Kerst-baby!

Hoi Petra,

Ik snap nu wel helemaal wat je bedoelt. Weet je wat het is, ik heb ook een goed gevoel nu, maar omdat je steeds meer leest over miskramen wordt je zo met je neus op de feiten gedrukt en ik denk dat ik er daarom steeds over nadenk. Ik denk dat ik er maar gewoon niks meer over lees (wat niet weet, wat niet deert zullen we maar zeggen)  en alleen nog maar  positief denk,  lijkt me beter. Positief denken werkt ook positief.

Jee, Anouk, ik hoop echt dat het niks bijzonders is. Hou je maar lekker even rustig.  
Veel sterkte.

Groetjes
Bibi  

Hoi Meiden

Wil even reageren op het gevoel of het goed zit wij hadden 26 april al een echo (omdat wij vorig jaar juni een miskraam hadden) en toen was er niets te zien alleen een zwart gat in de ruimte en mij gevoel heeft de hele tijd goed gezeten ik wist gewoon dat we dinsdag een hartje zouden zien Stikte wel van de zenuwen voor die echo ( moet je ook nog bijna een uur wachten) maar toen we het eenmaal zagen   was het gewoon super. Maar vorig jaar was mijn gevoel helemaal niet zo ( wist eigenlijk al dat het fout zat) dus meiden luister naar je gevoel dan zit het meestal goed.

Groetjes Yvonne

Hoi Anouk

Hoop voor je dat het goed zit sterkte

Groetjes Yvonne

Nou, nog 1tje in December hoor. Erg dicht op de kerstdagen...we gaan het zien.
Ik heb in de afgelopen 2 jaar 3 miskramen gehad, dus ik durf nog niet al te enthousiast te zijn, maar ik voel me behoorlijk zwanger. Ben blij als ik me misselijk, beroerd en moe voel, tekenen dat het nog goed zit.
Ik hoop met jullie allemaal mee te kunnen leven naar die super spannende Decembermaand.

http://

Hee geweldig weer iemand er bij. Het wordt hoe langer hoe drukker hier zeg haha...dat decemberforum mag er snel komen!

Hallo allemaal,

vanochtend voor mijn echo geweest en joepie een kloppend hartje wat ben ik opgelucht zeg, hopelijk blijft het goed gaan moet over 2 weken weer terug voor een nieuwe echo. Vorige keer bleek het met 6 weken misgegaan te zijn kreeg echter pas na 11 weken een miskraam dus die 6 weken zijn we in ieder geval voorbij.
Anouk heel veel sterkte en hopelijk blijft het goed gaan, ik heb vorige week wat bloed verloren maar nu toch een kloppend hartje dus wie weet.

Groetjes

Hallo allemaal,

Daar was ik weer effe.
@ Petra: t lukt nog steeds niet met die banner!! Grrr.
@ Anouk: weet je al wat meer?? Hopelijk is t goed nieuws.

vandaag ben ik 7 weken en 2 dagen zwanger. T gaat nog steeds erg goed gelukkig..
Alleen veel last van afscheiding. Mn slip is soms echt nat. Wie heeft hier ook last van?
De bruine afscheiding heb ik al bijna anderhalve week niet meer gehad jippie!!

Hee meiden,

ik heb helaas niet zo goed nieuws..
Heb woensdag inderdaad een miskraam gehad
we zijn er wel kapot van, maar ja het kan gebeuren natuurlijk....
We gaan het gewoon vol goede moed nog een keer proberen!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal!
Wil jullie allemaal heel veel succes en plezier wensen met de zwangerschap en ik zal blijven lezen hoe het jullie vergaat!

Liefs Anouk

Terug
Bovenaan