de hele dag erg he!!! Hahahah

Kuzzz

Heej
ikga dadelijk de hoofdprijs kijken en ja ik heb ook zin!!haha
ik heb net gebbq heerlijk!
ik ga nu stoppen kuzz karin heb niks te vertellen..sorry

Hoihoi

Ik zet ons effe weer bovenaan, heb het wat druk gehad en nog, dus kan niet zovaak schrijven net als anders.

Straks klantje eerst dalijk nog met hondje wandelen en poetsen,   dan vanavond 4 klantjes, morgen eerst naar huisarts met Amber ze heeft ontzettende haaruitval en erg moe dus wil wel laten controleren, en gisteren waren we bij prelogopodist geweest ivm eten, en die wil graag dat ze Amber door de medische mallemolen halen omdat ze zo slecht eet, dat kan er ook ngo wel weer bij. Morgenavond lekker naar musical Sound of Music in eftelingtheater. Donderag is mn vader jarig en dan is het weer vrijdag, dan heb ik niets. Maar dan weet je als ik niet zoveel reageer net als anders.

Hoe is eht met jou?
Ik las hier op het forum dat als je van die ovulatietesten gebruikt dat als je je piek bereikt hebt via die testen dan ehb je je ei al gehad, en daar komen ze nu mee he, hahaha.
Hier gaat alles goed, wel vaak geklust, maar gewoon omdat we het wilden niet omdat het moest, moet wel zeggen dat dat wel fijn is, maar ik weet dat als ik de 20e mn nod heb ik weer elke minuut naar wc ga. Maar ja we zien het wel weer iig 5 juni kijkoperatie lekker net weekje voor mn vakantie.

kuzzzz

Hoi
Ik weet niks van ovl.testen af helaas ik kan er niet over mee praten!ik heb het ook druk morgen is oma jarig.ik weet verder niet veel te vertellen maar zo gauw als het richting de volgende week gaat heb ik dat ook weer en dan moeten we elkaar maar weer heel goed steunen en heel veel duimen he!!!
ik hoop er ook niet op hoor maar we hebben het deze week 4 keer gedaan dus dat zit wel goed he.en nu ben ik erg moe morgen nog ff werken en dan gelukkig weer vrij..
dus jij gaat naar het efteling theater?wat leuk!mij lijkt zon musical erg leuk.ben er nog nooit geweest.heb net ff geslapen op de bank samen met fenna.heerlijk was ik echt aan toe en   dadelijk ga ik koken heerlijk asperges.mmm verse.vind je die ook lekker?ik hou er wel van.in de asperges tyd eten we hem wel 3 keer per week.en vanaaf lekker met mijn man op de bank hangen!ik ga nu stoppen en dan spreek ik je wel weer he?
kuzz karin

Hoi
Ik weet niks van ovl.testen af helaas ik kan er niet over mee praten!ik heb het ook druk morgen is oma jarig.ik weet verder niet veel te vertellen maar zo gauw als het richting de volgende week gaat heb ik dat ook weer en dan moeten we elkaar maar weer heel goed steunen en heel veel duimen he!!!
ik hoop er ook niet op hoor maar we hebben het deze week 4 keer gedaan dus dat zit wel goed he.en nu ben ik erg moe morgen nog ff werken en dan gelukkig weer vrij..
dus jij gaat naar het efteling theater?wat leuk!mij lijkt zon musical erg leuk.ben er nog nooit geweest.heb net ff geslapen op de bank samen met fenna.heerlijk was ik echt aan toe en   dadelijk ga ik koken heerlijk asperges.mmm verse.vind je die ook lekker?ik hou er wel van.in de asperges tyd eten we hem wel 3 keer per week.en vanaaf lekker met mijn man op de bank hangen!ik ga nu stoppen en dan spreek ik je wel weer he?
kuzz karin

Heej meis
ik zet ons weer even boven aan!!!
veel plezier vanavond!!!
grt karin

Terug
Bovenaan