Kerst-baby!

Hallo allemaal,

Kristap: gelukkig dat het vals alarm bleek te zijn! Ondanks dat ik wel rekening houd met het feit DAT het verkeerd zou kunnen gaan, probeer ik wel van deze tijd te genieten. Wel zo handig/praktisch om wel zwanger te zijn maar nog niet zo'n buik te hebben zodat je je eigen voeten niet kunt zien! haha, deze periode vind ik erg leuk. Er wordt binnen de familie veel over gesproken en gefantaseerd. Alles ligt nog voor ons!

Ik heb vandaag het lot getart... ik heb bij Prenatal een broek en een truitje gekocht! Veel te vroeg natuurlijk, nog totaal onnodig omdat alle kleding nog past (behalve 1 spijkerbroek). Van week 10 tot week 12 gaan we op vakantie en het leek me toch wel handig dan al een broek te hebben. Ik heb er een gepast van Miss Etam. Oh, wat een drama! Een vormloos gedrocht, zag er niet uit! Hij kostte 35 euro en dat was te zien.
Ik heb daarom bij prenatal een mooie Noppies gekocht. 2 keer zo duur, maar ik zou hem nu al kunnen dragen, prachtige pasvorm en zit heerlijk. Die gaat dus mooi mee op vakantie!
En bij de Etos hebben ze een hele mama-lijn. Ik ga maar aan de anti-striae creme! Heerlijk! Ik kan me nu al op ons Zwitsal-kindje verheugen!

Hallo,

fijn dat het bij een beetje is gebleven, Kristap. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook, nu niet. Is dat  eigenlijk  altijd, dat bij de innesteling wat afscheiding of bloedverlies plaatsvind ? Nee, toch ?
Role, je hebt wel lef om het lot zo te tarten inderdaad, maar wat is het leuk, hè, kleren kopen voor je zwangerschap, om nog maar niet te spreken over babykleertjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al bij Prenatal ben geweest voor mezelf, maar ik durfde niks te kopen. Hebben jullie eigenlijk al stiekem nagedacht of je wilt weten wat het is (er vanuit gaande dat alles goedgaat) ?
Ik hoop ook dat het decemberforum er snel komt. Leuk om zo met z'n allen zwanger te zijn.

Groetjes
Bibi

Hoi Bibi,

Ja, ik zou zeker willen weten wat het is! Mijn vriend gelukkig ook, dus dat scheelt.  Zo lang kan ik niet wachten hoor! haha  En het lijkt me praktisch met spulletjes kopen en de kleur van het kamertje!

En wat die kleding betreft...ja, het is ook wel heel vroeg, maar ik kon het niet laten. Broek hangt in de kast en die draag ik voorlopig ook nog niet, maar hij gaat wel mee op vakantie, dat lijkt me toch wel lekker relaxed zitten. Ik vind overigens de kleuren van bovenkleding niet echt denderend. Allemaal grijs, zwart of wit. Niet echt gezellig! En bij Miss Etam hadden ze wel meer kleurtjes, maar dat is van dat flodder materiaal. Hetzelfde voor H&M. Hebben jullie nog suggesties voor winkels?

Succes vandaag!

Leonie

Hoi meiden,

Ik durf nog geen positiekleding te gaan kopen. Volgende week dinsdag is mn 2e echo en daarna mag het wel van mezelf. Heb nog wel wat liggen van mn zus maar dat is allemaal winterspul...om te stikken nu hahaha...dus ik moet echt wel wat nieuws. Ik zoek een lekkere broek straks en een paar leuke jurkjes. Lijkt me top.

Verder wil ik dus juist niet weten wat het geslacht is. Ik vind de verrassing zo leuk. Het dromen over wat het zal zijn is weg als je het al maanden weet. Dat vind ik juist zo jammer eigenlijk. Maar goed iedereen denkt daar weer anders over.

Geniet van jullie zwangerschappen he.

@ Rian, weet je al hoe je de banner eronder krijgt? Ik had er ook problemen mee maar nu lukt het uiteindelijk wel.

Groetjes Petra

Hallo allemaal,

Hier weer een klein berichtje van mij, gelukkig heb ik geen bloedingen meer gehad en mag as donderdag naar de gynacoloog dan krijgen we te zien of er een hartje klopt ik ben dan ruim 7 weken hopelijk krijgen we goed nieuws.

Van middag een ongelukje met mijn 2 meiden de oudste ging van de glijbaan en de jongste stond onderaan die werd dus omver gekegeld. Nu wil ze niet meer op haar beentje staan en heeft veel last van haar knietje heb de huisarts gebeld maar moest het nog even aanzien. Het gekke is je kan het beentje alle kanten op draaien op duwen en aan trekken reageert ze nergens op en speelt lekker verder maar owee als je haar neerzet om te lopen dan is het brullen en kan ze er echt niet op staan. Dus ja morgen ochtend maar eens kijken of ze er weer op wil staan anders alsnog even naar de huisarts.
Jullie horen er nog van.

Groetjes

Hoi,

ik durf ook nog niet voor positiekleding te kijken, maar ik zal wel iets moeten doen de komende weken, want mijn broeken gaan al wat strakker zitten en als ik zit, is dat niet lekker.
Petra, Kristap, wat hebben jullie vroege echo's, een tweede echo met 8 weken en een eerste met 7, ik krijg de eerste pas met 10. Ik dacht altijd dat eerder niet kon, omdat je dan niks kon zien.
Ik ben nog erg aan het twijfelen of ik wil weten wat het is, van de eerste wisten we het niet. Toen waren we ervan overtuigd dat we een meid krijgen, maar niets was minder waar. Aan de ene kant wil ik het wel weten, maar aan de andere kant is de verrassing inderdaad wel leuk. Wij gaan zondag aan de ouders vertellen dat ik zwanger ben. Blijft altijd spannend, hoewel ik zeker weet dat ze het leuk vinden.
Sterkte met je dochter, Kristap, hopen dat het morgen beter is.

Groetjes
Bibi

Hallo meiden,

Heb vol interesse jullie verhalen zitten lezen!
Ik ben zelf vandaag precies 7 weken zwanger en uitgerekend op 23 december!

Het is voor ons de eerste dus erg spannend allemaal.....
Ik heb er echt nu al veel aan gehad om jullie verhalen te lezen, was allemaal zo herkenbaar! Zo was ik in het begin allemaal erg misselijk, maar dat is nu gelukkig een stuk minder. Ook had ik afgelopen weekend donkere afscheiding en schrok me dood!
Vandaag afspraak gemaakt bij de vk en ga 26 mei op eerste controle dus hoop dat alles goed is!

Veel succes allemaal met de zwangerschap!

Groetjes,
anouk

Hoi meiden,

Alles goed vandaag? Wat een heerlijk weer he, tis echt genieten zo.

@ bibi

Idd had ik vroege echo's dit ivm met mijn mk in januari en omdat ik niet precies wist hoe ver ik was etc. En ter geruststelling  mocht ik snel weer  een echo. Ik voel me niet echt ongerust eigenlijk gelukkig. Volgende week heb ik er weer eentje en daar kijk ik naar uit maar vind het ook  best eng. In januari  kwamen we er bij een echo achter dat het kindje was gestopt met groeien...brrr. Ik voelde dat echter wel en het kwam dus niet echt als een verrassing al schrik je je alsnog rot.

@ Anouk, gefeliciteerd en welkom hier. Geniet van je zwangerschap he.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan