karin/wendy

hoi wendy,
ik ben vandaag ziek thuis....ik heb een griepje...keelpijn,hoofdpijn,ik voel me dus echt niet lekker..shit happens!
ik hoor wel van je en trouwens lees ook ff mn berichtje van gister als je die nog niet gelezen hebt.kuss karin

He das shit dat je nu ziek bent net nu het lekker weer is. Jakkes.

Ik had je berichtje gelezen, ik heb dat dus echt neit ik zal mijn verloop eens vertellen van ong.
Ik begin altijd met wat bruin dat duurt 2 a 3 dagen en dan 1 dag hevig dat ik telkens na wat zal eht zijn om de 2 uur moet verschonen en dan die dag erop is weeruinig en dan is er zowat niets meer alleen met afvegen zeg maar. Dus dat is alles. Valt op zich wel mee. Maar voor mijn zwangerschap was het 5 dagen gewoon . Dus helemaal verandert.

Rust maar lekker uit, ik heb druk dagje voor de boeg, dalijk effe wandelen nog poetsen en om half 1 staat er een klantje voor de duer en om half 3 moet ik weer ergens zijn voor Amber en vanavond nog een klantje.

Tot swchrijfs vandaag.

Liefs

Hoi wendy,
Ja jakkes ja.met dit mooie weertje!
dus je hebt het druk...en ook nog poetsen vandaag?en een klant dan heb je een drukke dag voor de boeg!ik ga maar wat bankhangen voor zover dat dat kan met mn dochtertje.
ze vragen toch de aandacht van je.
trouwens mijn ong.is nu al veel minder..ik hoop dat het morgen voorbij is..volgens www.predictor.nl zijn mijn vruchtbaredagen vanaf volgende week.ik ga dan vanuit dat dan mn ei is...maar zeker weten doe je het niet.of kan ik daar gewoon vanuit gaan met zon cyclus van 28 dagen?ik probeer gewoon vanaf volgende week om de dag te klussen en niet iederdag..dat hebben we de vorige 2 maanden wel gedaan.meschien is dat wel de fout geweest en dat het zaad van mn man dan niet meer zo goed was.het was ook helemaal niet zo fij iederdag weer.ik had wel zin maar het was zon moet en zo voel ik het nu eigenlijk niet..we zien wel!ga niet meer iederdag zo als de vorige keren.hihi

nou meid..poets ze,werk ze enz.
heel veel liefs karin

Ha

Het drukke dagje is ten einde, gelukkig, net nog effe lid geworden van de bieb, maar amber heeft erge last van uurtje verschil, ze was ook erg moe.
Hoe is het met je ziekzijn??? Wel zonde hoor met dit mooie weertje.

Ik zie erg op tegen as zondag dan hebben we een verjaardagsfeestje van de oma van mn man, maar er is een net zwangere bij, jakkes, daar zat ik net op te wachten. Ga liever de zwangeren zoveel mogelijk uit de weg, heb jij dit ook dit gevoel? Begrijp me neit verkeerd, vind het super voor die mensen, maar wou gewoon da tik het was, egoistisch he. En dan verteld die zwangere heel de tijd leuke verhalen, ajajajaja, wij weten het wel, maar wil het nu gewoon effe neit horen, snap je dat.

Ga vanavond een beetje bankhangen vind het ook wel spannend of ze vrijdag kunnen zeggen wanneer mn eisprong ong is. Dat scheelt klussen.
Goed zo niet elke dag klussne is ook beter voor de romantiek, 1 keer in de 2 dagen is echt beter voor het zaad van de man.

Hoor snel weer wat van je.

Kuss Wen

hoi wendy
ik ben nog steeds ziek.
ik heb dat ook met zwangeren..gister hoorde ik dat ook iemand zwanger was en haar zoon is net zo oud als onze dochter en dan denk ik had ik kunnen zijn....voor ons tweede..maar ja ik ben ook erg jaloers maar dat krijg je gewoon..ik gun het ze allemaal maar ikben gewoon heeel jaloers maar dat weten zij gelukkig niet!!
en zonde van het weer ja dat ik ziek ben maar ik had al een paar weken dat ik aan het sukkellen was en dan nam ik er wat tegen en dan komt het niet door he..en ik denk dat mn lichaam nu zo iets had van   stop!!!!jij rust maar eens lekker uit nu..
maar daar komen we wel weer over heen he...doei en tot spreeks vandaaag!!!
kuss karin

Hoi

Dan moet je volgende keer maar goed uitzieken, misschien dat dat ong ontregeld heeft, ik weet het niet, kan best volgens mij, het lich zit toch al raar in elkaar.

Dus vandaag nog maar weer lekker zieken.

wij zijn net lekker wezen wandelen, amber heeft zon driewielertje en dan kan ik haar duwen, maar dat is nog best zwaar, want ze snapt het sturen nog niet echt, en dan nog een hondje erbij. MAar wel heel leuk.

Dalijk nog maar eens effe strijken en nog maar een keertje stofzuigen, want straks komt er weer een klantje. Amber komt net binnen ze heeft genog van eht b uiten spelen, spreek je staks nog wel een keertje.

Gr Wen

Hoi  hier vanuit het zonnige Maastricht!!!
Ik zit weer eens binnen met dat fijne weertje.balen als een stekker!!!
maar ja niks aan te doen en ik voel me alweer ietsjes beter...
en jij moet je vanmiddag nog behandelingen doen?Fenna ligt net in bed ff een dutje doen.ik heb zon raar gevoel dat het deze maand wel eens raak kon zijn.ik weet niet ik heb een voorgevoel en dat had ik de vorigekeren niet,maar ja we zien wel.ik ben er niet zo mee bezig als de andere keren..ik ben evengoed op het forum omdat ik het leuk vind om met andere te kletsen en dingen uit te wisselen..snap je?jij bent voor mij een goeie steun..ook al ken ik je helemaal niet maar gewoon het voeld erg relaxed!heb jij dat ook?
Groetjes en sorry voor mn laate reactie!!!

Dikke kus Karin

Hoihoi

Die van mij ligt er ook net in, ze moet wel want om half 2 komt er een klantje.

Ik heb dat ook hoor, is gewoon fijn om er met iem over te hebben en niet alleen maar de globale dingen, maar ook over weet ik niet wat de niet zo smakelijke dingen waar je het anders neit over hebt.

Nog zon onderwerp, ik vloei nog steeds, gisteren haast niets dus dacht het is over en nu ben ik weer begonnen te vloeien, ben het nu al een week, nooit eerder gehad, heb jij dat ook ooit eens gehad?

Ga weer zo stoppen spreek je straks nog wel een keer.

Gr en geniet toch nog een beetje van de zon al is het maar achter het raam.

Kus Wen

Terug
Bovenaan