karin/wendy

Ha wendy,

Nee ik ga niet echt iets spannends doen in het weekend!
jij wel?
soms denk ik hoe kan dat nou dat ik de vorige keer zo snel zwanger was..
Dat gevoel zal jij ook wel kennen.!
Maar ja we gaan (vrolijk)verder.
Nu zitten we weer in de zelfde klusweek!ik heb de  10e mn eisprong en ze zeggen dat de 9e mn vruchtbaarstedag is ..moet ik dan dinsdags klussen en vrijdags of hoe doe jij dat dan?klus jij op de eisprong dag ook?ik weet het ff niet meer.!kun je me ff raad geven?

Grt karin

Hoihoi

Dat zei ik gisteren ook tegen gyn da tik het niet snapte dat het de 1e keer wel snel raak was en nu niet. Zij kan daar ook geen verklaring voor geven, maar ik wist wel dat er ong een half jaar voor stond. Ben me echt zorgen gaan maken na het half jaar. Zij begreep me gelukkig heel goed, dat je er verdriet over hebt dat je de 2 laatste weken van je cyclus je niets anders doet afvragen of je het misschien bent en of je ergens al een pijntje voelt. Dat is wel fijn dat zij het begreep.

ik weet neit wanneer ik mijn eisprong heb dat hoor ik van de gyn en zij zal wel zeggen wanneer het de beste tijd is. Wij doen het iig niet meer voor volgende week vrijdag ivm ong en dat het zaad van mijn man ingeleverd moet worden en daar zijn weer regeltjes voor. Dus wij beginnen na volgende week vrijdag. Ik weet neit precies wanneer je het beste kan klussen dan, maar daar help ik je volgende week mee, dan hoor ik ook wat meer info van de gyn.

Tot schrijfs.

Kus Wendy

hoi
dat is fijn wendy dat je me een beetje wil helpen!!
kus karin

hoi wendy,
ja een fijn weekend dank je.maar het weer is kl*te!
ik ben weer eens echt hevig ongesteld!niet normaal.met 2 verbandjes achter elkaar red ik het niet.bah bah wat een ellende hebben we weer.ik ben het altijd zo hevig dat ik vroeger ook eerder aan de pil ben gegaan en na de zwangerschap van fenna een merina.tja na het stoppen van de pil was ik meteen zwanger en nu na stoppen na merina nog niks...maar ik moet niet klagen ik zit pas in de 3e ronde natuurlijk maar voor mij duurt het ook lang..als je snapt wat ik bedoel he...een maand is zoo lang ineens en eerder zij ik wel eens wat vliegt de tijd maar nu niet meer..maar naar mate je langer bezig bent denk ik dat je er beter mee om kunt gaan..in meer opzichten.een vriendin van mij is alweer 2,5 jaar bezig en ze hebben al een zoon 4 jaar en het gaat daar ook niet gemakkelijk!ze is ook heel onregelmatig ongesteld   zij zegt wel eens tegen mij we zien wel als het komt.want ze heeft ook al ovtesten gedaan en ze zegt dan ben je er zo mee bezig..je maakt jezelf helemaal gek ermee.met haar kan ik er ook over praten dat is wel fijn.en met jou natuurlijk ook he!!!
ik ga zo ff wat wassen en poetsen dat moet ook gebeuren!!!

dikke kus karin

Hoi Karin

Ben net gezellig naar vriendin geweest, is wel effe 3 kwartier rijden om daar te komen, maar het was supergezellig. ik kan gelukkig met met vriendinnen met kind of zonder kind er goed over praten, zij leven met me mee.
Is altijd fijn als je dat kan. Maar goed wachten duurt altijd lang, voor mij nu gelukkig wat minder lang, want ik heb het vooruitzicht dat ik vrijdag weer naar ziekenhuis moet, dus dat gaat wel snel.
Ben alleen benieuwd of ze wat gaan vinden en anders meoten we nog een half jaartje aanklungelen en als er dan nog neits is dan de hormonen.
Maar wachten we eerst effe op dit, misschien da thet wel deze ronde gebeurd, who knows.

Ik ben vandaag ook echt heel erg ong geworden heb dat na de geboorte van Amber maar 1 dag van de ong. Was eerst veel en veel anders, maar ja, da tis nu eenmaal zo, maar die hevigheid is wel altijd op zaterdags zou ik dan toch op een andere dag mijn eisprong hebben gehad, we zien eht wel en horen het vrijdag wel.

Heb je trouwens gepoetst?? ik probeer dat altijd door de weeks te doen, en dalijk gaan we lekker chinees halen.

Spreek je snel

Kus

Hoi wendy
ik heb vanmiddag lekker met mn dochter in het speelveldje gezeten en daarna hebben we bezoek gehad!
Ja dat poetsen doe ik door de weeks ook maar ik meen dat ik op zater min of meer een grote poets moet houden..hihiik ben best wel   netjes aangelegd..hihi
ik vind dat gewoon fijn.
ik hoopvoor jou dat je volgende week nieuws krijgt en dat jullie dan weten waar jullie aan toe zijn..of hij schiet deze maand gewoon raak he!!hihi
hopelijkbij mij ook.vanaaf vuurzee kijken dat is ook een van mn favo series komt op ned 1 om half10.mn man vind er niks aan maar ik wel.maar hij kijkt wel altijd in spanning mee dat is mannen eigen he een beetje ruig praten hihi!!
ik spreek je nog.ik spring nu ff onder de douche en dan mn dochter ff..kuss karin

Ik ken die serie helemaal niet, nooit van gehoord, wij weten dus echt nog niet wat we gaan kijken, iig geen voetbal, houd ik niet zo van.

Amber ligt er al lekker in, eerst in de douche geweest en toen er lekker in.

Ik zag dat er weer iem zwanger was op het forum, vind je dat niet een beetje pijn doen, begrijp me neit verkeerd, ik vind het super voor ze , maar dan denk ik waarom zij wel en ikke niet, heb jij dat ook een beetje stiekem??

Vind het wel leuk om met je te praten over dit allemaal, want iemand anders weet toch niet zo goed hoe je je voelt, ze leven allemaal met je mee, maar je kan er het beste over hebben met mensne die in hetzelfde schuitje zitten. Ben blij met zon forum.

Heb er echt een hekel aan da tik nu ongi ben, jakkes. Maar ja, volgende ronde, misschien zijn we dan alletwee, wie weet.

Kijk ze vanavond.

X Wen

Terug
Bovenaan