Kerst-baby!

Hoi Alien,

Gefeliciteerd! Wow, je 5e al? Toch weer bijzonder he.

Ik wens je een goede zwangerschap toe.

Groetjes Petra

dank je wel Petra , ik heb altijd een groot gezin gewild ,vind het heerlijk
ook wel druk maar zoveel liefde en voldoening
natuurlijk altijd afwachten of het je ook gegeven word wat je zelf graag wil ,het is natuurlijk nooit zo vanzelfsprekend even een gezin stichten ,toch zijn we erg blij dat we nog een keer een kindje mogen krijgen ,we zien dr erg naar uit!!

Heb inmiddels vandaag maar vast met de verloskundige gebeld.
Er is verder geen medische indicatie voor een vroegtijdige bezoek aan hen, dus eerste afspraak 30 mei a.s; ik ben dan 10.5 weken zwanger.
Ook daarna pas een afspraak maken voor een eerste echo, die dan waarschijnlijk rond de 12 weken zwangerschap zal zijn, de verloskundige doet de echo niet zelf.
Ben nu 27 en dit is mijn eerste zwangerschap, gaat tot nu toe prima, dus we wachten wel weer af.

Groet, Jennifer

Hallo allemaal!

Wat Edith al zei, nog 1 nachtje slapen...als dat uberhaupt gaat lukken. Ik ben heel erg benieuwd. Ik maak me niet echt zorgen...meer in de zin van "wat gaat er allemaal gebeuren?" En eigelijk weet ik dat ook wel, want ik ben ingelezen. En dat alles maar goed mag zijn...
We gaan a.s. vrijdag met vakantie en het zou toch wel een prettige vakantie zijn als we "weten" dat alles goed is!

Hoe is het verder met jullie?

Leonie

Hallo allemaal,

a.s donderdag is het zover. Dan heb ik samen met mijn man de eerste afspraak bij de v.k. Vindt het wel heel spannend maar ook leuk. Mijn man gaat ook mee. Heb het idee dat mijn buik al wel een beetje aan het groeien is....

Groeten....

Hoi dames,

Tjonge ik moest weer even bij lezen zoveel is er weer bij gekomen!!
@ Anouk: Wat erg dat je een miskraam heb gehad!! Sterkte de komende tijd!
@ Petra: Nee t lukt nog steeds niet, ik word er nu een beetje moe van onderhand.

Ik las ook wat over banden pijn. Ik heb hier ook last van maar ik dacht dat dat nog niet kon met 7 a 8 weken!!

Voor de rest gaat t wel ok. Moe nog en misselijk maar ja dat hoort er bij he??
Vandaag ben ik precies 8 weken jippie!!!

Hallo,

Ik heb volgende week vrijdag de eerste  afspraak pas,
en anderhalve week later pas de eerste echo op 3 juni,
vind het erg lang duren,
ben wel benieuwd hoe dat gaat en of alles goed is.
Kunnen jullie het laten weten?
Weet namelijk niet zeker of mijn vriend mee zal gaan bij de eerste afspraak.
Als het inderdaad alleen  als intake is, kan ik me thuis voorbereiden en hoeft hij niet speciaal vrij te nemen.

Wat ik ook lastig vind is, is me in sommige gevallen stil te houden. Vooral als het om plannen en afspraken in de toekomst ligt, toernooien, sportieve weekendjes weg etc.
Ik weet al dat ik niet kan, of niet actief mee kan doen, maar vind het vervelend om me steeds in allerlei bochten te wringen...

Hoi dames,
Ben vorige week voor het eerst naar de verloskundige geweest.
Ben ook alleen geweest mijn vriend kon geen vrij krijgen, maak had ook alleen
intake. Mag morgen voor mijn eeste echo echt super spannend mag gelukking s'morgens al anders zou ik helemaal aan het zenuwen zijn.

kus

Terug
Bovenaan