Kerst-baby!

Hey Anouk wat erg joh. Ik ken het hoor, heb in januari er ook eentje gehad. Heel veel sterkte meid en misschien heb je wat aan het miskraam forum waar de meiden elkaar ook erg steunen.

Heel veel succes bij de volgende poging alvast. Neem wel je tijd om dit even te verwerken he.

Groetjes Petra

Hoi Anouk,

Zie nu pas je bericht, wat erg voor je.
Het is nog erg aan het begin, maar kan me voorstellen dat het wel verdriet geeft,
je weet dat het mis kan gaan, maar ook dat ik de meeste gevallen alles goed gaat.

Hopelijk wordt je snel weer zwanger en gaat het dan allemaal goed.
Sterkte!

Hoi Anouk

Jammer voor je echt balen sterkte komende tijd en hoop gauw weer postifief nieuws voor je.

Groetjes Yvonne

Hallo dames,

Hier weer een a.s december mama...
Ik kwam er pas achter dat ik zwanger was toen ik al 6,5 week was. Ben vanaf november vorig jaar gestopt met de pil en waren er niet heel erg mee "bezig" Omdat ik al een tijdje van die mestruatieachtige pijntjes voelde dacht ik dat de menstruatie niet goed op gang wilde komen! (wist echt niet dat ik ook op een zwangerschap kon lijken) Heb me al die tijd prima gevoeld. 1 probleem waar ik wel erg over in zit..Heb in die tijd ook regelmatig alconol genutigd. Had een vrijgezellenfeestje en heb toen op 1 avond 5 consumpties genomen! Daarom mag ik wat eerder naar de v.k. Zit daar best wel over in. Vanaf gisteren voel ik me ook heel erg moe en heb deze week ook "beurse" borsten.  Vind het allemaal erg leuk en spannend zeker omdat het de eerste is. Kan niet wachten om het tegen iedereen te vertellen maar wachten nog even tot de echo.

Hoi meiden,

Het wordt gezellig druk hier he. Welkom hoor HK! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer is je echo dan?

@ Rian, heb je die code wel goed gekopieerd van de banner? Ik heb er ook ontzettend mee zitten rommelen voor het lukte. Maar heb   nu gewoon precies gedaan wat er staat eigenlijk.

Groetjes en succes!

quote: Role reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2008 12:07:29'));

Hoi Bibi,

Ja, ik zou zeker willen weten wat het is! Mijn vriend gelukkig ook, dus dat scheelt.  Zo lang kan ik niet wachten hoor! haha  En het lijkt me praktisch met spulletjes kopen en de kleur van het kamertje!

En wat die kleding betreft...ja, het is ook wel heel vroeg, maar ik kon het niet laten. Broek hangt in de kast en die draag ik voorlopig ook nog niet, maar hij gaat wel mee op vakantie, dat lijkt me toch wel lekker relaxed zitten. Ik vind overigens de kleuren van bovenkleding niet echt denderend. Allemaal grijs, zwart of wit. Niet echt gezellig! En bij Miss Etam hadden ze wel meer kleurtjes, maar dat is van dat flodder materiaal. Hetzelfde voor H&M. Hebben jullie nog suggesties voor winkels?

Succes vandaag!

Leonie

Hoi Leonie,

De kleding van de hema is over het algemeen wel fij.
Geen positiekleding, maar wel stretch.
En ik begrijp van iedereen dat je dat erg lang kunt blijven dragen.
Zeker als je een maatje groter koopt.
Ik heb daar een paar maanden geleden een zwarte zomerjurk gekocht met knoopjes.
En ik denk zolang de knoopjes niet open gaan staan dat ik die echt nog wel aan kan als ik een buik heb.
Verder voor de mensen die in de omgeving venray wonen: Litlle kids.
Die hebben niet zo veel maar wel erg mooie positiekleding.
Ze zitten in het schoutestraatje.
En Das Mooj om de hoek bij de supertex langs de kaasboer.
Dit is absolute geen positiekleding maar ze hebben her fijne zomerbroeken en rokken met elastiek en touwtjes die vast ook nog een hele tijd gedragen kan worden.
Ik heb daar gisteren een broek gekocht voor 30 euro, en veeeeeeel mooiere kwaliteit als de missetam, allemaal stoffen uit india enz.
Verder vind ik in venray weinig leuke zaken dus als jullie in die omgeving nog leuke tips hebben dan hoor ik dat graag!

Liefs
Anita

G'morgen december-mama's,

Bij sommige kinderopvang moet je al tijdig aanmelden als je er terecht wilt kunnen.
Dus ik ben druk aan het kijken geweest, en het viel me op dat je meteen de dagen etc moet invullen.

Voor wie is het net als bij   mij de eerste zwangerschap en blijven straks wel werken?
Weet je al of je voor gastouder of kinderopvang gaat?
En hoeveel dagen wil je blijven werken?
Ik vind het erg moeilijk, en schrok best wel van de kosten, zeker nu er steeds sprake is van het beperken van de kinderopvangtoeslag....

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ook van de zwangeren die al een kind hebben en gebruik maken van de kinderopvang...

Hoi Edith,

Even een uitstapje van het oktober forum! Je kent me nog wel van  de 'Wij gaan voor een tweede' discussie van het 'Zwanger worden' forum. Hoe gaat het met je?
Gaat alles goed met jou en de zwangerschap? Voel je je ok?
Met mij alles goed, ben inmiddels 18 weken zwanger van een meisje.

Ik zou het leuk vinden weer van je te horen!

Greetz, Billie

Terug
Bovenaan