quote: Role reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2008 12:07:29&apos

);
Hoi Bibi,
Ja, ik zou zeker willen weten wat het is! Mijn vriend gelukkig ook, dus dat scheelt. Zo lang kan ik niet wachten hoor! haha En het lijkt me praktisch met spulletjes kopen en de kleur van het kamertje!
En wat die kleding betreft...ja, het is ook wel heel vroeg, maar ik kon het niet laten. Broek hangt in de kast en die draag ik voorlopig ook nog niet, maar hij gaat wel mee op vakantie, dat lijkt me toch wel lekker relaxed zitten. Ik vind overigens de kleuren van bovenkleding niet echt denderend. Allemaal grijs, zwart of wit. Niet echt gezellig! En bij Miss Etam hadden ze wel meer kleurtjes, maar dat is van dat flodder materiaal. Hetzelfde voor H&M. Hebben jullie nog suggesties voor winkels?
Succes vandaag!
Leonie
Hoi Leonie,
De kleding van de hema is over het algemeen wel fij.
Geen positiekleding, maar wel stretch.
En ik begrijp van iedereen dat je dat erg lang kunt blijven dragen.
Zeker als je een maatje groter koopt.
Ik heb daar een paar maanden geleden een zwarte zomerjurk gekocht met knoopjes.
En ik denk zolang de knoopjes niet open gaan staan dat ik die echt nog wel aan kan als ik een buik heb.
Verder voor de mensen die in de omgeving venray wonen: Litlle kids.
Die hebben niet zo veel maar wel erg mooie positiekleding.
Ze zitten in het schoutestraatje.
En Das Mooj om de hoek bij de supertex langs de kaasboer.
Dit is absolute geen positiekleding maar ze hebben her fijne zomerbroeken en rokken met elastiek en touwtjes die vast ook nog een hele tijd gedragen kan worden.
Ik heb daar gisteren een broek gekocht voor 30 euro, en veeeeeeel mooiere kwaliteit als de missetam, allemaal stoffen uit india enz.
Verder vind ik in venray weinig leuke zaken dus als jullie in die omgeving nog leuke tips hebben dan hoor ik dat graag!
Liefs
Anita