Hoi Dames!
Lang niet meer gereageerd! Maar van mijn kant ook weinig te melden hoor, alles gaat prima!
avdiesen, spannend hoor, trouwen van te voren! Fijn dat de gemeente mee wil werken, mocht de planning toch iets anders verlopen.
Role, dit is ons 2de kindje, dus we hebben nog het een en ander. Maar wat ik nog nodig heb koop ik waarschijnlijk 2dehands. Dat heb ik voor de 1ste ook gedaan. Babyspullen worden vaak maar kort gebruikt, waardoor ze ook 2dehands vaak nog goed zijn. En je bespaart er enorm veel geld mee. Ik vond het echt een kick om net zo lang te zoeken tot ik precies had wat ik wilde, voor zo min mogelijk geld!
Jobke, toch eindelijk maar een test gedaan!? ;-) Proficiat met deze officiele bevestiging. Ik hoop dat je je snel beter voelt en lekker kan genieten.
Rian50, welkom en proficiat! We zijn precies op dezelfde dag uitgerekend en gaan op dezelfde dag voor het eerst naar de vk! Grappig zeg!
Kristap, voor jou was het even spannend las ik, blij dat het loos alarm was!!
Anouk3, wat vreselijk voor je meid, dat je een miskraam hebt gehad. Heel veel sterkte gewenst!
hk24, proficiat met je zwangerschap! Wanneer mag je naar de vk? Maak je niet te druk hoor...hoe moeilijk dat ook is. In de 1st weekjes is er nog geen bloedverbinding met het kindje, dus kan een drankje hier en daar niet zo heel veel kwaad.
Billie!!! Wat leuk om van je te horen!! Dat andere topic is helaas een beetje verloren gegaan, ik ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen van daar is. Jeetje, ben je alweer 18 weken...en je weet al dat het een meisje is, wat leuk!! Ik ben nu 8 weken zwanger en voel me prima. Volgende week maandag eindelijk naar de vk en een echo. Spannend!!!
Petratjuh, dat herken ik wel, die bandenpijn. Bij te snel opstaan, hoesten in bed...dan voel ik het wel ff!
Role, voor jou is het bijna zover...nog 1 nachtje slapen! Alvast heel veel succes en plezier toegewenst!
Liza1, welkom en proficiat! Jouw broeken worden dus ook al te krap...dat heb ik ook! Nu had ik wel wat buik over van de vorige zwangerschap, dus ik dacht dat ik me aanstelde en gewoon blij was dat ik m'n buik niet meer hoef in te houden ;-) Maar ik ben gewoon echt al aan het groeien! Nou ja, laat maar komen die buik, des te langer kan ik ervan genieten!
Jennifer, ook welkom en proficiat! Jeetje, bij 9 weken bellen vind ik wel wat laat! Als de praktijk erg druk is, kun je beter wat eerder bellen, dan hebben ze meer ruimte om het in te plannen. Bij mijn 1ste zwangerschap had ik m'n 1ste afspraak rond 12 weken. Maar nu is het kennelijk normaal om al tussen de 8ste en 10de week de 1ste afspraak te hebben. Dus gewoon lekker bellen hoor!
En hier is dus alles rustig, in spanning van de 1ste afspraak met de vk, begin nu echt af te tellen hoor! De dag erna ben ik jarig en daar ben ik normaal best mee bezig, maar het raakt nu helemaal op de achtergrond! Als ik maar een goede echo heb!!
Liefs, Edith.